زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

برای بهبود اعصاب باید ازپخته خواری کاسته شود


در دو ماهه نخست سال جاری ۱۰۴ هزار و ۲۰۰ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند. این رقم در مقایسه به مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع ۱۰۳ هزار و ۷۶۷ نفر بود، چهار دهم درصد بیشتر شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، در دو ماهه نخست امسال از کل مراجعین نزاع ۷۲ هزار و ۵۱۵ نفر مرد و ۳۱ هزار و ۶۸۵ نفر زن بودند.

در این مدت استان های تهران با ۱۷ هزار و ۹۸۹، خراسان رضوی با هشت هزار و ۳۳۸ و اصفهان با هفت هزار و ۲۷۶ بیشترین و استان های خراسان جنوبی با ۵۴۶، ایلام با ۷۵۸ و سمنان با ۸۸۴ کمترین آمار مراجعین نزاع را داشته‌اند.

یادآور می شود آمار مراجعین نزاع در سال گذشته ۶۰۷ هزار و ۳۴۹ نفر بوده که در مقایسه با سال قبل از آن ۱٫۶ درصد کاهش یافت.

بر اساس آمارهای موجود در سازمان پزشکی قانونی کشور به طور معمول آمار مراجعین نزاع در فصل تابستان بیش از سایر فصل‌های سال است به نحوی که در سه سال اخیر همواره تیر ماه بیشترین آمار نزاع را داشته است. آمار مراجعین نزاع در تیر ماه سال ۱۳۹۰، ۶۳ هزار و ۳۰۸ نفر، در سال ۱۳۹۱، ۶۳ هزار و ۵۴۸ و در سال ۱۳۹۲، ۶۵ هزار و ۱۶۸ نفر بوده است.

همچنین در ده سال گذشته به طور متوسط هر سال ۵۹۸ هزار و ۳۷۴ پرونده نزاع به پزشکی قانونی ارجاع شده است که سال ۱۳۸۹ با ۶۳۱ هزار و ۳۸۱ نفر بالاترین و سال ۱۳۸۶ با ۵۴۷ هزار و ۶۲۱ نفر کمترین میزان مراجعه را داشته است

نظرات 1 + ارسال نظر
صدرا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ http://zedepesaran.persianblog.ir

سلام
پست جالبی بود و عجیبه که چرا در تیرماه مردم عصبانی ترند!
و ممنونم از راهنمایی شما برای بهبود اعصاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد