زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

برنج سفید وشکرسفید ونان سفید به دلیل سم بودن جوانان را قتل عام میکند


مرگ رزیدنت بیهوشی در اتاق عمل و هنگام کار

بیمار که برای جراحی بیهوش شد، دکتر بیهوشی قفسه سینه‌اش درد گرفت. لحظه‌ای بعد اتاق عمل بیمارستان قائم مشهد جراحی بیمار را متوقف کرده بود تا عملیات احیاء رزیدنت ۳۲ ساله بیمارستان را انجام دهد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این حادثه سه روز پیش یعنی روز یکشنبه بیست و هفم اردیبهشت ماه روی داد و هنوز سی.پی. آر (احیاء) دکتر «مهرک گلگاریان» شروع نشده بود که نبض او از کار افتاد. لحظاتی بعد اعلام شد که رزیدنت سال سوم بیهوشی این بیمارستان مشهد در حین کار دچار درد شدید در ناحیه قلب شد و در پی آن سکته و فوت کرد.

 

یکی از حاضران در صحنه درباره اتفاقاتی که روز یکشنبه گذشته در بیمارستان قائم رخ داد به خبرنگار ما گفت: در راهروی بیمارستان نشسته بودیم که متوجه عبور و مرور مشکوک پرستاران و دکترها به اتاق عمل شدیم.

 

وی درباره آن روز در بیمارستان افزود: بعد از آن دیدم که چند پرستار و دکتر دوان دوان به اتاق عمل می‌روند و از ظاهرشان معلوم بود که اتفاق خاصی رخ داده‌است. این شاهد عینی ادامه دادک زمانی که دکترها به سمت اتاق عمل می دویدند مردمی که آنجا نشسته بودند می‌گفتند که «این دکترها هم مانند سریال در حاشیه مهران مدیری که در آن دکترها زمانی که می خواستند تظاهر کنند که در حال انجام دادن وظایفشان هستند شروع به دویدن می کردند دارند ادای کار کردن زیاد را در می آورند.»

 

در حالی که خبر فوت حین کار رزیدنت جوان این روزها دهان به دهان می‌چرخید برخی از همکاران «مهرک گلکاریان» استرس و فشار کاری و نبود زمان برای استراحت کافی را عامل وقوع این حادثه و فوت او اعلام می‌کنند.

 

با این حال بازپرس جنایی مشهد در گفت و گو با خبرآنلاین هر نوع شکی را در مورد علت مرگ این رزیدنت منتفی دانست و درباره علت فوت خانم دکتر گفت: مسائل خانوادگی وجود دارد که ما مجاز به مطرح کردن آن نیستیم اما آن چه که مسلم است این است که جنایتی در این باره رخ نداده است.

 

قاضی سخاییان بازپرس جنایی شهر مشهد در ادامه تاکید کرد: البته ما در حال بررسی این پرونده و علت فوت این خانم هستیم اما هنوز نتیجه نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت به دست ما نرسیده‌است و هنوز نمی‌توانیم در باره علت فوت این خانم اظهار نظر کنیم. پرونده فوت رزیدنت جوان هم اکنون در دادسرای شهر تا اعلام قطعی نظریه پزشکی قانونی مشهد مفتوح است .

بعد اجتماعی بیماری های اعصاب


پخته خوری زیاد سبب کثیفی مایعات بدن ازجمله مایع لنف ومشکل اعصاب می گردد با پرهیزازپخته خوری زیاد اعصاب درمان می شود اما جامعه ما حاضربه پذیرش تغییردرغذای خود نیست که سبب درگیری های لفظی وجسمی می گردد درگزارش دیگری خانمی گفته بود که همسرم تهدیدم کرد که اسید بصورتت می پاشم وچاقوکشید بکشدم !شدت عصبانیت شوهرم طوری است که می ترسم ازاو ودادخواست طلاق داده ام

------------------------

به گزارش شرق، این پرونده تیر سال ٩١، تشکیل شد. آن زمان به مأموران پلیس خبر دادند، درگیری در یک کبابی میان دو نفر منجر به مرگ یکی از آنها شده ‌است. بلافاصله مأموران به محل رسیدند و به دستور بازپرس جسد را به پزشکی‌ِ قانونی منتقل کردند. همچنین ضارب که خود نیز مجروح شده ‌بود، به بیمارستان برده ‌شد.

 

متهم بعد از بهبود نسبی به قتل اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اینکه به مقتول سلام نکرده، باهم درگیر شدند و او را با زدن ضربه‌ای به سرش به قتل رسانده است. این درحالی بود که متهم نیز دو انگشتش را حین درگیری از دست داده‌ بود. پرونده بعد از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، برای رسیدگی به شعبه ٧۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد.

 

نماینده دادستان تهران روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده، جزئیات قتل را توضیح داد و با توجه به مدارک ارائه‌شده و درخواست اولیایِ‌دم، خواستار رسیدگی و صدور حکم مجازات برای متهم شد. سپس اولیایِ‌‌دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

 

زمانی که نوبت به متهم رسید، اتهام قتل عمد را قبول کرد و گفت: «من در کبابی دایی‌ام، به‌عنوان شاگرد، کار می‌کردم. داشتم کاری انجام می‌دادم که مردی میانسال وارد مغازه ‌شد، چند لحظه مکث کرد و بعد گفت برای چه به من سلام نمی‌کنی. گفتم نمی‌خواهم سلام کنم. عصبانی شد و به سمتم حمله کرد. او با چاقو به دستم ضربه‌ای زد که باعث شد انگشتانم زخمی‌ شود.

 

متهم ادامه ‌داد: از شدت عصبانیت متوجه زخم دستم نشدم. به آشپزخانه رفتم، دو چاقو برداشتم و با یکی از آنها ضربه‌ای به سر مقتول زدم، که باعث شکستن جمجمه‌‌ و درنهایت مرگش شد. زخمی که او به من زد هم باعث قطع‌شدن دو انگشت دستم شد. البته دایی‌ام سعی کرد میانجیگری کند و جلوی مرا بگیرد، اما آن‌قدر عصبانی بودم که او هم نتوانست کنترلم کند».

 

متهم ادامه داد: «از کاری که کردم خیلی پشیمان هستم، نمی‌خواستم مرد بیچاره را بکشم. اصلا شناختی نسبت به او نداشتم. نمی‌دانم از چه ناراحت بود که وقتی داخل مغازه آمد به سمت من حمله کرد و با عصبانیت گفت چرا سلام نمی‌کنی. حالا هم از اولیایِ‌‌دم عذرخواهی می‌کنم و خواستار بخشش هستم».

 

در این هنگام هیأت قضات از اولیای‌‌ِدم خواستند با توجه به اینکه متهم صادقانه موضوع را تعریف کرد و ضمن اینکه بسیار جوان است، در تصمیم خود تجدیدِنظر کنند که اولیای‌ِدم این خواسته را پذیرفتند و اعلام کردند به‌خاطر صداقت متهم و اقراری که کرده ‌است از قصاص گذشت می‌کنند.

 

به‌این‌ترتیب، نماینده دادستان این‌بار خواستار مجازات متهم به‌خاطر جنبه عمومی جرم شد.

 

متهم در آخرین دفاع از اولیایِ‌‌دم تشکر کرد. به آنها تسلیت گفت و ادامه ‌داد: من زمان حادثه خیلی جوان بودم و نتوانستم خشمی را که به‌خاطر حرف مقتول به من دست داده‌ بود، کنترل کنم.

 

از اینکه من را بخشیدند، ممنون هستم و از هیأت قضات هم خواهش می‌کنم در جنبه عمومی جرم به من تخفیف بدهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش میزان نرخ باروری در کشور خبر داد.


 

دکتر حبیب‌الله موسوی بهار امروز یکشنبه ششم اردیبهشت در همایش ایمنی و سلامت غذای استان، با بیان اینکه تغذیه ناسالم تاثیر زیادی در ناباروری داشته، گفت: تغذیه ناسالم زندگی انسان را مختل می‌کند و باعث بروز انواع سرطان‌ها می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه انسان‌ها دشمنی بالاتر از خود ندارند، گفت: حتی حیوانات نیز ظلم‌هایی که یک انسان در حق خود کرده را انجام نمی‌دهند.

 

موسوی بهار ادامه داد: ورود غیرکارشناسانه انسان در انواع دارو و منابع غذایی با هدف سودجویی، سلامت جامعه بشریت را به خطر انداخته که متولیان امر باید هماهنگی‌های لازم را برای رفع نیازهای روزمره مردم انجام دهند تا بتوانیم نسل آینده سالمی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان تنها متولی ۳۰ درصد بخش سلامت است،

خوراکی های مناسب ایام بارداری


سلام

تو هفته ١٢بارداری هستم خوشحال میشم اگه راهنمایی تغدیه ای هست برام بنویسید2-2-94

یاسمن

سلام

لینک ریحانه بهشتی را مطالعه کن

http://zatun.blogsky.com/5

قرص اسیدفولیک استفاده نکن سبب امراض دیگری میگردد بجای آن فندق خام را پودرکن با عسل مخلوط کن بخور فوق العاده کلسیم دار وخون سازاست شب ها ازساعت 17به بعد ساعت به ساعت 5عدد بادام درختی بخور بالاترین کلسیم را داردمغزاستخوان را پرمیکند مغزاستخوان خون سازاست  کاهو بزن توی عسل بخور خون را تصفیه میکند

گاهی سیرخام خرد کن یک پره با آب قورت بده ضد عفونت وتصفیه کننده خون است

ازروغن زیتون بودار درغذاها استفاده کن بصورت صبحانه با عسل یا با خرما یا با سالاد یا به اشکال دیگر هم رنگ رخسار خودت وجنین را زیبا واعصابتان را تقویت میکند اعصاب جنین را نیز تقویت میکند

تا میتوانی مرغ هورمونی وغذاهای نشاسته ای وپروتئینی نخور خون را آلوده میکند ولی میوه ها وسبزی ها وآجیل های خام وعسل وخرما وکشمش قهوه ای با سبزیجات بخوری خون را تمیز میکند مایعات بدنت که تمیزباشد مانع امراض دوره بارداری مثل دیابت وفشار ولک وغیره میگردد


منابع غذایی اسید فولیک

خرما

هرروز 7عدد خرما بعنوان یک وعده بخور

زرده تخم مرغ

پیاز درروغن زیتون بودار صبح ها تف بده وتخم مرغ را درآن عسلی کن بخور

حبوبات

 بخصوص نخود که هرروز یک قاشق چای خوری خیس بده بعد 24ساعت نرم میشه دانه دانه بخور

عدس سبز یک قاشق خیس بده نرم که شد بعد 10ساعت با کشمش قهوه ای بخور خون را تقویت میکند

گوشت مرغ خانگی یا مرغ سبز (بدون هورمون)، کباب کن بخور

نان و غلات سبوس دارمثل نان سنگک (نان سنگک)البته اگرگندم را خیس دهی بعد دوروز  نرم میشه بخوری خیلی مفیدتراست

چون خوراکی وقتی آتش وحرارت ببیند  تمام ویتامین ها ومواد آلی آن براثرحرارت زیاد ازبین می رود سعی کن بیشترزنده بخور تا تمام ویتامین های مورد نیاز بدنت تامین گردد ونوزاد وقتی بدنیا می آید نیاز به قطره آهن واستامینوفن نداشته باشد  

 مخمر آبجو(ماءالشعیر)

 شیر، شیر محلی را شب با خرما بخور - پنیر(الزاما شب استفاده شود)با گردو وسبزی چون لبنیات خوردن هنگام صبح جنین را دچارسندرم میکند

قارچ

سردوتراست حتما بعدش خرما بخور

ماهی تن(تازه اش نه کنسرو)سرد و تر است بعدش خرما بخور یا شیره انگور

سبزیجات برگی شکل، اسفناج، کلم ها  وکاهو

که آنها را با خرما یا کشمش قهوه ای (پلوئی )استفاده کن یا بزن درشربت عسل یا عسل بخور یا درشیره انگوربزن بخور بخصوص اسفناج وکاهو را که سرد و تر هستند

کلم بروکلی

بعنوان یک وعده غذا کلم بروکلی را استفاده کن با لیموترش تازه

بامیه خورشتی

دوعدد داخل لیوان اب بینداز هرروز بعدازظهر تا 15روز وصبح ناشتا ابش را بنوش وخودش را دوربریز

جوانه گندم (تازه باشد وخودتان گندم را پس از  48ساعت خیس دادن بخوریدچون پودرجوانه موجود دربازار مانده است وفاقد خاصیت وکیفیت لازم است )

آب پرتقال

منابع غذائی ب 12برای اینکه جنین سقط نشود مادر مرتب باید بخورد درآزمایش کلی که میدهید این دورا نیز بگوئید بنویسد  (اسیدفولیک ) و(ب 12)

تخم مرغ محلی

قبلا نوشته شد با پیاز بخور

کره گاوی

با عسل مصرف شود (سعی شود پس ازمصرفش صبح تحرک هم داشته باشید هضم وجذب شود)

جگر

عسل

هرروز صبح شربت کن بنوش

ماهی سفید

کباب کن بخور بدون نان بعدش خرما بخور چون سردوتراست

شب ها کباب برگ گوشت گوسفندیعنی گوشت داغ کن بخور و ابپزنکن وسرخ نکن

شب ها شیر باخرما

خوراکی های ب 12فوق العاده خون سازند نیاز به قرص اهن نمی شود  وهمچنین ب 12مانع سقط ونواقص مادرزادی جنین هستند