زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

دارودرمانی وحی منزل نیست تجربه بشراست ولی غذادرمانی وحی صاعد است

وحی صاعد یعنی وحی بالارونده برعکس منزل که پائین رونده است

وحی صاعد سخن پیغمبر وامام معصوم است

امام صادق :ماسردی را با گرمی ...درمان می کنیم ...وبه آنچه پیغمبرانجام میداد عمل می کنیم "دانش نامه احادیث پزشکی - حدیث اول 

کامنت خانم دکترتکتم ونقد آن :

غذادرمانی و قطع دارو را یک کلاهبرداری محض و خطرناک برای سلامتی می دانم.

http://drashpaz.persianblog.ir

پاسخ کامنت شما درپست سنجش طبع

خانم دکترعزیز

من دیابت داشتم روزی 5مرتبه قرص گلی بن گلامید ومتفورمین میخوردم وکلیه هایم هم درد میکرد وسوزش های عضلانی ازداخل سرم تا پاهایم شدید بود با غذادرمانی الحمدلله رب العالمین شفاء یافتم والان نه قرص میخورم نه کلیه هایم دردمیکند نه سوزش های عضلانی داخل سرم ونه در پاهایم ونه هیچ جای دیگرم دارم

=====================

بیش از سی سال من هرماه تقریبا پنی سیلین میزدم ومثل نخودوکشمش انتی هیستامین میخوردم فقط با یک حدیث ازامام صادق که سردی را باگرمی درمان می کنیم (نه پنی سیلین )8سال است نه دیگر نیاز به انتی هیستامین پیداکردم ونه به پنی سیلین

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ http://khalvatedel5.blogfa.com/

ساعت دو شب است که با چشم بی ‌رمق
چیزی نشسته ام بنویسم بر این ورق

چیزی که سال‌هاست تو آن را نگفته‌ای
جز با زبان شاخه گل و جلد زرورق

هر وقت حرف می‌زدی و سرخ می‌شدی
هر وقت می‌نشست به پیشانی‌ات عرق

من با زبان شاعری ام حرف میزدم
با این ردیف و قافیه‌های اجق وجق

این بار از زبان غزل کاش بشنوی
دیگر دلم به این همه غم نیست مستحق

من رفتنی شدم، تو زبان باز کرده‌ای!‌
آن هم فقط همینکه: "" برو در پناه حق ""
"نجمه زارع"


سلام شب خوش

محجوبه سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا نور
سلام بر شما
عیدتان مبارک البته با تاخیر
پست خوبی بود .
خیاط خانه لباس جدید دوخته و منتظر کوک تاملتان هست

شاد و سلامت باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

یک رهگذر سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://rahgozarekochehaiedelatangi.persianblog.ir/

گاه گاه حضور دوست نسیمی شیرینست

تکتم چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

بنابراین جنابعالی معتقدید که دیابت را بدون دارو درمان کرده اید؟ و سلولهای سازنده انسولین به صرف غذادرمانی شما دوباره به زندگی برگشته اند؟
برادر محترم با چنین تبلیغات بی اساس و حرفهای عامیانه شاید دونفر فرد عامی گول شما را بخورند اما تمام قشر تحصیلکرده را بر ضد خودتان و در حالت بدتر نعوذ بالله از دین بر می گردانید. پول در آوردن اینقدر ارزش دارد که به دین مردم لطمه بزنید؟

اولا که تبلیغ این صلواتی است وزارت بهداشت بیش ازسی سال به من ظلم کرد وپنی سیلین تزریق کرد من ازدین برنگشتم !
الان نیز کسی تجربه بشری را به دین ربط نمیدهد که ازدین برگردد وغذا را هرساعتی خواستی ترک می کنی دوباره دارو میخوری مهم این است که الان کلیه های من درد نمی کند وسوزش های شدید عضلانی ام قطع شده است لااقل همین چند روز با لذت سلامتی زندگی میکنم چندسال دارودیابت خوردم اگربنابودخوب شوم شده بودم تصورم این است که داروبه جز برای بیهوشی همه اش خرافات است
ضمنا اگربنابرتجویزشما بود 51سال قبل اقای خورسندبایدمرده باشد ولی هنوز سلامت هستندشکر خدا

سارا جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد