X
تبلیغات
رایتل

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)
سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392

خوراکی های تقویت کننده بینه ی جنسی که ناشی ازعوارض بیماری واریکوسل ایجادشده است


Varicocele) واریکوسل اتساع و پیچ خوردگی غیر طبیعی شبکه وریدی(سیاهرگی) بالای بیضه هاست که با جراحی بهبود می یابد شیوع ان زیر ۱۰سال نادر است ولی در بالغین جوان ۱۵٪ و در مردان نابارور ۲۰ تا ۴۰٪ می‌باشد.در کسانی که با ناباروری ثانویه مراجعه می‌نمایند یعنی قبلا بچه دار شده‌اند شیوع آن به ۷۰٪ می‌رسد. ۹۰٪ موارد طرف چپ ودر ۱۰٪ موارد دو طرفه است علت این پدیده طولانی تر بودن ورید تخلیه کننده خون بیضه چپ به ورید کلیوی و همچنین زاویه عمودی تر آن نسبت به سمت راست می‌باشد.

علاوه بر جراحی داروهای مکمل برای این بیماری جهت تقویت بنیه ی جنسی تجویز میگردد مثل سولفات روی (زینک )و بکمپلکس - اسیدفولیک (یک نوع مکمل ویتامین ب است )- قرص(مکمل) ویتامین  ای  با دوزهای مختلف مثلا 400

غذاهای زیر بهترین منبع قابل استفاده بجای سولفات روی است:

صدف نرم تن(غنی‌ترین منبع)، گوشت قرمزگوسفندنر ، میگو، دیگر ماهی‌های صدف، منابع دیگر روی که کمتر قابل جذب است شامل لوبیا، ، بادام زمینی) غلات کامل(سبوس دار یا جوانه گندم یعنی2قاشق گندم را خیس داده بعد 48ساعت نرم میشه بعنوان منبع ویتامین ای و همچنن روی استفاده می کنیم )، مخمر آبجو، سبزی پخته شده(گرم وخشک)، قارچ، لوبیا سبز و دانه (تخمه)کدو (هرسه سردوتر)است./منبع ویکی پدیا

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%88%DB%8C

تخم مرغ  صبحانه با پیازخام – نخود کنارغذاها خوردن – مویزصبح ناشتا خوردن  – روغن زیتون بودار – عسل وشربت عسل خوردن درصبحگاهان – بادام درختی درشب خوردن – هویج – خرما – خرما باگردو که رسم است درعزا برای تقویت عزادارن توزیع میکنند و سیب زمینی گردو یا سبزی کاسنی که بهار وتابستان فصلش هست بهترین تقویت کننده های تقویت بینه ی جنسی می باشند

هرشب خوراکی های کلسیم دار بخور یم چون روز کلسیم جذب نمی شود(هرشب 5عدد بادام درختی شیرین - هفته ای 3شب نان پنیروگردو یا زیتون سبز یا سبزی یا خرما -  کشک بادمجان - کنجد - نخود - باقلاباخرما (باقلا سرداست خرما گرم اسیدوبازبدنت متوازن میشه )-...هرچی کلسیم دارد کلسیم مغزاستخوان را پرمیکند مغزاستخوان خون ساز است خون گرم است حرارت داخلی بدن را بالا می برد خوش خلق می گردیم بنیه ی جنسی افراد طبع گرم که

صبحانه هفته ای سه بار تخم مرغ با پیاز بخور

هویج بخصوص کناربرنج

خرما کنارتمام غذا ها بخصوص سردیجات مثلا شب شیرمحلی با خرما

بعد همبستری گوشت گوسفند داغ وکباب کنید بخوریدسرخ کردن وآبپز نتیجه کافی نداردبخصوص ازشب 12پریودی تا 18که احتمال بارداری بیشتراست

هربیماری 53%تنیدگی (استرس)ایجادمی کند که علائم حیاتی (نفتدد= نبض وفشارخون – فشار- تعدادتنفس – دما- درد)را بالامیبرد که مضراست  خوراکی های مذکور که تقویت کننده اعصاب وبنیه ی جنسی هستند بالارفتن علائم حیاتی را مهارمیکند باشند ومهمترازاینها پرهیز ازخوراکی های استرس زا است:

کفش سیاه نپوش زرد طیف زرد بپوش بنیه ی جنسی را بفرموده امام صادق کفش سیاه می کاهد

هفته ای سه بار بیشتربرنج نخور (برنج زیادخوردن هرروز سبب بیماری های مختلف میگردد)

دارو فشارخون اصلا نخور (سبب اختلال کامل جنسی میگردد)

دارومسکن نخور دارو اعصاب مطلقا نخور هم سبب اختلال جنسی وهم مانع ترشح هورمون آرامش وشادی(آندروفین – انکفالین)درمغز هستند که سبب افسردگی بیشتر می گردند

آش رشته وماکارونی نخور (الکل بدن را افزایش میدهند مانع جذب واثربخشی خوراکی تقویت کننده اعصاب هستند)

قندوشکر وشیرینی قنادی وهرچه شکر دران بکاررفته بخصوص نوشابه نخور

سعی کن قبل از برنج یک قاشق چای خوری مخلوط سیاه دانه با اویشن اسیاشده بخوری

بطورکلی غذای استرس زا مثل  موز- سویا – نارنگی - سوسیس وکالباس وموز وخیاربطورمطلق درزمستان وبدون خرما درتابستان نخور  وقندوشکرووشیرینی قنادی  چون کمخون کننده اند نخور بجایش خرما - عسل - نان برنجی - توت خشک - مویز - بخور که خون سازند یعنی گلبول قرمز دربدن تولید میکنند

جمشیدخدادادی (غذاهای ممنوعه= تنیدگی زا):چای، قند و شکر، شیرینی جات قنادی، هر چیزی که با قند و شکر تهیه می شود. سرخ کردنی، فریز شده، زودپز شده. سس، رب، شور، ترشیجات سرکه، نمک زیاد، لبنیات صنعتی ، مرغ و تخم مرغ ماشینی، غذاهای چرب و پرحجم، ماکارونی و لازانیا، کلیه غذاهای ساندویچی و فست فود ، همراه غذا مایعات. دوغ و نوشابه های ضنعتی، آب یخ، بستنی، تنقلات م صنوعی، قهوه، نسکافه، غذای پخته شده با مایکروفرو زود پز. تند و سریع غذا خوردن، پرخوری و خوب نجویدن غذا ، عصبیت و استرس هنگام غذا خوردن ، بی نظم بودن در غذا و هر غذایی که با طبع و مزاج شما سازگاری ندارد .

بدون معاشقه برای بارداری همبسترنشوید انقدرمعاشقه داشته باشیدکه عرق کنید هردو سپس !همبستری داشته باشید

--------------------------------------- 

اسید فولیک که به نام های فولات یا ویتامین B9 نیز خوانده می شود برای بسیاری از اعمال بدن از جمله سلامتی سیستم عصبی، خون و سلول ها حیاتی و اساسی است. این ویتامین بدن را در مقابل بیماری های قلبی، نقصهای مادر زادی، پوکی استخوان و سرطان های مشخصی حفظ می کند.

در فرآورده های غذایی (برای مثال جوشیده یا حرارت داده شده) اسید فولیک از بین می رود.

نگه داشتن غذا در حرارت اتاق به مدت طولانی نیز می تواند محتوای اسید فولیک آن را از بین ببرد.

فواید ویتامین B9 یا اسید فولیک

اسید فولیک در درمان و مقابله با بسیاری از بیماریها، شامل موارد زیر، کمک کننده است:

 

    نقایص مادرزادی، میزان پایین اسید فولیک با نقایص موقع تولد همراه است. نیمی از نقایص لوله عصبی (نظیر اسپینا بیفیدا) قابل پیشگیری است اگر زنان در سن باروری از اسید فولیک در رژیم غذایی شان استفاده کنند. مطالعات نشان می دهد که میزان اسید فولیک مورد نیاز برای جلوگیری از نقایص لوله عصبی از طریق خوراکی های  ویتامینی بسیار راحت تر قابل دسترسی است

    حمله و سکته قلبی، اسید فولیک برای پاک کردن خون از ماده ای به نام هوموسیستین ضروری است. میزان بالای هوموسیستین خطر بیماریهای قلبی و سکته قلبی را افزایش می دهد.نخود معمولی نه فرنگی منبع هوموسیستین است

    سرطان ها، سطح پایین اسید فولیک، در ایجاد سرطان مخصوصاً سرطانی کردن رحم ، ریه و روده بزرگ نقش دارد.

    پوکی استخوان، فقدان اسید فولیک و در نتیجه افزایش هوموسیستین باعث ضعف استخوانها شده آنها را مستعد شکستگی می کند.

    افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی، اسید فولیک برای عملکردمغزمهم است. این ویتامین خلق، خواب و اشتها را تنظیم می کند. افزایش سطح اسید فولیک و در بعضی افراد، مخصوصاً اشخاص مسن باعث علایم روانی یا ذهنی منفی بر عکس میشود. اسید فولیک یک اثر ضد افسردگی خفیف دارد و مصرف موادغذائی حاوی اسید فولیک در بهبود اثر داروها حتی  مؤثر است.

    جلوگیری از کم خونی که می تواند باعث کاهش تعداد سلولهای قرمز خون شود، کمک به درمان سردرد، بهبود روماتیسم مفصلی، کمک به درمان ناباروری، کمک به درمان آکنه و مفید برای افراد مبتلا به ایدز.

اسید فولیک یا فولات ( ویتامین b9 ) جزو ویتامین های گروه b می باشد ... بدن انسان قادر به ساخت اسید فولیک نبوده و تأمین این ویتامین در بدن وابسته به جذب کافی و مداوم آن از طریق غذای  روزانه می باشد ... خصوصا افراد مسن، ورزشکاران و خانمها در دوران بارداری و شیردهی، نیاز بیشتری به تامین  اسید فولیک دارند ... اسید فولیک در واکنشهای متابولیکی زیادی در بدن انسان نقش داشته و برای عملکرد آن ضروری می باشد ... مصرف اسید فولیک، بویژه در شروع بارداری بسیاراساسی است، زیرا اسید فولیک در تکامل جنین نقش ایفا می کند

مصرف اسید فولیک به خصوص برای زنانی که قصد باردار شدن دارند، یا باردار هستند، اهمیت دارد ... اسید فولیک در عین حال برای مردان و زنان در هر سنی سودمند است ... دستورالعمل کلی در مورد دریافت اسید فولیک در زنان به این صورت است: * زنانی که می خواهند باردار شوند، باید روزانه 400 میکروگرم اسیدفولیک دریافت کنند ... * زنان باردار روزانه به 600 میکروگرم اسید فولیک نیاز دارند ... * زنانی که بچه شیر می دهند ، روزانه به 500 میکروگرم اسید فولیک نیاز دارند

منابع خوب اسید فولیک شامل:

 کلم بروکلی، اسفناج، نخود، جگر و برنج قهوه ای است

=================================

نتایج بررسی های جدید نشان می دهد؛ برنامه غذایی یک مرد قبل از تصمیم به بچه دار شدن، نقش مهمی در سلامت فرزندان در آینده دارد.

به گزارش سایت «هلث نیوز»، محققان کانادایی دریافتند، اسپرم مانند یک حافظه شیوه زندگی پدر را پس از بارداری به جنین منتقل می کند. بنابراین به مردانی که قصد دارند بچه دار شوند توصیه می شود خوردن هله هوله را کنار بگذارند و سبزی مصرف کنند.

این توصیه پس از تحقیق روی اسیدفولیک که نوعی ویتامین b است و نقش عمده ای در پیشگیری از نقص ستون مهره ها مانند اسپینابیفیدا دارد، شده است. در 12هفته اول بارداری به زنان مصرف موادغذائی اسیدفولیک دار توصیه می شود اما به نظر می آید که مردان نیز باید به فکر تغذیه خود باشند. نتیجه آزمایشی که روی نمونه های آزمایشگاهی انجام شد نشان می دهد، نوزادانی که کمبود اسیدفولیک داشتند، نسبت به بقیه 30درصد بیشتر احتمال زایمان ناقص داشتند این در حالی بود که اسیدفولیک مادران در حد طبیعی بود!!!!!!!!!! این تحقیق محققان را به این سو هدایت کرد که کمبود اسیدفولیک باعث تغییر در خواص شیمیایی دی ان ای اسپرم می شود. منابع خوب اسید فولیک شامل کلم بروکلی، اسفناج، نخود، جگر و برنج قهوه ای است.

رعایت این توصیه به ویژه توسط مردان دچار اضافه وزن که از غذاهای ناسالم استفاده می کنند ضرورت بیشتری دارد زیرا اضافه وزن و مصرف غذاهای چرب در نحوه مصرف اسیدفولیک در بدن تأثیر می گذارد. مصرف آش رشته وماکارونی ونوشابه وشیرینی جات قنادی که الکل بدن را افزایش میدهند نیز با ویتامین d در بدن تداخل ایجاد می کند. بنابراین پدران که در شکل گیری نسل آینده نقش به سزایی دارند، باید در مورد آنچه می خورند، می نوشند و می کشند، دقت بیشتری به خرج دهند.

------------------------------

 

ویتامین ای (Vitamin E) یکی از ویتامین‌های محلول در چربی است(یعنی جوانه گندم که میخوریم بعدش یک ق چ روغن زیتون سرکشیم تا جذب شود). این ویتامین همچون ویتامین ث خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافت‌های بدن لطمه می‌زند را از بین می‌برد. ویتامین ای که در سال ۱۹۲۰ (میلادی) کشف گردید و در سال ۱۹۳۶ (میلادی) از جوانه گندم جدا گردید و آلفا توکوفرول نام گرفت، که این نام از کلمه یونانی TOKOS به معنی «تولد کودک» و کلمهٔ PHEREIM به معنی دنیا آوردن گرفته شده است و OL برای نشان دادن ساختار الکلی آن است بعدها دو گونه دیگر به نام بتا و گاما توکوفرول کشف شدند که اثرشان نسبت به آلفا کمتر بود [۱] .این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می‌گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می‌کند.همچنین ویتامین ای یک نام برای گروهی از مولکول‌ها است که اثراتی شبیه آلفا توکوفرول را دارند.[۲] هرچند ویتامین e مهم ترین عامل برای داشتن سیستم ایمنی قوی و پوست و چشم های سالم است، اما همه فواید و خطرات ویتامین e هنوز خیلی مشخص نیست.[۳]

کمبود این ویتامین باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان و مشکلات قلبی و عروقی و اختلالات تولید مثلی می‌شود.ذخیره این ویتامین در بدن ۱۰ تا ۱۵ سال کفایت می‌کند اما بعد از این مدت (معمولاً کسانی که مشکل هضم چربی دارند به این دوره می‌رسند) اختلالات بینایی، ضعف عضلات، عدم پاسخ گویی به محرک‌های محیطی و عدم توانایی در حفظ تعادل و زخمهای سریع پوستی بروز می‌کند.همچنین این ویتامین در جلوگیری از سقط جنین بسیار موثر است.[۱۳]

منابع حاوی ویتامین ای

این ویتامین تنها در منابع گیاهی و در منابع چربی حیوانی یافت می‌شود.موادی مثل روغن‌های گیاهی مثل روغن آفتاب گردان و زیتون ٬ ذرت و بادام ٬ آجیل تازه(فندق ٬ بادام ٬ گردو ) ٬ اسفناج ٬ کلم پیچ ٬ سویا و سیب زمینی دارای مقادیری از این ویتامین می‌باشند.همچنین روغن جوانه گندم غنی‌ترین ماده غذایی از لحاظ ویتامین ای می‌باشد.در میوه‌هایی مثل هلو و یا مارچوبه نیز به طور نسبی این ویتامین یافت می‌شود.به جز منابع طبیعی ویتامین ای به صورت مصنوعی و به شکل قرص و آمپول نیز در دسترس می‌باشد.میزان نیاز روزانه بدن انسان به این ویتامین ۷ تا ۹ میلی گرم می‌باشد.این دارو اعتیاد آور است.[۱۶][۱۷]

 

میزان ویتامین e در هر 100 گرم از ماده غذایی حدوداً در اندازه زیر است:[۳]

خوراکیهای حاوی ویتامین e    میزان وجود ویتامین e در صد گرم (mg/ 100 g)

روغن جوانه گندم        150 میلی گرم

روغن آفتاب گردان      41 میلی گرم

آجیل های خام 21 میلی گرم

روغن خرما     15 میلی گرم

سبزیجات برگدار و پررنگ از قبیل اسفناج، برگ چغندر        2.5 میلی گرم

آواکادو           2.1 میلی گرم

کیوی   1.5 میلی گرم

کلم بروکلی      1 میلی گرم

گوجه فرنگی    5. میلی گرم

نظرات (2)
نام :
ایمیل : [پنهان می ماند]
وب/وبلاگ :
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ
+ سارا
سلام
امتیاز: 0 0
سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ
+ ترانه
می گویند:

عشق خدا

به همه یکسانَ ستــ

ولی من می گویم:

مرا بیشتر از همه

دوستــ دارد

وگرنهـ

بهـ همهـ

یکی مثل تو می داد . /

سلام
امتیاز: 0 0