زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

ربیعی : فارق التحصیلان درقالب تعاونی های دانش بنیان شرکت تشکیل دهند تضمین می شوند

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نرخ بیکاری ۱۲.۲ درصدی و نرخ بیکاری ۲۶ درصدی جوانان گفت:‌ این ارقام و همچنین نرخ مشارکت اقتصادی ۳۸درصدی نشان دهنده این است که ازنظر نرخ بیکاری درشرایط مطلوبی قرار نداریم .

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی ، علی ربیعی درمراسم افتتاح نمایشگاه کاردانشگاه صنعتی شریف که امروز درمحل این دانشگاه برپا شده بود اظهار امیدواری کرد :‌ فارغ التحصیلان دانشگاهی اگر درقالب تعاونی های دانش بنیان شرکت تشکیل دهند صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون ‌تا ۸۰ درصد تسهیلات دریافتی را ضمانت می کنند. باتصمیم یاد شده مشکل تامین وثیقه اخذ تسهیلات فارغ التحصیلان برطرف شود .

وی ‌تولید اندیشه و فکر و تولید ی ملموس را دوعنصر، اساسی برای توسعه و عزت کشور دانست و افزود:این دوعنصرباتولید فکر و تولید فیزیکی می توانند حیات رو به پیشرفت کشور را تضمین کنند.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی گفت:‌اعتقاد دارم که تولید قدرت و ثروت ملی درسایه تلاش این دو عنصرمحقق می شود چرا که امروز مفهوم قدرت ملی تغییرپیدا کرده است وتولید فکری که بتواند به تولید منجرشود قدرت جامعه محسوب می شود

نظرات 1 + ارسال نظر
محجوبه سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا علیم
سلام بر شما
من چیزی از این پست متوجه نشدم
لطفا توضیح بدید...
رستگار باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

باید تماس با اداره تعاون وکار ورفاه شهرمان گرفته وسوال شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد