زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

شلغم گرم و تر است داروی طبع سرد وخشک ها است اگرعسل داخل شلغم بریزیم سبب رفع سرفه سرد می گردد

این متن از زبان یک جانباز شیمیایی است

سلام

این تجربه که الان پنج سال است مرا از وابستگی به آنتی بیوتیک ها نجات داده را جهت اطلاع تقدیم می کنم درخواست دارم جهت استفاده سایرین در صورت امکان انعکاس دهید.
از آنجا که از سال 1366 که بنده برای آموزش جبهه به پادگان 21 حمزه اعزام شده بودم و پس از آن در سال 1376 گاز حاصل از ترکیب وایتکس و جوهرنمک را استنشاق کردم همواره با عارضه ریه(واحتمال سرطان) به طور جدی درگیر بودم تا در مکانی بطور اتفاقی با پیرمردی مواجه شدم که سرفه های پی درپی من امانش را بریده بود و راه حل آن را اینگونه توضیح داد که من در عکس های ارسالی سعی کردم گویا باشد.
 پس از استفاده از این راه حل نه تنها خودم بلکه خانواده ام نیز در زمستان از شربت های آنتی بیوتیک و چرک خشک کن راحت شدیم.[همه با مراجعه به دکتربابک کاویان منش درتهران تلفن 22881880ساعت 14تا18می توانند طبع خود رابسنجد وغذای سازگارباطبع وکبد معرفی می کند که ازخوردن آنتی بیوتیک خلاص می گردیم]
ضمناً تاکنون این کار را برای تقریباً تمام کسانی که به نحوی می شناختم انجام دادم که همه راضی از نتیجه بودند علی الخصوص جانبازان شیمیایی.
حال با توجه به آلودگی شدید هوای کشور درخواست دارم با ارسال این مطلب و عکس های پیوست هموطنان گرامی را از مداوای با قرص و کپسول های شیمیایی رهایی دهید. 
************
و اما شلغم درمانی
عکس های پیوست گویای همه چیز هست اما ذکر این نکته ها به نظرم ضروری می رسد که شلغم را پس از شستن و گرفتن دم آن با ایجاد یک گودی داخل آنرا از شکر پر می کنیم و در کنار محلی که دمای آن کمی بیشتر از دمای اتاق باشد مانند کنار بخاری قرار می دهیم و  داخل گودی را پر از شکر کرده و عصاره آن پس از ترکیب با شکر بصورت شربتی طبیعی و گورارا بدست می آید که می توان آن را به تنهایی یا مخلوط با آب میل نمود.
علی الظاهر خواص ضد سرطانی آن نیز اثبات شده است. و این کار تا سه مرتبه با همین شلغم ها امکان پذیر است و عصاره آن پس از سه بار دیگر به انتها می رسد.
امیدوارم با مصرف این شربت کم هزینه و پرسود سلامتی به همه عزیزان هموطن هدیه گردد.
با تشکر
 
ادامه تصاویر بعلت استفاده ازشکر که استرس زا ومضراست حذف گردید بهتراست عسل داخل شلغم ریخته شود  
شلغم گرم و تر است برای درمان یبوست که اغلب طبع سرد و خشک ها  یبوستی هستند خوب است البته روغن زیتون بودار برای درمان یبوست لازم است
نظرات 6 + ارسال نظر
محجوبه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا نور
سلام
من ابن راه حل رو قبلا از یه معلم مون که خیلی اهل مطالعه بود شنیده بودم اما خوشمزه نبود شربتش و مورد استقبال قرار نگرفت !
آها یادمه معلم ما گفت دو سه تا قند بندازید توی شلغم .


به نظرم من این جانباز شیمیایی رو بشناسم حرفاش خیلی خیلی آشنا بود

راستی من از زمانی که فرمول شربت عسل و لیمو ترش رو رعایت می کنم به هیچ عنوان سرماخوردگی هام طولانی نشده و تو نطفه خفه شده ممنون

سلامت باشید همواره
اللهم عجل لولیک الفرج

نینا شفیعی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://http:nsh67.blogfa.com/

باسلام وتشکر از محبت شما
ادرس جدید وب من
nsh67.blogfa.com/پاکت نامه 2

raha پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ http://z1raha.blogfa.com

سلام باز هم مطلبی مفید و جالب
من همیشه شلغم رو توی سوپ میریزم البته در فصل زمستان چون خیلی ها از طعم و بوی شلغم خوششون نمیاد ولی وقتی پای فواید وپیشگیری از بیماری به میان بیاد دیگه نباید به بو و طعم اون اهمیت داد خواصش بیشتر از ایناست که بهانه ای باشه بی تفاوت از کنارش رد نشیم قیمت مناسبی هم داره جنبه اقتصادی رو هم در نظر بگیریم میبینی خرید و خوردن یه سری خوراکی های مفید که همیشه جاشون توی سبد خریدمون خالیه چقدر میتونه مارو از مراجعه به پزشک و پرداخت هزینه های بالای دارویی و ویزیت باز داره
باز هم ممنون به خاطر پست مفیدتون

کاغذها و نوشته ها پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://sepidedamid.persianblog.ir/

خیلی جالب بود. البته من پخته شلغم را که داخلش شکر می ریزند شنیدم اما این فرم خام رو اینجا خوندم.
باید توی سرما امتحانش کنم.

raha شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ق.ظ http://z1raha.blogfa.com

سلام صبحتون بخیر روز خوبی داشته باشید از اینکه سحر خیزم و به خاطر مدرسه رفتن پسرم زود بیدار میشم یه سری هم اینجا زدم ممنونم من هم مطالب شما رو در مورد سیاه دانه به پستم اضافه کردم باشد مورد استفاده و توجه قرار بگیره

در ضمن من سیاه دانه رو آسیاب کردم و در کابینت نگه داری میکنم و چند وقتی هست استفاده میکنیم امکان داره خراب بشه و خواصش رو از دست بده؟ چون آسیابش کردم

ما هم مثل شما نگهداری می کنیم منتهی هردفعه 100گرم سیاه دانه و100گرم آویشن بگیری با هم آسیاکنی کفایت میکند وقتی مصرف شد دوباره
اینطوری باعث میشه زیاد نماند ومعیوب نمی شود

مداد های آبی من شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://medadhayeaby.persianblog.ir/

در مورد خواندن تسبیحات حضرت زهرا(س) که قبلا به من گفته بودید بعد از نماز صبح بخوانم به صورت برعکس ...
یکی از دوستانم دیده و از من پرسیده چر ا باید سبحان الله را اول خواند 34 بار و بعد الحمدالله و سپس الله اکبر.
می خواهد بداندحکمت این کار در چیه؟
اگر لطف کنید جواب بدهید ممنون می شوم . چون کنجکاو شده که بدونه چرا ؟

سلام
پیغمبراینگونه یادحضرت زهرا داده است وصبح قبل ازشروع به کاربخوانیم بهتراست والا هروقت یادمون امد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد