زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

بانوشیدن شربت عسل در صبح امر به معروف علیه خود را آغاز کنیم،مصرف لبنیات صبح منکراست

 ریشه خودکشی کمبود ویتامین ب بدن وبه تبعش افسردگی است افسردگی به حالتی گفته می شود که ما بغض وگریه داریم لباس تیره انتخاب می کنیم به رختخواب می چسبیم وتا ظهر می خوابیم موسیقی غمگین گوش میدهیم پرده ها رامی کشیم ومنزل را تاریک می کنیم دستمان به کارنمی رود دلمرده ایم ،لبخندنداریم شیک نیستیم و... 

============================================= 

پیغمبرهرروز صبح ناشتا شربت عسل مصرف می کرده است این قابل تجربه کردن است  

پیغمبر:...العسل یسر،عسل شادکننده است  

افسردگی بیماری طبع سرداست عسل داروی طبع سرداست دراین زمانه که خوراک ما برنج است که سرداست وافسردگی را بالا می برد کنارغذا یک قاشق چای خوری عسل خوردن به جای خورشت ها وچاشنی های سرد مثل ماست و عدس ووومانع افسردگی می شود  

با مقدمه فوق اکنون خبر را می خوانیم : 

==========================================

خودکشی های منجر به مرگ در ایران روز به روز بیشتر می شود. بر اساس آمارهای پزشکی قانونی، سال گذشته ۵۰۰ نفر در کشور با قرص برنج اقدام به خودکشی کرده اند و آمار خودکشی در بین زنان و جوانان بیشتر است.

دکتر بهنام بهنوشی، متخصص پزشکی قانونی و پزشک بیمارستان لقمان، در گفتگو با سایت شفقنا، اظهار داشت که طی ۱۰ سال گذشته روزانه ۸۰ نفر در پایتخت دست به خودکشی می زدند، اما این میزان اکنون به ۱۵۰ نفر در روز رسیده است.

به گفته وی، به دلیل دسترسی آسان و راحت به خودکشی از طریق قرص برنج، امروزه بیشترین خودکشی ها در کشور با قرص برنج صورت می گیرد؛ به طوریکه آمار سالانه خودکشی از طریق قرص های برنج در ایران به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است.

وی مهم ترین عوامل افزایش روند خودکشی را بحران های روحی روانی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، دسترسی آسان به ابزار های خودکشی، افزایش خشونت های خانگی، محدودیت های خانوادگی و طلاق دانست.

این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین تصریح کرد که خودکشی در بین زنان و جوانان بیشتر است و بر اساس آمار های اعلام شده در پزشکی قانونی میزان خودکشی ها با هدف مرگ در بین آقایان و خودکشی های ناموفق در بین خانم ها رواج بیشتری دارد و می توان گفت که تمامی خودکشی ها در بین آقایان منجر به مرگ آنان می شود.

خودسوزی هم یکی دیگر از راههای خودکشی در کشور عنوان شد که در برخی مناطق کشور به ویژه ایلام و گنبد مشاهده می شود، اما به دلیل خشن بودن این شیوه، شیوع چندانی ندارد

نظرات 2 + ارسال نظر
raha چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://z1raha.blogfa.com

چقدر این رفتارها بین جوانها زیاد شده

لیلی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام آقا هاشم
خیلی جالب بود این مطلب
خودکشی خودسوزی !چ ترسناک بود عوارض افسردگی
ولی چ میکنه این شربت عسل خدایی
ممنون از این توضیحات عالی و آموزنده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد