زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

ماایرانی ها امسال ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰داروخوردیم !

چقدرخوب یادگرفته ایم به جای خوراکی سالم دارو که موادشیمیائی وسرطانزا است بخوریم !!یکی ازنشانه های جامعه درحال گذارازسنتی به صنعتی همین است غرق شدن درموادشیمیائی !!

محمدحسین طریقت٬ سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گوید مردم ایران حدود ۶۰ درصد هزینه‌های دارو و درمان را شخصا پرداخت می‌کنند و دیگر «قادر» به تامین این هزینه‌ها نیستند.

طریقت به مهر گفته است: ‌«سال قبل ۴۰ هزار میلیارد تومان در بخش دارو و درمان در کشور هزینه شد که ۲۵ هزار میلیارد تومان آن را مردم پرداخت کردند.»

وی هزینه‌های درمانی در ایران را «بسیار سرسام آور و زیاد» اعلام کرده و افزوده است: «این هزینه‌ها با مشکلات مالی که در شرایط کنونی اقتصادی با آن مواجه هستیم٬ دیگر از سوی مردم قادر به تامین نیستند.»

سرپرست وزارت بهداشت هزینه‌های دارو و درمان در سال جاری را نیز «۵۰ هزار میلیارد تومان» اعلام کرده که «بیماران حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت کرده‌اند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://transworld.blogfa.com

سلام !
من از مخالفان سر سخت دارو هستم اما متاسفانه خودم محبورم استفاده کنم

سمانه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://transworld.blogfa.com

آرزومی کنم خواهر گلم حبیبه همیشه شاد باشه ! و تشکر می کنم از یاسمن جون چون به شما انرژی داد تا باعث آگاهی افرادی مثل من بشین !!
و برای شما صحت و سلامت آرزو می کنم تابه راهتون ادامه بدین !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد