زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

رابطه زخم دهان با طبع سرد و تر

                                   بسم الله الرحمن الرحیم

من داخل وب فریبا محمدی یا همون معجزه قرآن وب سایت شما را دیدم و با اجازتون مطالعه کردم عالیه فقط یه سوال آیا سوزش زبانم و آفت و زخم دهانم که با غذاهای گرم میزنه مربوط به کبده یا اون دیگه فرق داره البته من وقتی آلرژی ام زیاد میشه اونم تو فصل بهار این جوری میشم

چکار کنم خوب بشم یه روز از صبح تا شب ارده و شیره و خرما و کنجد و گردو چند بار خوردم زبونم زخم نشده وقتی میسوزه و جوش زده ربط به چی داره طبع من؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم

-----------------

علت اصلی اش کمبود ویتامین ب بدنتان است ویتامین ب ذخیره نمی شود لذا باید هر روز غذاهائی که ویتامین ب دارند بخصوص نخود یا تخم مرغ با روغن کنجد را صبحانه را در الویت قرار دهید و روغن زیتون بابو استفاده کنید  

اماوقتی زخم است عسل داخل دهانتان نگه دارید هر چند دقیقه می توانید تا زخم ها بهبود یابد

اگر خانم هستید غذاهای ب 12را در الویت قرار دهید

طبعتان رانیزشناسائی کنید بامراجعه به طبع سوداوی یا دموی یا بلغمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد