زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

سوء تغذیه و کمبود ویتامین موجب بروز لک‌های پوستی می‌شود

بسم الله الرحمن الرحیم    

سوء تغذیه و کمبود ویتامین ها در بدن عوارض و آسیب های متعددی را به دنبال دارد که از جمله آنها می توان به بروز لک ها و صدمات پوستی اشاره کرد. یک فوق تخصص پوست با بیان این مطلب، گفت: این گونه لک‌ها اغلب بر اثر کمبود ویتامین 12B و سوء تغذیه اتفاق می‌افتد و در نژادهای دارای پوست تیره نیز شایع تر است. وی افزود: این لک‌ها ظاهری لکه لکه دارند که بر اثر کمبود ویتامین A گسترده ‌شده و همراه با برجستگی‌های شبیه به پوست مرغ ظاهر می‌شوند. البته این گونه لک‌ها بر اثر کمبود اسیدفولیک و اسید کوربیک و انواع کم خونی ها نیز دیده می‌شوند. گفتنی است، بهترین راه درمان این لک ها تامین مواد مورد نیاز بدن به خصوص ویتامین ها می باشد

سه شنبه,5 آبان,1388

نظرات 2 + ارسال نظر
باد مهربون سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

منم لک دارم
الان 4 جلسه است دارم لیزر میکنم
کمی بهتر شده
خدا کنه کامل لک من از بین بره
سعی میکنم از غذاهای دارای ویتامین ب بیشتر استفاده کنم
که قبلا نمی کردم

تصورکنم غذاهای استرس زا نخوری
ماست نخوری
ترشی نخوری
شیرینی جات قنادی نخوری
چای نخوری
بلکه روغن زیتون بابو بیشترباغذا بخوری
جوانه گندم ونخود بیشتراستفاده کنی پوستت سالم تر و نرم تر وبراق تر بشه

یاسمن چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://paktarinehsas.blogfa.com/

اومدم بگم خیلی برام عزیزی خیلی
همین

شبی سبز و ارامش بخش برات ارزو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد