زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

خوراکی برای افزایش شیرمادر بجای شیرخشک

http://www.tebirani.blogfa.com/post/238

نظرات 1 + ارسال نظر
شب بارانی..فروغ پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://nafassadat.blogfa.com/

سلام بنده ی کافر ، منم ، خدا هستم.

همان که وقت نیاز تو آشنا هستم.



دلی ـ برای خودم ـ در تو ساختم با عشق.

بدا ن امید که دلدار و دلربا هستم.



امید من به چه بود و دل تو جای چه شد ؟

خودت بگرد دلت را ،ببین کجا هستم ؟



دل ـ این عزیز مرا ـ خرج بنده ها کردی.

مرا درست ببین . قدر بنده ها هستم ؟؟؟



و کاش درد من این بود .... درد من این است:

که عاشق تو. تو پرروی بی حیا هستم .



تویی که خواهش تو بردن رقیب من است!!

که بنده ای شود عشقت و من هوا هستم .



چقدر چشم سفیدی تو و نمک نشناس .

چقدر بد که برای شما خدا هستم .



برو خیال تو راحت . رقیب خواهد برد.

و من دوباره خدای نیازها هستم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد