زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

کمبود منیزیم سبب سرطان میشه

 فریبا 

این روزها خیلی زود رنج شدم. شاید بخاطر فشار کاری است شاید بخاطر دلتنگی است. نمی دونم اما تا یکی میگه اشد مشد دلم می گیره. باید بیشتر روی خودم کار کنم. باید سعی کنم انتقاد پذیری بیشتری داشته باشم. با اینکه تا همین الان هم اینطور بوده ام. اما گاهی کم می یارم. روانشناسان میگن کمبود منیزیم در بدن باعث زود رنجی در زنان میشود. شاید منم منیزیم خونم پایین افتاده باید برم از یک ابزار فروشی مقداری منیزیم بخرم و بخورم [لبخند] گاهی هم خستگی مفرط باعثش میشه و من فکر میکنم این دومی بیشتر تاثیر داشته باشه. شبها کم میخوابم و روزها هم اصلن اهل خواب نیستم. در کل 24 ساعت شبانه روز بیشتر از 3-4 ساعت نمیخوابم. 

====================== 

کمبودمنیزیم سبب سرطان میشه درمناطقی که خرما می رویدابتلابه  سرطان کمتراست هرروز سه عددخرما بخوریم

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیر عامل جوان! سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://youngceo.blogfa.com/

مطالبتون خیلی زیبا بودن مخصوصا در این پست.
خدا تو خرما هو قوت قرار داده هم رهایی از درد.

لبخند بانو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

خدا رو شکر ما تو مناطق نخلستان خیز هستیم

مشاوره خانواده سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ http://zendegiirani.persianblog.ir

تشکر از مطالب علمی و مفیدتون...
[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]

مشاوره خانواده سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://zendegiirani.persianblog.ir

دوست من ...
من هیچ اطلاعاتی از شما ندارم و برام هم فرقی نداره که چند سالتونه،چه شکلی هستید....
فقط می دونم که مرد هستید
برای من این مهمه که صفحه و وبلاگ شما بسیار مفیده
برای من این مهمه که شما از نظر من یک انسان شریف هستید
من خواهر شما نیستم
شما هم برادر من نیستید ولی همیشه برام احترام قائل بودید
این مهمه
این یعنی انسانیت
دین به نظر من با محرم و نا محرمی به خطر نمی افته بلکه با توجه به هم پر رنگ تر هم میشه
پس لطفا با من راحت بوده،و خودتان را معذب نکنید
شما دوست من بوده و هستید حتی ندیده و نشناخته
شما بزرگوار و با مرامید و این یعنی انسانیت
ببخش که طولانی شد...
موفق باشی دوست خوبم...
[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]

سلام
قرآن :انماالمومنون اخوه
وقتی مسلمانیم فرزندمعنوی پیغمبریم وفرزندان یک نفرمیشوندخواهروبرادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد