مهارت های همسرداری موفق
زناشویی - همسرداري موفق - روابط زناشویی

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد.

با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.


 خراب کردن رابطه جنسی میان همسران کار چندان سختی نیست. کافی است که با خیالی راحت و آسوده، توصیه‌های ذکر شده در ادامه این نوشتار را عملی کنید و مطمئن باشید که از آن پس، ازدواجتان فاقد هرگونه رابطه جنسی با همسر یا دستکم بدون لذت خواهد بود. البته بعد از آن و به مرور زمان، بکلی احساس تنهایی و بی‌کسی خواهید کرد.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

از مدت ها قبل پژوهشگران به این نتیجه دست پیدا کرده اند که یکی از فاکتورهای حیاتی برای قضاوت در مورد کیفیت رابطه، اندازه گیری میزان خوش مشربی و شوخ طبعی در آن است.

اگر در یک رابطه خنده وجود داشته باشد، می توان نتیجه گرفت که آن ارتباط سالم است. زمانی که خنده و شادی متوقف شود، ارتباط به لبه پرتگاه نزدیک خواهد شد. اگر شما به دنبال آن هستید تا روابط رضایت بخش تری را چه در محیط خانه و چه در ارتباطات شغلی خود داشته باشید، باید به شادی و لبخند اهمیت داده و حس شوخ طبعی خود را نیز افزایش دهید.

در این قسمت شما را با ۵ تکنیک آشنا می کنیم که به واسطه آن هم می توانید حس شوخ طبعی خود را ارتقا بخشید و هم سلامت روابط خود را تضمین کنید.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: جمعه 16 آبان 1393برچسب:رابطه جنسی,بهبود رابطه جنسی,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

استرس

تعدادی از افراد برخی کارها را هنگامی که مضطرب هستند به نحو احسن انجام می دهند. میل جنسی، معمولا جزو این کارها نیست. استرس در محل کار، خانه یا روابط میان فردی را همه تجربه کرده اند. روش های کنترل و مدیریت استرس می تواند کمک زیادی به افراد بکند. شما می توانید برای کنترل و مدیریت استرس از متخصص مشاور یا روان پزشک کمک بگیرید.

 

مشکلات زناشویی

مشکلات زناشویی در زمره مهم ترین قاتلان میل جنسی قرار دارند. برای زنان، احساس نزدیکی و صمیمیت مهم ترین بخش میل جنسی است. عواقب نزاع، ارتباط  اندک، خیانت کردن یا ... برای زن و مرد از میان رفتن میل جنسی است. اگر با مشکلات زناشویی دست و پنجه نرم می کنید باید به متخصص مشاور مراجعه کنید.

 

الکل

پس از نوشیدن الکل ممکن است فکر کنید میل جنسی تان افزایش یافته است. اما نوشیدن بیش از اندازه الکل می تواند میل جنسی تان را نابود کند. سعی کنید نوشیدن الکل را متوقف کنید. اگر برای این کار با مشکل مواجه هستید بهتر است از پزشک کمک بگیرید.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

متخصصان و مشاوران خانواده بر این باورند که روابط زناشویی بخش مهم زندگی زناشویی است و هر گونه عاملی که به این روابط آسیب برساند، باید هر چه زود‌تر به شکلی درست و مناسب واکاوری و برطرف شود تا به کانون خانواده آسیبی از این نظر نرسد.

رییس انجمن علمی ‌سلامت خانواده ایران تاکید می‌کند: اختلاف سنی زیاد چه از طرف زن و چه از طرف مرد مشکلاتی را در روابط جنسی آن‌ها به وجود می‌آورد. دکتر محمدرضا صفری‌نژاد می‌افزاید: تفاوت سنی میان زن و شوهر باید در حد معقولی باشد و در صورتی که تفاوت سنی میان زن و شوهر زیاد باشد مشکلات بسیاری در زندگی زناشویی آن‌ها به وجود می‌آید که از جمله مهم‌ترین آن مشکلات روابط جنسی و ارضاء زوجین است.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد و اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان(و یا حتی مردان) امکان دارد که این ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناک شود. معمولا اولین رابطه در شب زفاف ، دردی در حد معمول(متوسط) دارد که می تواند در برخی از موارد به علت شرایط پزشکی مانند مشکلات مجاری ادرار و یا کیستهای تخمدان شدید شود. این گونه دردها در اولین رابطه جنسی در شب زفاف می تواند منشا هیجانی از قبیل احساس گناه، استرس، اضطراب و …. داشته باشد.

خانمها توجه کنند رابطه جنسی یک قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه کنند که رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

برای یک رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها کنار گذاشته شوند: مهمترین آنها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس می تواند به صورت کاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشکلات دیگر بروز نماید .

علل دردهای واژینالی در نخستین رابطه جنسی در شب زفاف

زمانی که یک زن برای نخستین بار رابطه جنسی را با همسر خود تجربه می کند به احتمال قریب به یقین به علت از بین رفتن پرده بکارت در شب زفاف درد متوسط یا شدیدی را احساس خواهد کرد به خصوص اگر به علت استرس و یا عدم آمادگی کافی مجرای واژینال وی به اندازه کافی ترشح مخاطی نداشته و به حالت خشک باقی مانده باشد.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری


ورزش کگل,ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ,ورزش کگل چيست

 ورزش های تقویت کننده عضلات کف لگن ( Kegel exercise )
ورزش کگل یک سری ها نورهای ورزشی هستند که با هدف تقویت عضلات حمایت کننده مقعد و واژن در کف لگن عمل می کنند. این ورزش ها در کنترل بی اختیاری مدفوع و ادرار و تقویت عضلات اطراف واژن و جلوگیری از پرولاپس یا افتادگی رحم هم موثرند. مهمترین عضله ای که در این وزش ها تقویت می شود عضله به نام پوبوکوکسیژئوس ( pc ) است که این عضله  u شکل است و از پشت قسمت قدامی لگن شروع شده و به سمت عقب لگن می رود و به استخوان دنبالچه ای در عقب لگن اتصال می یابد و در طول مسیر خود واژن در خانم ها و مقعد را در هر دو جنس حمایت می کند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: جمعه 16 اسفند 1392برچسب:کگل ، تقویت واژن , تقویت عضلات لگن,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده : یکی از عمده ترین مشکل در زندگی زناشوئی و جنسی زوجهای جوان گرم مزاج بودن یکی از زوجین در مقابل سرد مزاج بودن دیگریست .

این مسئله در مرحله اولین آغاز ین فعالیت جنسی زوجین غیر طبیعی نیست ، خصوصا در مورد خانم ها که معمولا بین 20 تا 30 درصد افراد پس گذشت زمان از آغز دوران فعالیت جنسی به مرور میل جنسیشان بیشتر می شود ، پس این دسته از افراد دچار سرد مزاجی نیستند بلکه به علت عدم تجارب جنسی یا عدم شناخت دنیای جنسی و تخیلات جنسی نسبت به آن واکنشی از خود نشان نمیدهند تا زمانی که با مرور زمان طی کسب تجربه میل و رغبت آنها نسبت به قبل بیشتر می شود .

اما هستند افرادی که علیرغم داشتن تجربه رابطه جنسی همواره گرایش آنچنانی به انجام آن نداشته و صرفا جهت تامین نیاز همسر و انجام وظایف زناشوئی خود فعالیت جنسی با همسر را انجام میدهند .

استرس ، ترس و نگرانی ، ذهنیت منفی در مورد رابطه جنسی و جنس مخالف ، الگو برداری نا مناسب از رفتار پدر و مادر ، عدم آموزش ، اختلالات روانی ، اختلالات جنسی ، هورمونها ، عوامل فرهنگی ، آب و هوا و اقلیم، ضعف جسمانی و احساس درد ، عدم پذیرش احساسی یکدیگر میتواند از جمله عواملی باشد که در سرد مزاجی فرد تاثیر گذار باشد ، برخی از عوامل فوق قبل از ازدواج قابل شناسائی و درمان است ، با این وجود خیلی از متخصصین تا زمانی که فرد تجربه جنسی نداشته باشد سرد مزاجی را مورد سنجش و ارزیابی قرار نمیدهند و البته دسته از از موارد ذکر شده پس از آغاز فعالیت جنسی نمود می کند .



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:سرد مزاجی,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

چرا در دوران قاعدگی رابطه جنسی برقرار نباید کرد!!!

 

ممکن است میل جنسی در دوره قاعدگی خانم‌ها برای برخی همسران آنچنان قوت بگیرد که بخواهند در این دوران نیز اقدام به

برقراری ارتباط کنند. سوالی که برای خیلی‌ها در این زمینه پیش می‌آید آن است که چرا گفته می‌شود نباید در دوران قاعدگی رابطه جنسی با همسر برقرار کرد.

در زمان قاعدگی یا پریود یا عادت ماهانه، دیواره‌های رحمی که جهت لانه گزینی جنین آماده شده است و بافتی پر از عروق در جداره

رحم شکل گرفته است ریزش می‌کند و از طریق دهانه رحم وارد واژن یا مجرای تناسلی شده، خارج می‌شود. در این زمان هم دهانه



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 8 اسفند 1392برچسب:نزدیکی در زمان پریود,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری
چگونه در زندگی امروزه به آرامش برسیم؟


https://groups.yahoo.com/neo/groups/Goonagoon/info


این روزها زندگی انسان‌ها با استرس و تنش زیادی همراه شده و به نظر می‌رسد همه افراد، زندگی پر از استرسی را تجربه می‌کنند. برای همین هم خیلی‌ها به خودشان حق می‌دهند عصبانی باشند و فریاد بکشند یا شکایت‌ها و اعتراض‌های‌شان را براحتی به زبان بیاورند. با وجود این، متخصصان و روان‌شناسان می‌گویند شکایت کردن‌های دائمی و همیشگی می‌تواند تاثیری منفی بر سلامت جسم و روح ما بگذارد. همچنین با در پیش گرفتن چنین رفتاری، احساس غم و اندوه هم در زندگی‌مان افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.



ادامه مطلب را اینجا ببینید...
تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:آرامش , زندگی موفق,
ارسال توسط راز همسران موفق و همسرداری

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 42818
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1