زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

برنج سفید وشکرسفید ونان سفید به دلیل سم بودن جوانان را قتل عام میکند


مرگ رزیدنت بیهوشی در اتاق عمل و هنگام کار

بیمار که برای جراحی بیهوش شد، دکتر بیهوشی قفسه سینه‌اش درد گرفت. لحظه‌ای بعد اتاق عمل بیمارستان قائم مشهد جراحی بیمار را متوقف کرده بود تا عملیات احیاء رزیدنت ۳۲ ساله بیمارستان را انجام دهد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این حادثه سه روز پیش یعنی روز یکشنبه بیست و هفم اردیبهشت ماه روی داد و هنوز سی.پی. آر (احیاء) دکتر «مهرک گلگاریان» شروع نشده بود که نبض او از کار افتاد. لحظاتی بعد اعلام شد که رزیدنت سال سوم بیهوشی این بیمارستان مشهد در حین کار دچار درد شدید در ناحیه قلب شد و در پی آن سکته و فوت کرد.

 

یکی از حاضران در صحنه درباره اتفاقاتی که روز یکشنبه گذشته در بیمارستان قائم رخ داد به خبرنگار ما گفت: در راهروی بیمارستان نشسته بودیم که متوجه عبور و مرور مشکوک پرستاران و دکترها به اتاق عمل شدیم.

 

وی درباره آن روز در بیمارستان افزود: بعد از آن دیدم که چند پرستار و دکتر دوان دوان به اتاق عمل می‌روند و از ظاهرشان معلوم بود که اتفاق خاصی رخ داده‌است. این شاهد عینی ادامه دادک زمانی که دکترها به سمت اتاق عمل می دویدند مردمی که آنجا نشسته بودند می‌گفتند که «این دکترها هم مانند سریال در حاشیه مهران مدیری که در آن دکترها زمانی که می خواستند تظاهر کنند که در حال انجام دادن وظایفشان هستند شروع به دویدن می کردند دارند ادای کار کردن زیاد را در می آورند.»

 

در حالی که خبر فوت حین کار رزیدنت جوان این روزها دهان به دهان می‌چرخید برخی از همکاران «مهرک گلکاریان» استرس و فشار کاری و نبود زمان برای استراحت کافی را عامل وقوع این حادثه و فوت او اعلام می‌کنند.

 

با این حال بازپرس جنایی مشهد در گفت و گو با خبرآنلاین هر نوع شکی را در مورد علت مرگ این رزیدنت منتفی دانست و درباره علت فوت خانم دکتر گفت: مسائل خانوادگی وجود دارد که ما مجاز به مطرح کردن آن نیستیم اما آن چه که مسلم است این است که جنایتی در این باره رخ نداده است.

 

قاضی سخاییان بازپرس جنایی شهر مشهد در ادامه تاکید کرد: البته ما در حال بررسی این پرونده و علت فوت این خانم هستیم اما هنوز نتیجه نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت به دست ما نرسیده‌است و هنوز نمی‌توانیم در باره علت فوت این خانم اظهار نظر کنیم. پرونده فوت رزیدنت جوان هم اکنون در دادسرای شهر تا اعلام قطعی نظریه پزشکی قانونی مشهد مفتوح است .

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام یه سوال دارم.ائمه از غذای پخته مصرف نمی کردند؟

چرا ایامی که سالم بودند استفاده می کرده اند درروایات به کباب برگ و ماهی و خوراکی های پخته دیگر اشاره شده درقران هم همینطور
مثلا سلوی یک نوع کباب است
اما ایامی که بیماربودند خیراستفاده نمی کردند چون پیغمبر می فرماید الحمیه راس کل دواء نخوردن (پخته )سرامد دارو ها است معمولا دارو ایام بیماری رعایت میشه
امام علی هم می فرماید دوائوک فیک فقط وقتی پخته نخوریم سیستم خوددرمانی بدن با تمام ظرفیت کارمیکند سموم را دفع میکند عفونت ریشه کن میشه درغیراینصورت فعال نمیشه ومنجر به مرگ بیمار میشه مثل دیابتی ها وسرطانی ها که بادارو قابل درمان نیستند وهمه می میرند همه می میرند بجز انها که پخته نمی خورند

افسانه شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

گاهی فکر می کنم
همه این روز ها و شب ها
همه این آدم ها و اتفاق ها
خواب های آشفته کسی است
که دارد مرا خواب می بیند
و من سال هاست که در خواب او گیر کرده ام !

سپاس
بلاگ اسکای برای کامنت خراب بود نشد کامنت برایتان بگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد