زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

"انجمن و رستوران تغذیه طبیعی ایران"

چنانچه برای درمان بیماریهایتان مشاوره میخواهید ... به "انجمن و رستوران تغذیه طبیعی ایران" در تهران به آدرس: بالاتر از میدان پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بولیوار، خیابان البرز، نبش کوچه ششم، پلاک 22 مراجعه کنید. شماره تماس به انجمن 02144804556 در روزهای یکشنبه و دوشنبه و پنج شنبه و جمعه از ساعت 12 تا 18- 09121164728 یا 09194694257 با نام خانم حسینی. *** سایت و نشانی دقیق: iranrawvegan.com *** در اینجا میتوانید هرگونه مرض لاعلاجی که پزشکان شما را از درمانش ناامید کردند را بدون هزینه از طریق روش خوراک خام شفا دهید. مهم: حتما از این انجمن درخواست بکنید تا پکیج مخصوصی از کتابهای مهم را برایتان به شهرستان پست بکند، چون از این کتابها متاسفانه در مغازه ها پیدا نمیشود. نکته: پزشکان محترم برای تکمیل تحصیلاتشان لازم است تا با گرفتن پکیج از انجمن، به طوری غیر حضوری، دوره مهم آموزشی پژوهشی شان را در اینجا بگذرانند. بعلاوه شرکتهای مواد غذایی میتوانند از این "پکیج" برای نوآوریهای تولیدی صنایع غذایی خودشان استفاده ها بکنند چون دستورها و اطلاعات نایاب دارد. ماهانه توسط خانم حسینی، همایش ملی خوراک خام گیاه خواری به رایگان برگزار میشود که ورود به آن برای همه علاقه مندان آزاد است و از همه شهرستان های ایران به آنجا میایند و شما میتوانید شماره موبایلتان را به انجمن بدهید تا برایتان زمانش را پیامک بفرستند. اگر هم توفیق شرکت نیافتید فیلمهایش را درخواست بکنید. در این روش درمانی این بیماریها در مدت یک ماه تا یکسال معالجه میشوند : 1- انواع سرطانها 2- بیماریهای پوستی 3- بیماریهای دستگاه گوارش 4- ناتوانی های جنسی مردانه ( انزال زودرس ، ضعف آلت تناسلی و ... ) 5- بیماریهای مفاصل ( استرامپل ، آرتروز ، نقرس و ... ) 6- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری زنانه ( عفونت های رحم و مثانه ، کیست تخمدان و ...) 7- بیماریهای ستون فقرات ( دیسک گردن و کمر و ... ) 8- بیماریهای کبدی ( عفونت ها ، سیروز کبدی ، هپاتیت و ... ) 9- بیماریهای کلیوی 10- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری مردانه ( پروستات ، سوزاک، ضعف بیضه ها و ... ) 11- بیماریهای غدد داخلی ( دیابت و ... ) 12- بیماریهای عروق 13- بیماریهای مجاری تنفسی( آسم ، گواتر و ... ) 14- انواع دملها و زخم های عفونی. نام بیماری شما برای ما هیچ اهمیتی ندارد. چون همگی بیماریها ناشی از آشپزی حیوانی میباشند. ما برای شما یک بسته کوچک از فیلم و کتاب را ارسال میکنیم و به تلفنهای شما به رایگان پاسخ میدهیم. هرگونه بیماری که داشته باشید با روش خوراک خام خواری و میوه خواری درمان میگردد. کامیاب باشید.
فرستنده :حمیدناظمی
http://myvegetarianism.mihanblog.com/

نظرات 43 + ارسال نظر
ذره شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام

ایام تسلیت...


*پیامبر صلی الله علیه و آله:

خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین، یاور توست
بحارالانوار ج68 ص279


*امام حسن مجتبی علیه السلام:

خـویشاونـد کسـى است کـه دوستـى و محبّت، او را نـزدیک کرده باشد و اگـر چـه نـژادش دور بـاشد.و بیـگانـه کسـى است کـه از دوستـى و محبّت به دور است و گرچه نژادش نزدیک باشد.
کافی(ط-الاسلامیه) ج 2 ، ص 643 ، ح 7 - تحف العقول ص 234

*امام رضا علیه السلام:

از نشانه های فهم عمیق و درست، بردباری، دانش و سکوت است. سکوت دری از درهای حکمت است. سکوت محبت می آورد و راهنمای هر خیری است.
اصول کافی، ج2، ص113، باب الصمت و حفظ اللسان، حدیث1

تورج امین فر چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ http://arman-maham.ir

بسیار عالی

عباس اسکندری زاده سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام ودرودخدابربندگانی که خدا آنهارا دوست داردوآنها برندگی افتخارمان من بیماری تیری کارتم لطفا مدارهایی کنیدتاازسرقرص های خطرناک راحت شوم

سلام
ایمیل بگذارید تا راهنمائی شوید

مهدی صابری یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام بنده از ورم معده وسوزش دستگاه گوارش رنج میبرم لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

سلام
سعی کن روزی یک وعده بیشترپختنی نخور
برنج سفید وشکرسفید ونان سفید نخور
اب ومایعات با غذا نخور
چای ننوش اسیدش بالااست
مربا نخور بجای ان سعی کن میوه را رنده کن یک قاشق عسل اضافه کن بخور
صبح شیروپنیرنخور
تحرک داشته باش

محمد شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید
درمورد بیماریها نامی از ترک اعتیاد نیست وبنظر من درمان اعتیاد با این روشها طبیعی وخام خواری بهتر وراحتتر است فلذا اگر دراین مورد برنامه یا روشی جهت ترک مواد هست راهنمایی فرمایید لطفا

سلام
هرچه سم ورسوب وارد بدن کند عادت بد است که باید ترک شود مواد مخدر سم وارد بدن میکندوپخته درهم برهم همینطور
لذا ضمن یک دوره 40روزه پرهیز از پخته خوری بعدش باید پخته تکی خورد وروزی یک مرتبه نه سه مرتبه
مثلا سیب زمینی را یک شب یا مصلحش که گردو وسبزی است باید خورد وگوشت را شب دیگر با سبزی وسماق که مصلحش هست واین دو را قاطی نکرد
خورش ها را هم با نان باید خورد نه برنج سفید که ارزش خوراکی ندارد

آرام برحقی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

میخواستم از نحوه کارکرد انجمن اطلاع پیدا کنم باتشکر

درمان سرطان ، ایدز ، دیابت ،فشارخون ،چربی خون درانجمن تغذیه طبیعی تهران
خانم مریم ببر حسینی رئیس انجمن تغذیه طبیعی ایران روزهای 1و2و5شنبه وجمعه ازساعت 12تا 18هست
تلفنش درتهران 9121164828
44804556
با پرهیز از پخته خوری بیماری ها را درمان میکند
شماره ثابت بگیری گویااست ادرس میده درتهران
یعنی کد 021شهرستانی ها باید بگیرند

پ_ع جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ق.ظ

باسلام مدتی است که ورم روده وبزرگی شکم آزترم میدهدبا اینکه غذا کم میخورم و طبق دستور پزشک داروهایم را میخورم ولی تاثیری ندارد در ضمن اهل ورزش هم مستم لطفا مرا راهنمایی کنید در ضمن میخواستم از رژیمهای خام گیاه خواری شما استفاده کنم

سلام
جنین گفت پیغمبرراستگوی به هنگام بیماری ازپخته پرهیز جوی ، الحمیه راس کل دواء
آدرس ایمیل بنویس

سمیرا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ

لطفا زمان انجمن را برای من پیامک یا ایمیل بفرمایید. ممنون . ایا هزینه برای شرکت در انجمن باید پرداخت گردد؟

سلام
به یکی ازتلفن های انجمن تماس بگیر

کوروش پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

درود
بسیار شاد شدم زمانی که دیدم این همه آدم به سمت گیاه خواری و زنده خواری آمده اند. و بسیار اندوهگین شده ام زمانی که دیدم تمام کسانی که داستان گیاه خواری رو بیان می کنند جوری رفتار می کنند که انگار خودشون به این مهم رسیده اند. شرم آور است زحمت و درد و رنج آوانسیان را به نام خود ثبت می کنید و در هیچ کجا این کشف بزرگ را به آن بزرگ مرد نسبت نمی دهید و برای خودتان دکان باز نموده اید شما و خانم مریم ببر حسینی و یا هر آدم دیگری که در حال انجام این رفتار هستید و به اندیشه پول در آوردن سر گرم هستید باید شرمنده باشید که آوانسیان رو زیر خودخواهی خودتان گذاشتید و انگار نه انگار که به آن بزرگوار چه گذشت. آوانسیان همه چیز رو هدیه کرد به همه دنیا ولی شما به نام خودتان ثبت کردید و از رنج های او به سود خودتان بهره می برید

سلام
علی الظاهر اشتباه بجای سایت دیگر اینجا نظرتان را گذاشته اید استفاده ازطیبات دستورخدا درقران است اختصاص به فرد خاصی ندارد همه میتوانند ازقران استفاده کنند واگروقت برای کسی گذاشتند هزینه انرا هم دریافت کنند مثل بقیه صنوف

امین وثوقی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام درخواست عضویت در گروه شما را دارم متشکرم

سلام
این پست یک تبلیغ است تلنفش را یادداشت کن باشون تماس بگیر راهنمائی ات میکنند ان شاءالله

سید افشین حسینی فصیح شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ق.ظ http://Graça tar. Cam

سلام لطفا عضو یت بنده رو قبول کنید

درخواست خود را اشتباه دروبلاگ زیتون گذاشته اید به ادرس زیررجوع کنید
درمان سرطان ، ایدز ، دیابت ،فشارخون ،چربی خون درانجمن تغذیه طبیعی تهران
خانم مریم ببر حسینی رئیس انجمن تغذیه طبیعی ایران روزهای 1و2و5شنبه وجمعه ازساعت 12تا 18هست
تلفنش درتهران 9121164828
44804556
با پرهیز از پخته خوری بیماری ها را درمان میکند
شماره ثابت بگیری گویااست ادرس میده درتهران
یعنی کد 021شهرستانی ها باید بگیرند

استیلاکو چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:45 ب.ظ http://steelaa-co.ir/

ممنون از مدیریت سایت
با تشکر

وحید چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:31 ق.ظ

با سلام و عرض ادب.مادرم 55 سالدارند و متاسفانه چند تا بیماری از قبیل فشار خون و ناراحتی قلبی و معده و کبد و ضعف اعصاب ودست و پا و کمر درد هستند.من خیلی نگران سلامتی ایشان هستم و عاجزانه ازتون درخواست کمک دارم.لطفا با توجه به بیماریهای مادرم برنامه خام گیاه خواری درست رو بهم بدید و راهنماییم کنید.ما شهرستان هستیم یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه. لطفاً لطفاً لطفاً جواب منو بدید.از صمیم قلب ازتون تشکر میکنم که اینقدر به فکر سلامت مردم هستید.لطفا به همین ایمیل واسم جواب رو بفرستید.بازم سپاسگذارم.

hasan latifi چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام لطفادر مورد یک رژیم لاغری توضیح بدهید .من یک مرد 35 ساله هستم در حدود 180 قد و حدود 105 کیلو هستم.اصلا حوصله ورزش ندارم.و شاید بخاطر همین موضوع و چاقی شکمم توان بدنی من بشدت و زود تحلیل میرود لطفا در مورد یک رژیم هوب و موثر توضیح بفرماییید.

به ایمیلت رجوع کن

مهناز خاکی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
ممنون میشوم در همایش شرکت داشته باشم

درمان سرطان ، ایدز ، دیابت ،فشارخون ،چربی خون درانجمن تغذیه طبیعی تهران
خانم مریم ببر حسینی رئیس انجمن تغذیه طبیعی ایران روزهای 1و2و5شنبه وجمعه ازساعت 12تا 18هست
تلفنش درتهران 9121164828
44804556
با پرهیز از پخته خوری بیماری ها را درمان میکند
شماره ثابت بگیری گویااست ادرس میده درتهران
یعنی کد 021شهرستانی ها باید بگیرند

عب الله شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:27 ب.ظ

با سلام :ضمن تشکر از زحما ت وتلاشهای شما عزیزان :سوال من در خصوص درمان تکمیلی کانسر تیرویید بعد از عمل جراحی می باشد آیا در این خصوص رژیم خاصی لازم می باشد .ضمن راهنمایی آدرس ونشانی لازم را جهت پیگیریهای بعدی عنایت کنید

سلام جراحی اصلا درمان نیست
ونیاز به درمان کانسرمی باشد که تنها راهش پرهیز از پخته خوری است ازهرچه حرارت دیده است ازجمله اب جوشیده باید پرهیز شو د
کتاب خام خوری پرفسوراوانسیان دراین باره بخوان
کتاب روزه اب درمانی آلکسی سوفورین روسی را بخوان

کتاب روزه – آب درمانی نوشته آلکسی سوفورین روسی ترجمه محمد جعفرامامی قیمتش 4000هزارتومان است ناشر دارالکتب الاسلامیه بازار سلطانی تهران تلفن 55627449، تهیه کن
کتاب ارمغان الهی غذای خام گیاهی
نوشته جمشید خدادادی
مرکز پخش - تهران – خیابان جمال زاده جنوبی – خیابان کلهری – پ19- واحد 2صندوق پستی449- 15855تلفن 66121797تهیه کن قیمت پشت جلدش 000 25هزارتومان ااست

سمیه جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
من از ۲ خرداد موفق شدم به لطف خدا شروع کنم ولی هزینه ش خیلی زیاده خگخ... و من اطلاع ندارم ک دقیقا چه میوه و سبزیجاتی لازمند برام در طول روز

سلام
ادرس ایمیل شما اشتباه است پیام خود را دروبلاگ زیتون نوشته اید مشکل خودرا بنویسید تا برای تغذیه راهنمائی شوید

nahid سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام رزیم برای لاغری میخواستم و اینکه ایا در شهر گرگان هم همایش برگزار میشود یا خیر

سلام
ایمیل شما اشتباه است وپاسخ برگشت خورد نظرخودرا دروبلاگ زیتون گذاشته اید نه سایت انجمن تغذیه طبیعی

فریبا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ب.ظ

باسلام
مبحث جالبیه علاقه مند شدم اگرامکان داره منو به عضویت بپذیرید اگرنه برای عضویت انجمن راهنمایی بفرمایید متشکرم

خانم مریم ببر حسینی رئیس انجمن تغذیه طبیعی ایران روزهای 1و2و5شنبه وجمعه ازساعت 12تا 18هست
تلفنش درتهران 9121164828
44804556
با پرهیز از پخته خوری بیماری ها را درمان میکند
شماره ثابت بگیری گویااست ادرس میده درتهران
یعنی کد 021شهرستانی ها باید بگیرند

پیروز چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ق.ظ

درود
لطفن لیست همه ی کتابهای خگخ روبصورت پی دی اف به ایمیلم بفرستید
سپاس

درمان سرطان ، ایدز ، دیابت ،فشارخون ،چربی خون درانجمن تغذیه طبیعی تهران
خانم مریم ببر حسینی رئیس انجمن تغذیه طبیعی ایران روزهای 1و2و5شنبه وجمعه ازساعت 12تا 18هست
تلفنش درتهران 9121164828
44804556
با پرهیز از پخته خوری بیماری ها را درمان میکند
شماره ثابت بگیری گویااست ادرس میده درتهران
یعنی کد 021شهرستانی ها باید بگیرند
علی الظاهر باید با شماره فوق تماس بگیرید هزینه را واریزکنید بعد به ادرس شما می فرستند
شما به اشتباه درخواست خود را دروبلاگ زیتون گذاشته اید

لاله پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام من هپاتیت c دارم میخواهم خوام گیاه کار بشؤم چه کار باید بکنم که این بیماری درمان شود؟

سلام
درخواست خود را دروبلاگ زیتون نوشته ای نه سایت انجمن
علت مشکلات کبدی کثیفی خون است علتش پخته خوری زیاد وفشار برکبداست علت را حذف کن
کتاب روزه – آب درمانی نوشته آلکسی سوفورین روسی ترجمه محمد جعفرامامی قیمتش 4000هزارتومان است ناشر دارالکتب الاسلامیه بازار سلطانی تهران تلفن 55627449، تهیه کن
کتاب ارمغان الهی غذای خام گیاهی
نوشته جمشید خدادادی
مرکز پخش - تهران – خیابان جمال زاده جنوبی – خیابان کلهری – پ19- واحد 2صندوق پستی449- 15855تلفن 66121797تهیه کن قیمت پشت جلدش 000 25هزارتومان ااست
زنجفیل شامی ضد هیپاتیت است دربرنامه خوراکی ات روی سالاد بریز بخور

حسین دوستی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام خسته نباشید من یک زنبوردار هستم از یکی از روستاهای لرستان 100کیلو عسل صددرصد طبیعی دارم اگه به کارتان میاد تا برای نمونه مقداری عسل بفرستم خدمتتان ممنون

سلام
به انجمن تغذیه طبیعی پیام نداده اید دروبلاگ هاشم نوشته اید
با این شماره تماس بگیر اگر نیازداشتند اعلام میکنند 02536633292تعاونی زنبورداران

زینب چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام خسته نباشید من میخوام کتاب خانم حسینی را تهیه کنم ب سایت هم مراجعه کردم و بشماره های هم ک در سایت بود تماس گرفتم اما متاسفانه اشتباه بودن لطفا بگید از کجا تهیه کنم و راهنمای کنید مرسی

سلام
ادرس ایمیل شما اشتباه است ادرس صحیح بگذار برایت معرفی شود کتاب های مناسب

نادر سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:42 ب.ظ

یه سوال!؟

ننوشه ای ؟

علی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ب.ظ

سایت خانم حسینی که آدرسش رو در بالا درج کردید وجود نداره
دلیلش چیه؟
آدرس سایتش تغییر کرده؟

سلام
خانم حسینی نشنیده ام سایت داشته باشد یک سایت بود گفتمان طیبات خواری را تبلیغ میکرد شاید تعطیل کرده است
ولی ادرس خانم حسینی هست

یوسف پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:15 ب.ظ

با سلام متاسفانه از اول مردادماه 95 رستوران خامگیاهخواری خانم حسینی پلمپ شده و طبق گفته یکی از کارکنان انجمن علت آن " دخالت در امر پزشکی" است !!! این شیوه تغذیه چون بدون هیچ هزینه ای همه بیماریهای کوچک و بزرگ را دران میکند بدیهی ست که رقیبی برای مافیای پزشکی و دارویی محسوب میشود ، مافیایی که از بیماری مردم ارتزاق میکند مافیایی که میگوید : غذای پخته و حیوانی بخور ، بیمار بشو و نزد من بیا تا جیبت را خالی کنم و مانند موش آزمایشگاهی با تو رفتار کنم ، امیدوارم هواداران این روش تغذیه که تنها راه رهایی مردم از بیماریهاست با استفاده از فضای مجازی این دانش را به مردم منتقل کنند.

سلام
ایسلر سال ها قبل گفت سرطان درهمه خون پخش است قطع عضو اثرندارد همانطورکه پیغمبر فرموده بود شیطان (سموم )درخون شناوراست ایسلر را به زندان انداختند مثل خیراندیش که انداختند اما ایسلربعد ازاد شد ومعاون وزارت تندرستی المان شد این نیز بگذرد

یوسف پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ب.ظ

"تا مردم از میوه آن باغها تناول کنند و از انواع غذاهایی که (از این میوه‌ها و نباتات) به دست خود عمل می‌آورند نیز تغذیه نمایند. آیا نباید شکر آن نعمتها به جای آرند."
(سوره یاسین آیه 35 )

بهروز علیان پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام

شادی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام. میخوام مجموعه سی دی های شما را برای خواهرم که مبتلا به روماتیسم و سندرم شوگرن هستند و در شهرستان زندگی میکنند تهیه کنم. لطفا بفرمایید چکار باید بکنم؟

کتاب قابلمه را فراموش کن برای شما ارسال شد
شما اشتباه با وب زیتون مکاتبه کرده ای

احسان ملک سعیدی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:08 ب.ظ

٠٩١٢٢٠٠٥٣٠٠

سلام
یعنی این شماره تلفن انجمن است ؟؟؟؟

رضا نصیری دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام

هدی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:20 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم چطور میتونم کتب لازم در خگخ رو تهیه کنم؟

سلام
کتاب قابلمه را فراموش کن نوشته میکر را برایت میل کردم
کتاب راهنمای همگان برای درمان طبیعی هری بنجامین را از بازارکتاب تهیه کن
کتاب اب درمانی الکسی سوفورین را از بازارکتاب بخر
کتاب ارمغان الهی غذاهای خام گیاهی نوشته جمشید خدادادی را از بازار کتاب تهیه کن
کتاب های خام خواری وپخته خواری اوانیسان که پخته خوری اش در مورد سرطان است که ناشی از پخته خوری است از بازار کتاب یا دانلود کن ازنت
کتاب طلابی سبزمریم ببرحسینی رااز انجمن تغذیه طبیعی اگر درشهرتان هست تهیه کن وگرنه زنگ بزن به شماره زیر برایت بفرستند
تلفنش 9121164828

قاسم محمودی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:40 ب.ظ

حدود 2ماه است که خگخ شدم 10روزی هست که به شدت درد و ورم معده دارم میوهای اسیدی (مرکبات) هم نمی خورم لطفا راهنمایی دقیقتر بفرمایید .

ادرس ایمیل شما اشتباه است اصلاح کن
وخیلی کم وبا فاصله خوراکی ها را بخور ودرهم برهم نخور

مهدى قاضى زاده شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام، با آرزوى موفقیت، زمان همایش خوراک خام گیاه خوارى چه تاریخى و در چه ساعتى است؟

44804556
سلام ازشماره فوق بپرس

محمد پورات پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 ب.ظ

لطفا روزهای جلسه تهران جهت مشاوره واستفاد از نظرات سرکا ر خانم حسینی ومعرفی کتابهای استفاده ازمواد وغذاهای خام گیاه خواری متشکر

سلام
ازشماره فوق درتهران بپرس محل جلسات شهرستان ها را به شما میگوید اگرداشته باشند 012-

44804556
کتاب قابلمه را فراموش کن برایت میل کردم

حسین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:32 ب.ظ

:سلام سرکار حسینی اینجانب باسن 65 به دلیل چاقی مفرط دچار عارضه تنگی نفس طبش قلب شده ام آیا می شود با خام خواری درمان شوم ضمنا 20 سال است دچار کم کاری تیرویید شده ام

سلام
ادرس ایمیل شما اشتباه است پاسخ برگشت خورد اصلاح کنید با طیبات خوری قابل درمان است وهیچ نیازی به دارو شیمیائی وجراحی ندارد

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:08 ب.ظ http://faratechno.com

بسیار عالی و کارامد
ممنون.

پروانه توان چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:52 ب.ظ

وحید علوی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام . می خواستم از نحوه تهیه کتاب ها اطلاع پیدا کنم . برای درمان سرطان لنفوم

سلام
با این شماره تماس بگیر 02122804456ادرس انجمن تغذیه طبیعی شهرتان را بپرس درحاشیه جلسات ان میفروشند

مینا/خوزستان سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:39 ق.ظ http://naseralkathiri94@gmail.com

من 35 سال دارم که از 30 سالی به این بیماری مبتلا شدم.دراین مدت دارو شیمیای وگیاهی خیلی استفاده کردم ولی نتیجه مطلوبی نگرفتم سال اول فقط تو دستم بود ولی الان پاهایم هم درگیر کرد وصدف نوع مفصلی دارم .در طی درمان طب سنتی دوسال پیش پیشنهاد خام خواری بهم شد ولی طی این دوسال با خودم خیلی کلنجار رفتم که انجام بدم ولی نمی شد.تا اینکه دو ماه پیش از طریق اینترنت با شما وشفایافتگان مثل بیماری خودم اشنا شدم وتصمیم گرفتم که خام خوار شوم.ولی برنامه خاصی برای خودم نداشتم .ممنون می شم که کمکم کنید.چون اینجا شهرستان که هست خیلی ازچیزها مثل پنیر گیاهی یا نون بدون گلتون ...نداریم.

سلام
ادرس ایمیل شما اشتباه تایپ شده اگربلد نیستی شماره تلفن بنویس خصوصی است کامنت ها اشکارنمیشه
پاسخ برگشت خورد
بیماری ات مثل اب خوردن خوب میشه

مژگان جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 06:17 ب.ظ http://iranawvegan.com

درودبرشماعزیزان خام گیاهخوارپاینده واستوارباشید

ترانه براتی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام خسته نباشید ،من مشکلم فقط چاقی و هیچ بیماری فعلا از چاق بودنم نگرفته ام خدارو شکر،هر راهی که میشده امتحان کردم ،حتی تا عمل هم رفتم اما از عمل کردن منصرف شدم،ازتون خواهش میکنم بهم کمک کنید تا به سلامت جسم و روحم برسم چون خیلی دارم عذاب میکشم
۳۰سالمه ،قدم ۱۵۹ و وزنم ۹۵ کیلو

سلام
چهل وچهار کیلو اضافه وزن یا سلول غیرتخصصی دربدنت هست با طیب خوری بدن بالانس میشه اما ادرس ایمیل شما اشتباه است اصلاح کن

احمد عابدینی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:46 ب.ظ

باسلام
من 16 سال هست بیماری لوپوس دارم ک کلیه هام پروتئین دفع میکنند لطفا روش و راه حل درمان را در صورت امکان بفرمایید با تشکر

سلام
تاریخ 9آذر پاسخ برای شما ارسال شده است به ایمیل خودت رجوع کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد