زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

هما روستا:‌مسئولان به هنرمندان سرطانی توجه کنند

نمایشنامه‌خوانی «آنا کارنینا» به کارگردانی هما روستا، شب گذشته شنبه – ۱۵ آذر ماه – برای حمایت از هنرمندان مبتلا به سرطان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هما روستا کارگردان این نمایشنامه‌خوانی ضمن نمادین دانستن برگزاری این مراسم گفت: اجرای این نمایشنامه‌خوانی برای من حالتی نمادین دارد و بیشتر برای این است که مدیران تصمیم‌گیرنده به هنرمندان تئاتر به‌خصوص هنرمندانی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، بیشتر توجه کنند.

وی افزود: بسیاری از هنرمندان و اهالی تئاتر وقتی به بیماری‌های خاص مبتلا می‌شوند به دلیل نبود حمایت مالی و باتوجه به هزینه‌های سنگین داروها و روند درمانی در شرایط سختی زندگی می‌کنند. آنها حتی مجبور می‌شوند خانه خود را بفروشند و اجاره‌نشینی کنند. برخی از آنها توان تأمین داروهای خود را نیز ندارند.

همسر زنده‌یاد سمندریان خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار این حرکت‌های مقطعی که انجام می‌شود مدیران و مسئولان فکری دائمی و اساسی برای حمایت از این هنرمندان داشته باشند. چون هنرمندان بیمار نیازمند آرامش و آسودگی خیال بابت تأمین هزینه‌های دارو و درمان هستند.

هما روستا در پایان گفت: امیدوارم این حرکت ما که با کمک بازیگران خوبی که در آن هستند؛ شکل گرفته است، منجر به تصمیمی اساسی برای حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص شود.

سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور سابق کشورمان نیز در یادداشتی ضمن عذرخواهی از اینکه نتوانست در نمایشنامه‌خوانی حاضر شود، برای تمام هنرمندان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد