زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

ارتقای بهداشت روان نظام اداری واقتصادی کشوربعنوان یک ارگانیسم زنده با تصویب سازمان مدیریت وبرنامه ریزی


تصویب طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در شورای عالی اداری


در جلسه شورای‌عالی اداری طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از طریق ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور به تصویب رسید.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی اداری که دیروز برگزار شد، از تحول نظام اداری کشور به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت نام برد و بر لزوم اهتمام ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای تحقق این امر تاکید کرد.

وی اضافه کرد: حجم انبوه کارکنان دولت و افزایش تعداد پرسنل در سال‌های اخیر باعث افت بازدهی دولت شده و لازم است در این خصوص نیز برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری سازنده‌یی انجام شود.

در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداران تهران و زنجان و سایر اعضای شورای‌عالی اداری نیز حضور داشتند، محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور گزارشی از بررسی‌ها و اقدامات حقوقی انجام شده و جلسه این معاونت با وزیر کشور و توافق در خصوص نحوه احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانی ارایه کرد.

نوبخت همچنین به بیان جزییات توافقات صورت گرفته میان این معاونت و وزارت کشور پرداخت و بندهای توافق‌شده در خصوص نحوه تشکیل واحدهای استانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر درخصوص بندهای مختلف، طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و اعمال برخی تغییرات و اصلاحات، این طرح در شش بند مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت و به تصویب رسید.

وظایف و اختیارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سطح ملی و استانی، تعیین تکلیف موسسات تابعه و وابسته، مسوولیت اداره سازمان و چگونگی واگذاری برخی وظایف اجرایی آن، از جمله موضوعاتی است که در طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به آن پرداخته شده است

نظرات 1 + ارسال نظر
مهاجر زمان شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ http://mohajerezaman.persianblog.ir

امیدوارم قدمهای خوبی برداشته بشه :)


یه تعدادی از مطالبتون رو خوندم مرسی که بروز میکنید هنوز

یه وبلاگایی مثل وبلاگ شما انگاری قراره همیشه بمونن :)
منم از همین وبلاگا دوس دارم باشم :)
سعیمو میکنم همیشه باشم حتا کم ولی باشم و اینجارو رها نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد