زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

بجای کرم های سفیدکننده ازروغن زیتون بکر (بودار)برای نرمی وروشنی پوست استفاده کنیم

امروزه از پودرها وکرمهای آرایشی برای سفیدی وروشنی پوست استفاده میشه که به اصطلاح سفید کننده هستن و همشون مضر هستن مثلا پودرهای سفید کننده باعث چروک وپیری پوست میشن وموارد دیگه هم همین طور
خواستم بدونم اگه امکانش هست واگه میشناسین ماده یا ترکیبی که طبیعی باشه رو معرفی کنید واقعا ممنون میشم ودعاتون میکنم/

با تجربه ای که خودم کردم اگرهرروز روغن زیتون بکر (بودار)بخوریم پوست خیلی روشن ودرخشان وبراق میشه ونرم ولطیف میگردد
بشرط اینکه سازگارباطبع غذا بخوریم که کبد پس نزند پوست را خراب کند وخوراکی استرس زا مثل چای که پوست را کدر وخشک ومات میکند نخوریم یا ماست با برنج نخوریم واگرخواستیم ماست بخوریم شب با شیره انگور مخلوط کنیم یا نعناع با نان بخوریم نان لواش وتافتون که پوست را خراب میکنند نخوریم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

چای سبز چطور اون هم بده؟؟؟

چای ها همه سرد وتر یعنی اسیدی هستند
آویشن بجای چای باید استفاده کرد یا چوب دارچین دم کنیم

نیلوفر کبود سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ http://nelofarekabood.persianblog.ir/

تشکر برادر گرامی برای این مطلب مفید.
اتفاقا من جدیدا شنیدم این کرمها سرطانزا هستند و اایجاد سرطان پوست می کنند.
پس حالا با این دستورات می شه پوست را سفید تر کرد. جالبه !

ان شاءالله
درکتاب اسلام پزشک بی دارو امده در ایجاد سلامت و روشنی پوست معجزه میکند من تجربه کردم درست است

بهار بی خزان دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ق.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام
روغن زیتون را شنیدم اگه به پوست بزنیم پوست تیره میشه ولی خودم امتحان نکردم ولی برای خانم ها عرق رازیانه روزی یک استکان یاکمتر هم هرمونها را تنظیم میکنه هم صورت راشفاف ودرخشان!
مطلب مواد آرایشی طبیعی هم خیلی جالب بود فقط حوصله میخواد که خانمها معمولا ندارن دنبال وسایل حاضر و آماده هستند.

نه اینطورنیست روغن زیتون پوست را تا انجا که من تجربه کردم ازخشکی می رهاند ووازماتی به درخشانی سوق میدهد
رازیانه هم مختص خانم ها است سعی کن تجربه کن بخصوص ایام پریود دردهارا با تنظیم هورمون های زنانه میکاهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد