زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

قبلا موی سرم خیلی پرپشت بود الان ازرشد افتاده چکارکنم ؟

 ایا شام میخوری؟

خیرشام نمیخورم

بازهم خوبه کچل نشدی شام نخوردن سبب کچل شدن وپیری زودرس میشه سعی کن هرشب شام بخور


رکن دهم رعایت بهداشت روان ، شام هرشب بخوریم
پیغمبر:« خوردن شام را وامگذارید هرچند به مشتی خرما باشد زیــــــــرا واگذاشتن آن انسان را پیر می کند » وامیرالمومنین می فرمایند: « شام خوردن پیامبران پس از تاریکی شب بوده است آنرا وا مگذارید چرا که واگذاردن آن ویرانی تن است » وامام صادق می فرماید : اصل خراب البدن ترک العشاء ( شام نخوردن اساس خرابی بدن است (دانش نامه احادیث پزشکی – ص 435) امام معصوم ششم : لا تدعوا العشاء و لو بثلاث لقم بالملح و من ترک العشاء لیلة مات عرق فــــی جسده لایحیی ابـــــدا ( شام خوردن را ترک نکنید و لو به سه لقمه نان نمک (یا آب چربی) باشد و کسی که شام خوردن را حتی یک شب ترک کند رگی از رگهای بدنش می میرد که هرگز زنده نمی شود
خوراکی های کلسیم دار شب مفیدهستند چون کلسیم شب جذب می گردد ومغزاستخوان را پرمیکند مغزاستخوان خون سازاست .طبق آمار رسمی وزارت بهداشت 90%ایرانی ها دچار کمبود کلسیم هستند خوراکی های کلسیم دار مثل پنیر با گردو،کشک باگردو، شیرباخرما،باقلا باخرما، ماست با نعناع یا شیره انگور، کنجد،نخود(نخودبصورت آبگوشت،نخوداب،فلافل ،حمس،شامی که ازآردنخودچی فراهم میشه،کوفته،...)راشب بخوریم، بادام بالاترین کلسیم را دارد ،...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرنوش جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://khorshidejavdan.blogfa.com

בلَـــمْ پُـــرْ اَزْ حَــرْفـــْهــآییســـْـتْ کـــه...
هیچْــکَــسْ حـآضِــرْ بــه گــوشْـ دادَنَــشْ نیســـْتْ !!!
✘ جُـــزْ בفْتَـ ــ ــرِ خــ ــ ــآطــِرآتَـ ــ ــمْ...!!


+


سلام دوست عزیزم
ممنون از اینکه بهم سر میزنی
ببخش که دیر بهت سر زدم آخه درگیر درسای دانشگاهم.
[گل]
سپاس از حضورت

مسافرزمان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://milad1001.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بزرگوار
آقا ماهمیشه از مطالبتون استفاده میکنیم. خدا خیرتون بده.
در ضمن
با مطلب "آخرین پست سال1392 (در محضراولیای الهی)"
بروز هستم.
منتظر حضور و نظر ارزشمندتون.

ترانه دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ http://khalvatedel5.blogfa.com/

خوشا طلیعه نوروز

خوشا بهار که پیغام آشتی با اوست

نظر کنید که هنگام آشتی با اوست

خوشا طلیعه نوروز خانگی یاران

خوشا طلیعه که فرجام آشتی با اوست


حدیث باد به گوش درخت اگر گفتی

به هوش باش که خود نام آشتی با اوست


شکوفه بر سر پیمان خویش می‏مانَد

و جشن ساده ایام آشتی با اوست


به رسم گل نچشیدی اگر حرامت باد

شراب وصل که انجام آشتی با اوست

میان عهد تو و من اگر خلاف افتد

خوشا نسیم که اعلام آشتی با اوست


شاعر : غلام‏حسین عمرانی
[گل][گل][گل]
سلام سال خوبی همراه با موفقیت و.شادی برای شما آرزو می کنم

ترانه سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://khalvatedel5.blogfa.com/

بهار در راه است ...
و من پشت پنجره ی اتاق خیره به جوانه های برهنه
به این فکر میکنم...
که تــو هر روز در من جوانه می زنی ...
بی هیچ زمستانی!
هیچ دستمال نمناکی بر دل نمی کشم !
مگر می شود خاک بگیرد وقتی لحظه به لحظه به سراغت می آیم ...!؟
باور کن خانه ی دل من تکان نمی خواهد !
دستمال را به دست تـــو می سپارم
که من!! مدفونم ...
زیر هجوم غبار فراموشی هایت...
سال که تحویل شود چیزی به من اضافه نمی شود جز سالهایی که
می دانم باز هم باید بمانی ٬
حتی دور از من و چشمهایم...!!!
فقط چند روز دیگر باقی مانده است تا لمس کنم بهاری را که نشان تــو را دارد
و من آخرین سین هفت سین را بر سر سفره می گذارم:
سلامتی هر روزت در سالی که در راه است...

سلام
ممنون عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد