زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

چرادراروپا ابتلا به سرطان بالای 50ساله درایران زیر30سال؟سرداراحمدی مقدم فرمانده ناجاپاسخ میدهد!!نخوردن خوراکی سرطان زا مثل سس

نظامیان همانطورکه هرکس سربازی رفته باشد میداند دلشان برای کشورومردم می سوزد وجانشان را فدا میکنند درمسائل دیگر هم دلسوز مردم هستند بعدازسرهنگ جمشیدخدادادی خلبان نیروی هوائی ارتش که منتقد سرسخت آشپزی تلوزیون است ، سرداراحمدی مقدم نیز با انتقادازتلوزیون ازتغذیه مردم دفاع کرد:

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با انتقاد از برنامه های آشپزی صدا و سیما گفت: در تمامی این برنامه‌ها الگوی نامناسب تغذیه ترویج می‌شود در حالی که وقتی ۲۰ سال پیش من در سفری به فرانسه رفتم هیچ سسی وجود نداشت و از غذای سرخ کردنی هم خبری نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز، چهارشنبه ۲ بهمن در همایش سراسری مدیران بهداشت و درمان ناجا که در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد اظهار داشت: سلامت امروزه تعریفی فرا‌تر از جسم دارد و روح و روان را نیز شامل می‌شود.

وی ادامه داد: پیشرفت تکنولوژی عوارض مثبت و منفی‌ای در پی داشته است که کشورهای پیشرفته توانسته‌اند با ایجاد الگوهای مناسب زندگی این عوارض را کاهش دهند.

احمدی مقدم افزود: پیشرفت تکنولوژی به ما اجازه نمی‌دهد که در مورد ایجاد الگوی جدید فکر کنیم بنابراین بهتر است تا الگوهای دیگران را بررسی کنیم و آنهایی که برای سلامت و زندگی ما مناسب است انتخاب کنیم.

احمدی مقدم به کمبود منابع مالی جهت رسیدگی مناسب به وضع تغذیه کارکنان و سربازان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: منابع مالی محدود به ما اجازه نمی‌دهد تا غذاهای دارای ویتامین و پروتئین میان پرسنل خود توزیع کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از پخش برنامه‌های آشپزی از صدا و سیما گفت: در تمامی این برنامه‌ها الگوی نامناسب تغذیه ترویج می‌شود در حالی که وقتی ۲۰ سال پیش من در سفری به فرانسه رفتم هیچ سسی وجود نداشت و از غذای سرخ کردنی هم خبری نبود.

نظرات 8 + ارسال نظر
گلهای زندگی من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://golhayezendegiyeman.blogfa.com

مثل همیشه پستتون عالی بود
ممنونم

سلام
قشنگ نوشتی من هم هوس کردم الان بوشهرباشم [لبخند]
وقشنگ تر از آن فطرت زنانه ات ومادرانه ات را ترسیم کردی
فطرت زن بیتوته است دوست دارد درمحیط بسته که تردد نیست باشد تا برهنه باشد وآرامش داشته باشد ودراز بکشد
ولی بالعکس مرد دیداری است بیشتر دوست دارد مناظر بیرونی وزیبا را ببیند حتی همسرش را بصورت منظره دلربا می بیند وآرامش می یابد فلسفه تاکید به عطر وآرایش وپوشیده نبودن زن درمنزل چون لباسش هووی شوهرش هست واینها بخاطر همین دیداری بودن شوهران است تا خانواده استحکام یابد تصورکنم که امروزتان مثل دیروزتان باشد ضررکردید هم بیشتر مختص زنان است چون رنگ لباس وسایه وارایش امروزشان اگرمثل دیروز باشد چشم شوهر خسته میشه غرغرو میشه بالعکس تنوع = آفرینش آرامش وشادی درمنزل وزندگی
خیلی خیلی هنر خلاقانه ای داشتی که پذیرفتی بیرون بروید وجمع بین این دو سبب آرامش وتفاهم بیشتر درزندگی میشه
اگریکوقت حوصله هم نداشتی بهتراست با گفتگو شیرین یا شرین کاری اقناعش کنی

مداد های آبی من شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://medadhayeaby.persianblog.ir/

سلام
با تشکر از شما و ببخشید که دیر به دیر سر می زنم . دلیلش هم گاه کسالت است و اغلب دلسردی از وبلاگ نویسی.
متاسفانه بیشتر توی فیسبوک هستم و چند جای دیگر و به وبلاگهام بیشتر بخاطر به روز کردنشان مراجعه دارم و یا گاهی گذاشتن نوشته و شعر جدید.
مطاالبتون بسیار خوب و درسته اما گوش شنوا کمه و بیشتر مردم بخاطر مشغله از مواد بسته بندی استفاده می کنند.تلویزیون هم واقعا تبلیغاتش اعصاب خورد کن و بی محتواست. سردار احمدی هم درست میگن ولی تلویزیون همچنان داره کار نادرست خودش رو انجام می ده .

یک مادر شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
در پناه حق

مشق عشق یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ممنون به خاطر پست سرشار از واقعیت
بسیار عالی بود.
موفق باشید
یاعلی مددی

فرزانه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://neghabetarikh.blogfa.com

پای تا سرشعله بودم ، پاک خاکستر شدم

حرفِ هذیان نیست ، با خورشید همبستر شدم


کوکبی بودم به دور از کهکشانِ سبز عشق

درشبِ چشمت شکفتم ، کهکشان پرور شدم


من که بودم ؟ کودکی در دامنِ البرز ِشعر

زیرِ بالِ مهرِ تو سیمرغ ! زالِ زر شدم


دانه ای تاریک بودم ، غرقِ در مردابِ خویش

نیروانا بر سرم بارید ، نیلوفر شدم


بعد از این هم شعله یِ پنهانِ من خورشید را

بالِ جولان می دهد ، هر چند خاکستر شدم
علی الحساب این شعر زیبا تقدیم شما تا بعد پستتون رو مطالعه کنم

گلهای زندگی من دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ http://golhayezendegiyeman.blogfa.com

محجوبه دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا سلام
سلام بر شما
جالبه همه به فکر افتادن الا مسئولین tv ! البته شبکه سلامت خوبه بعضی برنامه هاش اما بهتره در مورد تغذیه بیشتر برنامه داشته باشه .

سلامت باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

درنا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://jengiran.persianblog.ir

سلام خوبین؟ خیلی ازتون ممنونم به خاطر این مطالبتون و اینکه همیشه ما رو مورد لطف خودتون قرار می دین
دیشب ما با روغن زیتون غذا درست کردیم و چقدر بهتر بود. دستتون درد نکنه
خدا خوبیهاتون رو جبران کنه
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد