زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

اگرمیخواهیم بجای حضرت عزرائیل خدا قبض روحمان کند؟بعدنمازآیت الکرسی بخوانیم

بعدازهرنماز آیت الکرسی ، آیه 255سوره بقره را بخوانیم  

خدا مهربان تراز فرشته ها است  

آیت الکرسی وسوره قل هوالله شناسنامه خدا هستند 

وقتی امام خمینی به نخودکی می گوید علم کیمیا یادم بده ! نخودکی می گوید بهتراز علم کیمیا یادت میدهم !! 

بعد تسیبحات حضرت زهرا سلام الله علیها ، آیت 255بقره را بخوان  

بعدازآن سه مرتبه قل هوالله را  

بعد ازآن سه صلوات  

بعداز صلوات آیه 2و3 سوره طلاق را بخوان : ...، ومن یتّق الله یجعل له مخرجا 2و یرزقه من حیثُ لایحتسب ومن یتوکل علی الله فهو حسبه ، اِنّ الله بالغ امره ، قد جعل الله لکل شیء قدرا 3

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

خیلی مفید بود ممنون
فک کنم قبل خوابم مفید باشن خوندن این موارد
سپاس از شما

محجوبه جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا نور
سلام بر شما
چه جالب !
پست مفیدی بود اما من طور دیگه شنیدم اینکه :آخر آیه 2 و کل آیه 3 رو باید بخونی. یعنی از " و من یتق الله یجعل له مخرجا " شروع میشه تا " قدرا " تموم.
اینو حیدری کاشانی در برنامه سمت خدا گفت اگه اشتباه نکنم !
اللهم عجل لولیک الفرج

آنطورکه شما شنیدی صحیح است چون من ازبغل دیوار نوشتم یعنی ازهمان ومن یتق الله صحیح است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد