زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

تقدیر از «آب پریا» در افتتاحیه هفته علم

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

مراسم افتتاح هفته علم، عصر شنبه - چهارم آبان ماه - با تقدیر از سریال «آب پریا» و سخنرانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گالری برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، رویکرد ترویجی این سریال در آشنا کردن مخاطبان با مفاهیم زیست محیطی، دلیل انتخاب این مجموعه عنوان شده است.

سریال آب پریا از نیمه دی ماه 1391 به کارگردانی مرضیه برومند و با هنرنمایی امیر حسین صدیق، هنگامه مفید، بهناز جعفری، سحر ولدبیگی، لیلی رشیدی، سیامک صفری و… از شبکه دوم سیما پخش شد.

ماجرای این سریال روایت سفر ابر پری (بهناز جعفری)، سبز پری (سحر ولدبیگی) و برف پری (هنگامه مفید) به زمین برای نجات خواهرشان - آب پری(آوا درویشی) - از چنگال اپوش (سیامک صفری) - دیو خشکسالی - است که در این مسیر با افراد و ماجراهای مختلفی روبرو می‌شوند.

در مراسم افتتاحیه هفته ترویج علم که روز شنبه از ساعت 14:30 تا 16 در گالری برج میلاد برگزار می‌شود، علاوه بر برومند، دکتر قدیمی، رییس هیات مدیر انجمن ترویج علم ایران و جمعی از مدیران و چهره های علمی کشور نیز سخنرانی کرده و نمایشگاه این هفته در محل برج میلاد افتتاح می‌شود.

مراسم هفته علم امسال با توجه به تقارن روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» (19‌ آبان ماه) با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی از چهارم تا نهم آبان ماه برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد