زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

طبع سرد داشتن وخوراکی سردواسیدی خوردن سبب افزایش درد پا ودردکمرودیسک کمرمی گردد

 

ظریف بر روی ویلچر (عکس)

عصر ایران - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پایان دو روز نشست ایران و گروه 1+5 در ژنو سوئیس، با استفاده از ویلچر، در محل کنفرانس خبری حاضر شد و سپس به همین شیوه هم ، محل نشست را ترک کرد. او به دلیل بیماری و احساس درد از ناحیه کمر و دو پا، مجبور شد از ویلچر استفاده کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
hamid پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.nod3232-ir.blogfa.com

سلام یوزر پسورد نود 32 آنتی ویروس امروز پنج شنبه برای دریافت وارد سایت ما شوید

ساحل جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ق.ظ http://gohar-vojod.blogfa.com

سلام خدا شفاشون بده ...راستی منم یه سوال داشتم درونم احساس میکنم آتش فشان شده !دوست دارم کولر مستقیم به سمت خودم باشه مستقیم هم نه !منظور اتاق خنک باشه ...چیزای خنک بخورم و از این حرفااااااااااا شما چه پیشنهاد میدی من طبعم گرمه دیگه ؟ و چه نوشیدنی هایی سفارش می کنید من استفاده کنم و یا غذاها ؟پیشاپیش متشکرم از لطف و راهنماییتون

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد