زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

وزیرتعاون،کار ورفاه:درصددبررسی طرحی هستیم کودکان تحت پوشش بهزیستی بعداز18سالگی رهانشوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هر فردی که بتواند بهتر کار کند در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه آن به فعالیت خود ادامه خواهد داد، گفت: جابجایی‌ها در وزارتخانه و سازمانهای تابعه آن بر اساس شایسته سالاری است و با تمام مسئولین به فعالیت خود ادامه می‌دهیم مگر آنکه به فرد مناسبتری برسیم.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی با تاکید بر اینکه در خصوص سازمان بهزیستی باید با برنامه‌ریزی بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهیم اظهار کرد: بودجه بهزیستی بودجه مناسبی نیست و از همینجا از مجلس درخواست کمک داریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون درصد کمی از افراد بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش قرار گرفته‌اند و افرادی هستند که به دلیل نبود ظرفیت‌ها پشت درهای سازمان بهزیستی می‌مانند، بنابراین وظیفه انسانی، دینی و اخلاقی‌مان در قبال این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست آن است که آنها را تحت پوشش سازمان بهزیستی درآوریم.

ربیعی از بررسی طرحی برای تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان بهزیستی پس از 18 سالگی خبر داد و گفت: هم اکنون این ایده به ذهنمان رسیده است که این طرح را مورد بررسی قرار دهیم تا کودکان تحت پوشش سازمان پس از رسیدن به 18 سال رها نشوند و تحت پوشش و حمایت قرار گیرند و اگر در دولت نیز امکان اشتغال وجود دارد آنها را نادیده نگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد