زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

پارک ملی دریاچه ارومیه یکی از سایت‌های مهم یونسکو است

رییس سازمان محیط زیست گفت: پارک ملی دریاچه ارومیه یکی از سایت‌های مهم یونسکو است که نه فقط برای زیست بوم ایران بلکه برای زیست بوم جهان مهم است.

به گزارش ایسنا، دکتر معصومه ابتکار در جلسه کارگروه نجات دریاچه ارومیه افزود: تشکیل کارگروه نجات پارک ملی دریاچه ارومیه توسط دولت تدبیر و امید، در راستای تحقق اهداف بلند زیست محیطی برای منطقه و کشور می‌باشد.

وی تصریح کرد: از سال ۷۹ در سازمان محیط زیست در مورد این مساله هشدار داده بودیم اما فکر می‌کردیم کندتر اتفاق بیافتد ولی متاسفانه زودتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم با بحران مواجه شدیم. اکنون مطلع هستیم که خشک شدن دریاچه ارومیه چه عواقبی بر روی کشاورزی و مردم منطقه دارد.

رییس سازمان محیط زیست ادامه داد: در اواخر دهه هفتاد نیز مطالعاتی انجام شد و طرح‌های جامع و تفصیلی تقدیم گشت و در همان سال‌ها تمام نگرانی‌ها از جانب ما اعلام شده بود.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: اکنون بحث و برنامه‌ریزی انجام گرفته، اراده سیاسی بین دستگاه‌ها به وجود آمده و با مشارکت وسیع مردم و عزم جدی جوامع محلی، این مشکل حل خواهد شد. اگر با همکاری مردم همراه نشود یا به نتیجه نخواهیم رسید، یا با دشواری‌های بسیار زیادی مواجه خواهیم شد.

ابتکار خاطرنشان کرد: اکنون باید بیش از هرچیزی به اجرایی کردن این طرح‌ها بیاندیشیم و این مساله باید به طور مستمر پایش شود تا دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
milad جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://pixlr.tk

فول گالری عکس(تصاویربازیگران.کاریکاتور.ماشین.موتور.فوتبالی.ورزشی.دختران زیبای جهان.طبیعت..)اس ام اس وفول آلبوم خوانندگان ایرانی(سعیدآسایش.امیدجهان.پویابیاتی.سهراب اسدی ......)به صورت رایگان وباپرداخت تنهایک شارژ2000تومانی همراه اول یاایرانسل روزانه ده هافیلم برتردنیارادرایمیلتان دریافت کنیدhttp://pixlr.tkبرای ثبت نام دریافت فیلمهادرایمیلتان به آدرس زیربرویدhttp://250film.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد