زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

روان شناسی خانواده امام خمینی از کوچک (سیداحمدخمینی )تا خودامام خمینی که لفظ محمدمان مثل منا درسخن پیامبربرای سلمان بکاربرده بود

پس از آنکه از سیدمحمد خاتمی برای حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف دعوت نشد، همسر سیدحسن خمینی در دلنوشته ای خطاب به وی اظهار کرده است: «آقای خاتمی! شما شأنتان را از حضور در هیچ مجلسی کسب نکرده‌اید، بلکه این مجالس هستند که شأنشان را از حضور امثال شما کسب می‌کنند.
ملت بزرگ، فهیم و شریف ایران و نیز رئیس‌جمهور عزیز که منتخب این ملت می‌باشند می‌دانند که این ریاست جمهوری و این پیروزی شیرین مدیون شما می‌باشد. صاحب این روز شمایید. این روز را بیش از همه باید به شما تبریک گفت. اگر جای خالی شما را این روزها در سیما می‌بینیم چه باک؟ صندلی جلوس شما نه در کرسی‌های چوبی مجلس که در قلب‌های پرعشق ایرانیان می‌باشد. پاینده باشید.

اگر خدا خواسته شما عزیز باشید، هر چه بر خلاف آن انجام دهند، باز عزیزتر می‌شوید. عزتتان در پناه الطاف الهی مستدام باد.»

همسر سیدحسن خمینی دختر آیت الله بجنوردی است. سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن که در فضای مجازی فعال است این دلنوشته را به نقل از مادرش منتشر کرده است

نظرات 9 + ارسال نظر
کاغذها و نوشته ها پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://sepidedamid.persianblog.ir/

سلام
عباداتتون قبول حق.
پیشاپیش عید فطر مبارک.
واقعا جای سید محمد خاتمی در مجلس تحلیف خالی بود.

فریبا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://roozegarr.persianblog.ir

هزاران بااااااااااااااااااااااار عیدتون مبااااااااااااااارک استاد عزیزم

masi پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://yasyas-66.blogfa.com

سلام دوست گلم عیدت مبارک

شور پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://hbtg2014.blogfa.com/

شروع کرده ام از تو ترانه سر بکنم

که یک غزل ناب عاشقانه سر بکنم



نخواه از من شاعر که عاشقی نکنم

نخواه بی غزل و بی بهانه سر بکنم



مرا به سمت خودت زودتر ببر دریا

چقدر توی تب رودخانه سر بکنم؟



من آن پرنده ی قانع که حاضرم حتی

کنار دست تو بی آب و دانه سر بکنم



مرا به شهر خودت نه نمیبری باید

هنوز توی همین "آستانه" سر بکنم

Seyyed جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ق.ظ

باسلام وتبریک عیدوقبولی طاعات وعبادات / زیتون جان مای پردیس دات کام چه به سرش آمد یه مدت که شد مای پردیس دات آی آر والان هم که مدتیست حتی جستجوگرگوگل و...هم راه به جایی نمی برند . ضمن اینکه درپایین ازوزارت و..روحانی گفتی ...خیلی برام تعجبه که پسریک آخرت باخته ی به دنیاچسبیده ای مثل جنتی بشه وزیرارشارآنهم کی ؟؟روحانی !! اگرمیمون چنین میکرد ازش بعیدنمی نمود ... یا مثلاشخصی مثل مصطفی پورمحمدی اینکه سرچ کردی لابدکه تودنیای پهناورنت ازش چه سوابقی هست . یاهمان یونسی برااطلاعات چش بودکه این سیدعلوی راخارج ازمجموعه بیارندویک شبه بشه وزیراطلاعات و . . . (((( هی یه مدت اومدی ازآبلیمووزرشک ولیمو وگوجه وخواصشون نوشتی ...صدباره اومدی سراغ سیاست

مطالب روان شناسی اینجا درج میشه گاه روان شناسی تغذیه است گاه روان شناسی ازدواج وگاه روان شناسی مدیریت وگاه روان شناسی تربیتی ویادگیری ووووو
اینهاسیاسی نیست با روح سروکاردارد
علوی وامثالهم به مذاق مجلس خوش ترند بالاخره باید رای بیاورند
جنتی هم مخالف پدرش هست مثل مهدی خزعلی که جای نگرانی نیست به فضل خدا
هرچندانطورکه دکترروحانی میخواست نشد ولی تفکرامام خمینی راقطره قطره باید پیش ببرد انشاءالله

لیلی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام آقا هاشم عزیز و گرامی
این عید سعید فطر رو خدمت شما تبریک عرض میکنم
انشاالله ک طاعات و عباداتتون قبول حق باشه و التماس دعا

یاسمن جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://paktarinehsas.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک

با ارزوی بهترین عیدی از دستان مهربان او

اشرف جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://moojdary.blogfa.com

سلام. عید فطر برشماگرامی مبارک . التماس دعا....

شور جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ http://hbtg2014.blogfa.com/

سلام
همین که بغض می شود سکوت های های من
دوباره خواب می شود پناه گریه های من
دوباره شانه های شب به من پناه می دهد
سلام میدهم به او که گشته هم صدای من
سکوت و انزوای شب به جای خواب های خوش
وقلب تب که میتپد برای انزوای من
میان دست های ما اگر نبود فاصله
نگاه مهربان شب نمی شد آشنای ما
من و شب و ستاره ها و ماه و نبض ساعتم
نشسته ایم منتظر به یاری خدای من
من و شب و ستاره ها و چشم های منتظر
که رد شود ستاره ای و بشنود دعای من
نگاه ماه در پی ات به هر کجا قدم زنان
که بی تو پادشاه غم دوباره شد گدای من
قدم بنه به خلوتم شبی و با خودت بیار
سبد سبد ز خنده های غم شکن برای من
شروع دلنشین من طلوع کن که بشکند
بلور اشک ها و خاطرات بی بهای من
بیا به وقت صبحدم طلوع با تو دیدنی ست
بیا به کوچه های شب دوباره پا به پای من
ایلناز حقوقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد