زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

امام صادق :صبح لبنیات مضراست شب خوب است " مرتب صبح شیرباعسل میخوردم پرولاکتین خونم بالا رفت چه کنم؟

من دچار کم خونی هستم وپزشکان گفتند که حتما سبزیجات وگوشت قرمز را بخورم که البته منهم رعایت کرده ومیکنم.
اما مشکل اینجاست به محض اینکه یکماه این رعایت را نمیکنم مجددا دچار کم خونی وفقر اهن میشوم. 
قبل از عید شش ماه کامل هر روز عسل موم دار رو توی شیر حل میکردم وصبحانه میخورم اما نتیجه این شد که پرولاکتین خونم رفت بالا وبه همین خاطر مجبور شدم با توصیه پزشک هورمون مصرف کنم تا پرولاکتین بیاد پایین. 
اما اینبار دچار مشکل دیگه ای شدم.از اونجاییکه من حدالمقدور از خوردن دارو پرهیز میکنم وبا تغذیه سعی میکنم مشکلم رو بر طرف کنم.از شما خواهش میکنم اگر مورد خاصی در اینباره مد نظر دارید منو راهنمایی کنید با سپاس مجدد. 
======================== 
دستوردرستی بوده اما کامل نبوده  
بایدخوراکی خون سازبخوریداول طبع خودتان رابشناسیدیا انقدرخوراکی گرم وخشک بخورید که ادرارمثل اب بی رنگ نباشدبلکه طلائی یا کرم رنگ باشد این نشانه سلامتی وکم خون نبودن وعفونت نداشتن بدن است  
صبح عسل را شربت کن بنوش درشیرمخلوط نکن بلکه شب لبنیات بخور  
میان روز سربت شیره انگوربنوش هم خون سازاست هم مانع غلظت خون  
خوراکی های حاوی ب 12را هرروز بخور بهترین خونسازهستند 
کنارغذا ماست وترشی وسایرخوراکی هائی که کم خون کننده اندنخور
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

لایــک

صدف خانوم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

لایــــک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد