زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

افطارخوراکی استرس دار نخوریم !بخصوص شماکه رگ قلبت گرفته نان چای شیرین چرا!!

خواهرسردفترهم مشغول چیدن میزبود .

باخنده گفتم آخه مگه من وتو بیشترهستیم که اینهمه میزچیدی !!

مربا دومدل ؛آلبالووپرتقال ،خامه ،نان روغنی(استرس دار!استرس بالای 25%مثل راندن خودروبادنده 2درمسیرطولانی است جوش میاره ،دربدن فشارخون میره بالا رگ قلب مسدودمیشه نیازبه انژیوگرافی پیدامیشه ]-عسل -نان و پنیر و گردو و سبزی- من که چای شیرین و نان و پنیر  دم افطار را باهیچی عوض نمی کنم !!

باقیشم ناخنک کوچیکی زدم اما مطلوب من همون خرما وچای شیرین ونان وپنیروگردوهستش 

عبارات داخل کروشه اززیتون
خرما وکنجد[عالی هستندبرای افطار]- -نان برنجی(فقط مختص کرمانشاه است ) [عالی ! ولی کسانی که یبوست دارندنبایدبخورندبالعکس کسانی که اسهال دارند حتمابخورند]-سوپ جو بامرغ [اگرمرغ سبزباشد عالی است بشرطی که کمی زنجفیل یا قبلش کمی سیاه دانه بخوریم چون سردوتراست]-دلمه  برگ -چلووخورشت خلال(فقط مختص کرمانشاه است )وبرای سحرهم چلووخورشت کرفس پخته بود[خوراکی های گیاهی مثل این چلوخورشت ها برای سحرعالی است ]  
نظرات 3 + ارسال نظر
فریادی از جنس سکوت پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://fajs.mihanblog.com

سلام
وبلاگتان بسیار مفید وآموزنده است
لینک کردم خوشحال میشم به منم سر بزنید
و اگه دوس داشتید لینک

صدرا جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://zedepesaran.persianblog.ir

سلام آقا هاشم آغاز ماه مبارک رمضان رو به شما تبریک میگم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما رو دارم.

رها جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام
ممنون از مطالب عالی که می زنید. خوراکی های برای افطار وسحر و کل ایام سال .
برای نوشیدنی ها هم فکری کنید . نوشابه بد ومضر است شکی نیست ولی باید شربت ها وعرقیات سنتی ما سفارش و خواص آن معرفی شود تا جایگزین نوشابه وشربت های مصنوعی شود.

یکی ازروش غلط نوشیدن مایعات بین غذا وکنارغذا است اگراین فرهنگ اصلاح بشه ونیم ساعت قبل غذا مایعات بنوشیم و2ساعت ونیم بعدغذا عالی میشه
نوشیدنیها هم زیاداست
شربت عسل
شربت شیره انگور
شربت گردکاکائوباعسل شیرین کردن
اویشن دم کرده با عسل
اب میوه های مختلف طبیعی
اب طالبی که اهن فراوان دارد وبرای درمان کم خونی عالی است
توی اب عرق نعناع ریخن ونوشیدن یاعرق آویشن ریخین ونوشیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد