زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

نکاتی درمورد کم خونی زنان

زنان به علت کم خونی ونخوردن غذاهای خون ساز سه برابر مردان به کم کاری تیروئید مبتلا می شوند گر4میلیون ایرانی کمکاری تیروئید دارند 3000000آن زن هستند هیچ دلیلی جزاینکه بگم انها خونریزی زایمان خودرا باخوردن غذاهای حاوی ویتامین 12تامین نمیکنند شاید نباشد زنان عشایر کوچ نشین که بعداززایمان یک پیاله روغن گوسفندی که سرشار از ب 12است داغ میکنند سرمیکشند به حرکت خودادامه میدهند کمتراین مشکل رادارند اما زنان شهری که بیشتر سوپ وشیر که کم کالری وسردهستند مصرف میکنند بیشتربه این عارضه مبتلایند ولینظرالانسان الی طعامه 24سوره عبس انسان باید بنگرد چی میخورد نه اینکه هرچی دستش امد یا ارزان بود بخورد!امام علی می فرماید یک ساعت این دنیا را به همه اخرت نمیدهم
سلامتی ارزش بالائی دارد اگرزن که درمقام یک مادراست به خوراکی اهمیت دهد دیگراعضای خانواده هم سالمترهستند
امارهای اینگونه ای درباره زنان زیاداست مثلا دوبرابرمردان به سندرم روده تحریک پذیرمبتلایند
40درصد بیشترازمردان افسرده اند افسردگی بیماری طبع سرداست که با کم خونی رابطه دارد
افسرده ها خیلی بد زندگی میکنند خانه راتاریک میکنند موسیقی غمگین گوش میدهند مشاجره میکنند بدبین هستند

نظرات 3 + ارسال نظر
raha دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://z1raha.blogfa.com

من که افسرده نیستم همیشه دوست دارم شاد گوش بدم
اما یکی بود همین علائمی که شما گفتید و داشت ازش خبر ندارم فکر کنم کارش به جراحی تیروئید کشیده باشه
جالب بود خانمها کمتر به تغذیه سالم اهمیت میدن مخصوصا اینکه میخوان لاغر بشن دیگه می ترکونن معولا هم اسفند ماه اوج رژیم های لاغریه برای عید
اصلا نمیدونن چی بخورن یا نخورن فقط میدونن نباید بخورن تا لاغر بشن مخصوصا این روغن های حیوانی رو چاق کننده میدونن

سمانه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://transworld.blogfa.com

بمیریم برای خودمان

مداد های آبی من چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://medadhayeaby.persianblog.ir/

خیلی مطلب مفیدی بود.
متاسفانه همین طوره .
ضمنا این واقعا سخن امام علی هست که یک ساعت این دنیا را به تمام آخرت نمی دهم؟
من این رو باور نمی کنم.
آخه امام علی که به قول خودشان دنیا را سه طلاقه کرده بودند و فرموده اند : دنیا برایشان بی ارزش است حتی از عطسه بز هم بی ارزشتر.
این قسمت مطلبتون برای من عجیبه

سلام
برای من هم عجیب بود اگر عارف شهیراسماعیل دولابی انرا نقل نکرده بود وتاکید نکرده بود که نباید ارزوی مرگ کرد من هرگز نقل نمیکردم اما دولابی ازعمق دل پذیرفته بوده است که نقل کرده است
درحدیث دیگر مولا دنیا را این معرفی میکنند که همه چی را برای خودبخواهیم وبفکردیگران نباشیم ؟مضمون کلام
متاسفانه منبری ها برخی سخنان مولا را گزینشی معرفی میکنند وطبق سلیقه خود به غلط تفسیرمیکنند چه بسا خودکشی های زیادی که رخ میده ازتعلیم غلط این منبری ها باشد
مثلا نان جو خوردن مولا را اززهد میدانند درصورتیکه نان جو بالاترین ویتامین ب رادارد که علت رفتارنامناسب مردان مسن کمبود ب است کاش قدر خوراکی مولا وپیغمبررا می دانستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد