زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

نشستن زیاد ممنوع !!هرنیم ساعت ۵دقیقه قدم بزنیم انشاءالله

به گفته متخصصان، خطر مرگ در افرادی که بیش از 6 ساعت در روز می‌نشینند تا 40 درصد افزایش می‌یابد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروزه افراد ساعات زیادی از روز را در مقابل تلویزیون یا رایانه   می‌نشینند  و مطالعات جدید نشان می‌دهد نشستن به مدت طولانی از سیگار کشیدن نیز خطرناک تر است.  امروزه اکثر کارها به صورت نشسته انجام می‌شود   و آمار نشان می‌دهد هر فرد به طور متوسط حدود 9.3 ساعت در روز می‌نشیند.  پزشکان اظهار کردند: نشستن یا همان بی تحرکی باعث کند شدن متابولیسم بدن، کاهش میزان چربی‌های   مفید در خون و بروز چاقی می‌شود.  همچنین نشستن باعث ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع2 و سرطان پستان و روده بزرگ می‌شود. 

http://simorghclub.com/profile/MohajereZaman 

حدیث حمداللهی

نظرات 3 + ارسال نظر
raha شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://z1raha.blogfa.com

نداشتن انعطاف یکی از بدترین نقطه ضعف ها است. می توانید بیاموزید که شتابزدگی را کنار بگذارید، ترس را با اعتماد به نفس و تنبلی را با نظم و انظباط جایگزین کنید. اما برای سرسختی و انعطاف ناپذیری ذهن پادزهری وجود ندارد. این خصلتی است که باعث می شود شخص با دست خویش گور خود را بکند.((بی نام))

بزرگترین بیم بشر از تغییر است. مردم از افکار جدید، عادتهای جدید، محیط جدید و روش جدید می ترسند، ولی تنها راه زندگی بهتر، آمادگی شما برای قبول تغییر و عملی کردن تحولات بزرگ است؛ پس خودتان را عوض کنید.((السلس رابینون))






چه نکات حکیمانه ای هرکس انعطاف نداشته باشد معمولا خشک مغز ومتحجر محسوب میشه دور از زمان است وچسبیده به چیزیا روش خاصی است که اورا عقب نگه میدارد نداشتن ارتباط موثروان ال پی است
چقدررابینون قشنگ جامعه درحال گذار را تشریح کرده مدام درتغییریم وتغیراسترس وترس بدون دلیل دارد که برخی روش انحرافی برای مقابله با استرس وفشارروانی انتخاب میکنند وخودرا به مهلکه می اندازند خوش بحال انانکه خودرا بروز میکنند ومدام اماده پذیرش تغییرهستند

مژگان امینی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

ان شا ا..

گل نرگس شهلا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ http://nargeseshahla.persianblog.ir/

سلام
بسیار مطلب خوبی بود و وای از نشستن و بی تحرکی که بلای جان جوانها هم شده در پشت کامپیوتر...
خدا سلامتی بده که مهم تر از هر چیزیه.
-----
این وبلاگ هم برای اطلاع شما به روز شده
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد