زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

نقدی برتولید گندم بشکل امروزی

یک متخصص کاردیولوژی در مطالعات جدید خود هشدار داده است که گندم مدرن یک سم مزمن و کامل است که مصرف آن بتدریج منجر به مرگ می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر ویلیام دیویس از متخصصان معروف شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا و نویسنده کتابی درباره پرمصرف‌ترین دانه غلات در جهان در این باره می‌گوید: گندمی که ما امروز می‌خوریم با آنچه مادربزرگ‌هایمان در گذشته می‌خوردند، بسیار متفاوت است.

دکتر دیویس تشریح می‌کند: محصول گندمی که ما امروزه مصرف می‌کنیم یا به اصطلاح گندم مدرن گیاهی به ارتفاع ۱۸ اینچ است که بر اساس تحقیقات ژنتیکی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی تولید شده است. گندم مدرن ویژگی‌های متفاوت بسیاری دارد که هیچ‌کس تاکنون درباره آنها با شما صحبت نکرده است برای مثال این محصول امروزی حاوی پروتئین جدیدی موسوم به گلیادین است. این پروتئین هیچ ارتباطی با پروتئین گلوتن ندارد.

وی افزود: خطاب من به افرادی نیست که به حساسیت گلوتنی یا بیماری سلیاک مبتلا هستند بلکه اکنون به تمام مصرف‌کنندگان محصول مدرن هشدار می‌دهم که در معرض آسیب ناشی از مصرف پروتئین گلیادین هستند. این پروتئین درواقع یک ماده مخدر است. این پروتئین درواقع به گیرنده‌های مواد مخدر و افیونی در مغز پیوند می‌خورد و در اکثریت مصرف‌کنندگان موجب تحریک اشتها می‌شود تا جایی که افراد را مجبور می‌کند روزانه ۴۴۰ کالری بیشتر غذا مصرف کنند.

به گزارش فیزورگ، دکتر دیویس پیشنهاد می‌کند که برای جلوگیری از این وضعیت بحرانی به مواد غذایی سالم‌تر مثل آووکادو، زیتون، گوشت و سبزی‌جات روی بیاورید. 

http://ravazadeh.blogfa.com/post-66.aspx

نظرات 2 + ارسال نظر
raha سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://z1raha.blogfa.com

همینه بنده خدا مردم اینهمه نون میخرن بازم میگن نون نداریم بخوریم

زهرا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

خوبه.عالیه. من صورتم لک گرفته.اگه میشه غذایی که برای اون خوب باشه به من بگید

ali.asghar4912YAHOO.COM
ادرس ایمیلت اشتباه است
----------------
سلام سعی کن برای رفع لک صورتت ازغذاهای گرم وخشک بیشتربخور یعنی انقدربخورکه ادرارت هیچ موقع مثل اب بی رنگ نباشد بلکه مثلا طلا زرد باشد این روش عفونت های بدن را ازبین می برد انشاءالله بهبود می یابدهیچ موقع ماست نخور ترشی سرکه نخور فشاربه کبد واردمیکند پوست خراب میشه حتی اش رشته وماکارونی نخور شکروقند وشیرینی جات قنادی نخور اگرمجبورشدی اش رشته بخوری یک قاشق عسل کنارش بخور الکل اضافی که سبب مسمومیت خون میشه براثراش خوردن ازبین بره هرروز روغن زیتون با بو استفاده کن درزیبائی پوست معجزه میکند مرتب ماسک عسل بگذار یعنی پوست صورتت را بخصوص عسل یونجه که خون ساز است وویتامین کا دارد بگذار بعد نیم ساعت بشو عسل یونجه طبیعی (نجوشیده )ازعطاری یا عسل فروشی یا ...تهیه کن بهتراست هرازگاهی شیشه روغن زیتون را بده دست همسرجانت وبرهنه شو ازسرولای موها تا نوک انگشتان پایت را با ان ماساژ دهد سبب جریان خون میگردد که زیبائی را بدنبال دارد بعلاوه اینکه دردرا ازبدن می برد هرگز چای ننوش بجایش اویشن دم کن با عسل بنوش غذائی که فشاربه کبدت می اورد نخور یعنی اگرپوستت چرب است وسرمائی هستی سردی جات نخور یا اگرخوردی کنارش گرمی بخور تا کبد جذب وهضم کند پس نزند تا پوست راخراب کند وسط غذا مایعات ننوش نه اب نه نوشابه نه دوغ ...سعی کن یبوستی هم نباشی یعنی روزی 2مرتبه دستشوئی پر داشته باشی به تعدادی که غذای کامل میخوری چون یبوست سمی است پوست راخراب میکند اگریبوستی بودی روزی چند قاشق روغن زیتون بابو بخور یا باغذا انرا بخور گاهی صورتت را با روغن زیتون چرب کن جوانه نخود بخور یعنی نخود را خیس بده یک ته استکان نرم که شد بعد 24ساعت بخور ویتامین ب دارد براق خوب است سبب زیبائی میشه 15روز رعایت کن نتیجه را بگو اگرمفید بود ادامه بده همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد