زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

پرستاری

غضنفر میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به بحران کمبود پرستار در کشور گفته است: در بیمارستانها باید به ازای هر تخت حداقل ۱٫۸ نفر پرستار در ۲۴ ساعت داشته باشیم که این استاندارد در دنیا ۲٫۵ نفر به ازای هر تخت است اما هم اکنون ۰٫۵ و در بهترین شرایط ۰٫۸ تا ۰٫۹ نفر پرستار به ازای هر تخت است از این رو کمبود پرستار یک شبه بحران است.

میرزابیگی با بیان اینکه پرستاران ایرانی به علت داشتن دانش و مهارت جزو ۴ کشور نخست دنیا هستند، گفت: در رنکینگ آی.سی.ان پرستاران ایران رتبه چهاردهم دنیا را دارند اما هم اکنون به لحاظ ارائه خدمات پرستاری عقب هستیم.

وی با اشاره به اقبال جهانی از خدمات پرستاران ایرانی ادامه داد: چرا باید مردم ایران از این خدمات محروم باشند.

نظرات 10 + ارسال نظر
مامان علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

ممنونم که بهمون سر زده بودین
موفق باشین

مامان علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

راستی از کجا به وب ما رسیدین؟

قلی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://blogeh.mihanblog.com/

خوبه بازم پرسیده!
بهش بگو فلان فلان ....... لاال..... دهن آدم رو باز میکنند.
یکی نیست بهش بگه یعنی تو نمی دونی یا اینقدر غرق در لذتهای دنیا و ارزشهای دینی دنیا ساز شدی که جسارت گفتنش رو نداری.
اگه ما آدمها خود سانسوری نکنیم خدایی خیلی از مشکلاتمون حل میشه.
جوابش یک کلمه آقا یک کلمه : بحران مدیریت در کشور.
که کاملا مشخصا از کجا هم سرچشمه میگیره. شما که با جامعه شناسی و رفتارهای مدیرتی و آموزش سلسله مراتبی آشنا هستید باید بدونید داستان چیه. و چرا بعضی ها آرزو دارن مردم و نخبه ها جذب علوم انسانی نشن و ازش هراس دارند.

قلی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://blogeh.mihanblog.com/

سلام این تایپیک مثلا خصوصیه:

خب داستانش مفصله.داستان مشاوره رفتن خودم رو میگم. اتفاقا من تمام صحبتهام رو بصورت تایپی دارم و همه رو نوشته شده بهش میگم.
من در کل از تعارض در حال دین داری و رفتار مخالف دین داشتن بهستوه آمده بودم. البته من مذهبی نیستم ولی قطعا همه ما باورهای دینی داریم.
من نمیتونم مثل بقیه با نامحرم چت کنم یا گپ بزنم بعد نماز بخونم. به دلم نمیچسبه. چون هیچ سنخیتی با هم نداره. پس تصمیم گرفتم برداشتم رو از دین شخصی کنم. از طرفی میدونم یا معتقدم دین اسلام دین مرتب و منظمیه اگه آخوندها به گند نکشوننش. دستورات و توصیههای دینی روشهای مناسبی در زندگی همین دنیا و نه آن دنیا پیش پای انسانها میگذارد.
بر عکس اغلب مذهبی ها و مبلغان دینی من معتقدم دین اسلام دقیقا و صریحا برای زندگی توصیه هایی کرده نه برای بهشتو حوری ها .
از طرف دیگر با رعایت برخی دستورات راه برای سو استفاده برخی فرصت طلبها باز میشود که من حاضر به سود جویی آنها نیستم. خلاصه داستان زیاده .... هر چی آدم دیدم از دین و مذهب به عنوان وسیله برای رسیدن به نیازهای معنوی و جسمی و عاطفی خودشان استفاده میکنند یعنی هرم مازلو را برعکس کرده با نشان دادن ایمان در صدد رسیدن به نیازهای قاعده مثلث هستند.
خلاصه این که من نمیتونم به کسی بگم خواهر بعد توی ذهنم بجز چشم خواهری یه جور دیگه دوستش داشته باشم یعنی واقعا حالم به هم میخوره از الفاظ مذهبی.
جالبه بدونی از 13 سالگی نماز و روزم رو کامل تا سن 22 23 سالگی گرفتم درس طلبگی هم خوندم تا حدودی و مرکز تحقیقات حوزه علمیه هم بودم و کار کردم و از نزدیک بیخ وبن آدمهای مذهبی ایرانی رو درآوردم ولی به این نتیجه رسیدم که دین وقتی وارد تبلیغ جامعه میشه به سرعت ابزاری میشه و به جای التیام دردها خود موجب دردو رنج میشه و موجبات سو استفاده دین باز ها .... اما از طرفی میبینم توصیه های سالمی هم داره و نمیتونم نادیده بگیرمشون. خلاصه در بد تعارضی گرفتار شدم و....

سلام
سبز نشاندهنده بالنده وسبز وخرم وروبه رشد باشید هست فقط دربلاگفا نشانه بیماری است دربقیه سایت ها نشانه ارزوی خرمی برای نویسنده است
--------------------
تصورکنم همه ایرانی ها دچارپارادوکس وتناقض باشند وبلاگ انگلیسی خانم معصومه ابتکارمعاون رئیس جمهورخاتمی هم اسمش پارادوکس است
مثلا یکی ازاشنایان سفرمالزی داشت گفت یکی ازمشتری های بانک مقنعه ای وچادری وپوشش داشت درهواپیمادیدم روی سری اش رابرداشته دارد سرش را شانه میکند وموهایش راریخته بود روی شانه هایش !
درجراید هم مقالات زیادی درخصوص این رفتارایرانی جماعت نوشته میشه
چندروزقبل دوزورگیررا مجازات کردند یکی اشان وصیت کرده نمازقضابرایم بخوانید یکی اشان گفته برای درمان بیماری مادرم سرقت کردم ....
تعارض به حالتی گفته میشه که مابین دو چیزخوب ندانیم تشخیص دهیم کدام خوبتراست که سبب عصبی شدن مامیشه یا بین دوچیزبد ندانیم کدام بدتراست سبب انواع بیماریها میشه تعارض خودش سبب سوءرفتارکه میشه مسائلی مثل ناراحتی های گوارشی و اختلالات روان تنی و خودکشی را رقم میزند
مردم ازدین گریزان میشن
تصورکنم توکل برخدا سبب میشه ما بهترارامش داشته باشیم واو مسیررا به ما نشون میدهد
ضمنا توجه به دستورات خدا سبب میشه ارامش بهتری داشته باشیم مثلا خدا به حضرت موسی وحی کرده قبل وبعدغذا نمک بچش
امروزه اثبات شده نمک خاصیت زد افسردگی دارد

پیغمبرومعصومین سفارش کرده غذاهای حاوی ویتامین ب مثل مویز وروغن زیتون بابو وپیازبخورید اینها تقویت کنننده اعصاب هستند من خودم رعایت کردم میگرن وسردردعصبی داشتم ریشه کن شد درحالیکه بارها نزد روان پزشک وغیره رفتم دارودرمانی نتیجه ای نداشت

برخی امور ناشی ازندانم کاری است نکاتی که شما اشاره کردید باید شخصا رعایت کرد مثلا اینکه ازدواج ازطریق شخص ثالث رقم میخورد چت باعث فریب میشه باعث نشناختن هم میشه باعث پنهان کردن حقه بازی میشه ونتیجه خوبی برای برخی ندارد تعمیم که یابد این سرخوردگی همه را بدبین میکند

بهناز دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://parmis111.blogfa.com

من فکر نمی کنم ادم هر حرفی بزنه ملت راه بیفتن لغت نامه دهخدا دستشون بگیرن که قسر در رفتن یعنی چی>>>>؟؟؟
در هر صورت ممنون ولی این یه اصطلاحه در زبان فارسی...

محبوب دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

واقعا جرا؟؟؟؟

ساراازکرمانشاه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

واما میبینم که وبلاگ شماپربارترشده ماشالله .کلی یادگرفتم -ممنونم

گیتا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.gita2011.blogfa.com

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خوبین؟

آمد دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://amed1.persianblog.ir

توی همه چیز ماشالا کمبود داریم

سوگند$دخترپاییز$ چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.asemuni92.blogfa.com

بله حق باشماست

اماعقیده من گونه دیگریست

زن باید تمام احساسش رافقط وفقط برای یک نفرداشته باشه واون فردهم

کسی نیست جزهمسرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد