زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

رژیم های لاغری دستگاه ایمنی راتضعیف میکند

                                              بسم الله الرحمن الرحیم  

بی جهت نیست پیغمبرمی فرماید مویز(که آتش وپرکالری است )اعصاب را تقویت میکند

گلبولهای سفید افزایش بیش ازحدمی یابدوکاهش گلبولهای قرمز(خون)رادرپی دارد یابه عبارتی سدیم واسید بدن راافزایش وپتاسیم وباز راکاهش میدهد

‌تحقیقات پژوهشگران در آمریکا نشان می دهد :

افرادی که تحت رژیم های سخت غذایی برای کاهش وزن هستند ، به علت تضعیف دستگاه ایمنی، بیش از دیگران در خطر ابتلا به آنفلوانزا قرار دارند.

بررسی پژوهشگران درباره حیوانات آزمایشگاهی نشان می‌دهد برنامه‌های غذایی کم کالری ، استعداد ابتلا به بیماری های ‌عفونی را افزایش می دهد که در برخی موارد خطرناک است.

همچنین این گونه رژیم های غذایی ، طول دوره بیماری های عفونی و زمان بهبود آنها را نیز ‌افزایش می دهند.‌

با توجه به این تحقیقات، پژوهشگران توصیه می کنند: رژیم غذایی افراد به ویژه در ماه‌های سرد سال که شیوع بیماری‌های ‌عفونی بیشتر است، به میزان کافی کالری[غذای گرم وخشک] ، ویتامین‌ و مواد معدنی مورد نیاز بدن را داشته باشد. پنج شنبه,24 بهمن,1387 - شماره : 2568روزنامه آفتاب یزد

نظرات 5 + ارسال نظر
هرزال سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ


می روم هرچند گاهی تا فراموشت کنم
بی تمنا می روم تا ترک آغوشت کنم
خسته از بازیچه بودن ، خسته از تحقیرها
دلخوشی های دروغی ، از بد ِ تفسیرها
از جنون بیزار و از وابستگی بیزارتر
می روم تا رخت رسوایی کنم از تن به در
می روم جبران کنم این اشتباه ساده را
شوکتی بخشم دل ِ در زیر پا افتاده را
عاشق خود می شوم ، بیزار از آشوبِ جنون
گام های من ولی سستند و تردیدم فزون
می روم ... نارفته اما شاعر دلتنگی ام
ادعایم را چه شد؟ آن باور دلسنگی ام !
رفتن و از دل بریدن ، قصه ای بیهوده است
دامن تقدیر ِ من بر عشق تو آلوده است
از قفس بیزارم و پرواز می خواهد دلم
گو نمی داند که عمری بر مدار باطلم
عمر و ایام جوانی با غم ِ دل پیر شد
لاف می گویم دلم از این تمنا سیر شد
خسته از این چرخه ی تکرار زانو می زنم
از غرور از داد از وارستگی دل می کنم
می روم. . . نارفته اما غرقه در دلواپسی
بی دلم هرگز مرا باور نمی دارد کسی

هرزال سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام فدای مهربونیتون قابل نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ




............... السلام علی المهدی

...... السلام علیک یا شمس الشموس

.......... السلام علیک یا ثامن الحجج

مشاوره خانواده سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://zendegiirani.persianblog.ir

سلام دوستم
مطالبتون بسیار عالی و جالب بودند...
ممنونم...

رویا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.ranginkamanazari.blogfa.com

مثل همیشه سلام
سبز باشی و بر قرار
ممنون از دعایی که در حق مادرم کردین قرین روحش باشه
خنده درمانی عالیه اما افسوس که در ....... نیست
خودمون باید به مریضامون انتقال بدیم
خدا قوت قلمتون پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد