زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

تغذیه بهبود استرس و کیست تخمدان

دوره لیزرم تموم شده - موهای زائد داشتم - همزمان تحت نظر دکتر زنان هم هستم . ایشون میگه تخمدان من حالت پلی کیستیک داره . خلاصش اینکه هورمون های من باید تنظیم بمونه همزمان با تنظیم قاعدگیم . بنابراین دارو استفاده می کنم . به نظر ایشون اگر داروی گیاهی نخورم بهتره چون ممکنه اثر دارویی همدیگه رو خنثی کنن و بر این اعتقادن که داروهایی که به من دادن کامل هستن و نیازی به مکمل ندارن . خودم بیشتر داروهای گیاهی رو دوست دارم اما علاوه براینکه اطلاعاتم کم هست ، توی سابقه درمانی من هم داروهای گیاهی بعضی وقتا اثر نداشتن و قاعدگیم فوق العاده نا منظم بوده . فکر میکنم اگر اطلاعات کاملی از گیاهان دارویی داشته باشم و مثل داروی های شیمیایی کامل باشن ، سراغ داروهای شیمیایی نرم . میشه لطفا راهنماییم کنین ؟  

 نویسنده... 

پاسخ :

نامنظمی قاعدگی اغلب یک اختلال عصبی (روان – تنی)است که منشاء ان فشارعصبی (استرس)است وریشه خوداسترس کمبودکلسیم وویتامین ب 12وکم خونی است غذاهای ب 12را درالویت روزانه ات قراربده وچون دربدن ذخیره نیست سعی کن یک روزکباب برگ بخور یک روز تخم مرغ محلی بخور یک روز جگربخور یک روز روغن وکره محلی با عسل بخور یک  وشب ها شیرمحلی با خرما بخور اینها غذاهای حیوانی است وب 12منحصردراینها است وغذاهای دیگر ب 12ندارد اگرداشته باشند هم جزئی است اینها که تامین شد خیلی ازامراض ازجمله کیست دربدنت ریشه کن میشه انشاءالله

داروگیاهی نخور داروگیاهی ربطی به تغذیه ندارد مربوط به طب آیروودا (طب شرقی وداروگیاهی)است  مقابل طب آلوپایتک(طب غربی ودارودرمانی)می باشد وچیزهائی که عطاری ها تجویزمیکنندواثرهم ندارد

اما طب انبیا’ طب تغذیه است

علت کیست خوردن تنقلات قنادی و امثالهم است اینها را باید ترک کنی ماست وترشی خوردن باغذا را باید ترک کنی

اینطورکه ازنظراقای جمشیدخدادادی برداشت میشه کیست وفیبروم و ... یک نوع عفونت است که به علت سرد بودن بدن ایجاد میشه یعنی گلبول های قرمز بدن کم است حرارتش پائین

باید خوراکی های  گرم وخشک وخون ساز مثل مویز زیادبخوری تا حرارت بدنت بره بالا وعفونت های چربی مانند مذکوررا اب کند و بهبودمی یابی ونیاز به دارودرمانی هم نداری

همین سردی را بصورت جدی کناربگذار یعنی ماست با غذا را ترک کن وسبزی وزیتون وخرما وگردو کنارغذا بخور عدس پلو که سرداست نخور سیب زمینی را با گردو بخور

شیررا باخرما فقط شب بخور

بیسکوبیت و شکلات وشیرینی قنادی و ساندیس وسنیچ وشربت صنعتی و نوشابه و سوسیس وکالباس وسایرغذاهای صنعتی وگوشت گاو و رب گوچه فرنگی را ترک کن انشا’الله بهبود می یابی

سایت خدادادی را هم لینک است مرورکن دراین باره  

البته ایشان با اعصاب وروان شناخت ندارد که غذاهای تقویت اعصاب و ضداسترس را همینجامطالعه کن

چون قبل ازهرچیز باید استرس را ازخودت دورکنی که محال است اما میشه کم کرد

چون زندگی ماشینی الودگی هواوصوتی زیادی دارد که عامل استرس است اما باید بدانی استان چهارمحال که بهترین اب وهواو پیست اسکی کوهرنگ وبهترین شیروماست رادارد مردمش طبق تحقیقات احمدعلی نوربالا (ر.)بیشترین افسردگی واسترس واضطراب رابین مردم کشوردارند !!!!!چون ماست وشیررا صبح میخورند وزیادمیخورند با برنج میخورند ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://sina63stareh64.blogfa.com/

ممنونم از راهنماییهاتون
من غمگینم چون اتفاقات غمناکی برام افتاده

من خود آن سیزدهم پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://h2s-gh.blogfa.com

سلام
انصافا چسبناک مینویسید ولی جا برا بهتر شدن داره
ما هم یه وبلاگ کوچولو داریم که خوشحال میشیم یه سری بهش بزنید.
منتظریم

دکتر راد چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.drrad.com/persian

سلام ممنون از وب خیلی خوبتون
من متخصص لاپاروسکپیم
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد