زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

برنج را چلو کنیم نه پلویعنی ابکش نکنیم ویتامین ب ان نابودمیشه

درباره سبوس برنج چه می دانید؟

ه نقل از ایسنا، محققان مرکز سرطان کلرادو با بررسی بر روی فواید سبوس برنج دریافتند خواص موجود در این ماده غذایی می‌تواند در جلوگیری از بروز سرطان روده بزرگ موثر باشد.

یکی از محققان ارشد این مطالعه گفت: مواد موجود در سبوس برنج این ویژگی را دارد تا خاصیت ضد سرطانی داشته باشد به طور مثال از تکثیر سلول‌های سرطانی جلوگیری کند.

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد: مواد موجود در سبوس برنج نه تنها از رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کنند بلکه در ارتقاء کارایی سلول‌های سالم نیز کمک کننده هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، گفته شده از آنجایی‌ که برنج در بیشتر نقاط جهان در دسترس است، گنجاندن سبوس آن در وعده‌های غذایی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر سلامتی بخش اعظمی از جمعیت جهان داشته باشد. 

http://hohokhan.persianblog.ir/

نظرات 4 + ارسال نظر
باد مهربون یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

سلاممممممممممم استاد
حال شما
در مورد میگرن و سینوزیت لطفا هرچی میدونید بگید
چون چندتا از نزدیک های ما هردوشو با هم دارند
و طفلی ها خیلی اذیت میشن
ممنون

میگرن سردردعصبی است باید غذاهای استرس زا را ترک کنند تا مثل من خوب شوند من میگرن سخت داشتم گاه سرم را که می شستم چشمانم تارمیشد وتادوروز میخوابیدم وگیج بودم چای وسایراستراسورها را که ترک کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون بابو برای تقویت اعصابم خوردم ریشه کن شد وچندسال است دیگه نمیدونم میگرن چی چی هست
اما سینوزیت یک نوع عفونت است باید غذای سرد زیادنخوریم و هرروز یک پره سیررنده شده با اب قورت دهیم تا عفونت بخشکد مثلا بجای اب شربت شیره انگور بخوریم بجای ماست وترشی باید زیتون و سبزی بخوریم بجای چای اویشن باعسل بخوریم بجای لیمو شیرین وکیوی وخیار و نارنگی باید سیب درختی و به بخوریم ...

رها یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://z1raha.blogfa.com

سلام
باسپاس از اینکه معلوماتتون رو در اختیار ما قرار میدهید
من همیشه فکر میکردم عدس بهتره از کامنتهای قبلی که ارسال کردید متوجه شدم نه نخود بهتره
فلافل خیلی خوشمزس چند وقت پیشا طرزتهیه شو پست کردم
من عاشق غذاهای فست فود هستم اما بینشون فلافل رو به همشون ترجیح میدم از اونجایی هم که ساندویجی که بیرون درست و آماده شده باشه و مخصوصا کاهو توش بزارن
با رغبت میخورم یا اصلا نمخورم به همین خاطر سعی میکنم خونه خودم درست کنم
آبگوشت هم که بچه ها اصلا نمیخورن

مطالب بسیار مفید بود ممنون و سپاس گزارم

من هم قبلها درمورد عدس مثل شما فکرمیکردم بعددرگفتارمعصومین دیدم بیان شده رقت قلب وافسردگی می اورد
الان که غرق درافسردگی هستیم والودگی هوا وغذاهای صنعتی افسردگی میاره وناراحتی قلبی زیاداست ویک پرفسورگفته سکته ها 50درصدش ازافسردگی بالااست باید بیشتردرباره عدس دقت کنیم قدیم هم مزوره یعنی با گردو می پخته اند مثل الان کناربرنج که ان هم سرداست وافسردگی را دوبرابرمیکند نمی خورده اند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ

وااااااااااای سوتفاهم شده خدا منو بکشه من منظورم شما نبودید من همچین جسارتی کردم؟
داشتم پستهای شمارو طبق معمول میخوندم که جواب کامنتتون رو دادم و اتفاقی که برام افتاده بود و هنوز باهاش درگیرم و حل نشده رو برای شما تعریف کردم
ببخشید من اصلا منظوری نداشتم

خداسایه خواهری ات را برسرم یلدائی گرداند عمرت طولانی باشد
توکل برخداکن مشکل حل میشه انشاءالله

ریحانه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://mana21.blogfa.com

واقعا متشکرم از وقتی ک گذاشتین
حتما رعایت میکنم
خصوصا قرانو
اهل چایی خوردن هم نیسم
کم میخورم ک همونم دیگ نمیخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد