زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

دارو سرماخوردگی سبب سکته کودکان است

بسم الله الرحمن الرحیم

عوارض داروی سرماخوردگی کودکان و ایبوپروفن   

داروی سرماخوردگی کودکان باعث سکته مغزی می شود.

‌در داروهای سرماخوردگی کودکان ماده‌ای به نام <فنیل پروپانالامین> وجود دارد که احتمال سکته مغزی را افزایش می دهد.   

  

‌یک استاد داروسازی بالینی در مورد مصرف داروی ‌ایبوپروفن توضیح داد: این دارو زمانی که مصرف آن بالا برود، مشکلاتی از جمله خونریزی‌های دستگاه گوارش را در پی خواهد داشت.

در افرادی که مشکلات مغزی (آمبولی ،ام اس،صرع،...)دارند مصرف داروی ایبوپروفن احتمال خونریزی داخلی را بالا می برد. 20 فروردین,1388آفتاب یزد

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://sina63stareh64.blogfa.com/

ممنونم بابت اطلاعاتی که دادین اما من ترجیح میدم نظری ندم مثل معروف میگه کلاهتو سفت بچسب باد نبره
گفتن و نگفتن من فایده نداره من اگه خیلی زرنگم بتونم نون خودمو دربیارم که شب با شکم گرسنه نخوابم متاسفانه ...... بیخیال حرفی نزنم بهتره سیاست پدر و مادر و خواهر و برادر نمیشناسه
فقط با عرض شرمندگی میشه بگید این تگ که گفتین کجاست یا چیه چطور ازش استفاده کنم تا بتونم همه مطالبو با هم ذخیره کنم

ممنونم میشم راهنماییم کنید

به موضوع بندی وبلاگ نگاه کن درستون سمت راست
http://zatun.blogsky.com/category/cat-1/
ادرسش برای نمونه غذاهای خون ساز مثلا این است بعد یکی یکی عدد ها را کلیک کن و ذخیره کن 1تا اخر که درانتهای صفحه هستند
اینو بخاطراین گفتم که مطالب به هم زنجیرهستند موضوعی مطالعه کنی ونتیجه بگیری مثلا غذاهای خون ساز را یک جا داشته باشی و موضوع اعصاب را جدا داشته باشی همینطور...

یاسمن سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://paktarinehsas.blogfa.com/

تشکر از اطلاعات مفیدی که اینجا میذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد