زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

خرابی دندان اغلب ناشی ازکمبود کلسیم بدن است

بسم الله الرحمن الرحیم

مامان تیناوسینا:ساعت ۵  واسه استخونام نوبت داشتم ، ...بعد از اینکه تینا بدنیا اومد یکی از پاهام خشک شده بود   

  

و به هیچ وجه خم و راست نمیشد  ....ولی پزشکم از اول تا آخر لام تا کام حرف نزد و نگفت که چی به چیه فقط شروع کردن به نسخه پیچیدن ....نه اینکه بهم گفته بودن کمی عصبانیه ، من هم زبونم بند اومد و چیزی نپرسیدم .. ... نمیدونم چرا سعی میکرد چشم به چشم نشه باهام .... من همش سفیدی چشاش رو میدیدم ... موقع خداحافظی گفت یه سری دارو برات نوشتم که مرتب میخوری و یه سری آمپول هم نوشتم که هفته ای یه دونه تزریق کن و یه آزمایش هم نوشتم که انجام بده ...پرسیدم داروهام که تموم شد باید انجام بدم ؟ گفتش هر وقت دلت خواست انجام بده و بیار من ببینم ....بعدش از اونجا در اومدم و رفتم رادیو گرافی .... چه خبر بود !!!! یه عالمه هم اونجا معطل شدم تا از یکی از دندونام که دو طرفش خالی شده بود عکس بگیرم . بعدش دراومدم و رفتم داروخونه .... نمیدونم چه خبر بود امروز مگه !!!! یکساعت هم اونجا معطل شدم تا داروهام رو که شامل یک کیلو قرص و کپسول و آمپول بود گرفتم و سوار تاکسی شدم .....بعدش رفتم دندونپزشکی .. اونجا هم که دیگه معلومه چقدر طول میکشه ... تا مریض بیرون اومد و تا یه آقایی ویزیت شد و من رفتم داخل ، یکساعت هم گذشته بود ... 

میگم آقای دکتر این دندونی که عصب کشی و پر کردین ، راحت نیستم . گاهی غذا که میخورم ، مثل لاستیک صدا میخوره ... میگه شما خیلی حساسیت نشون میدی  اون یکی دندونم رو هم دید و گفتش قبلا عصب کشی شده ... هم پوسیدگی داره و هم باید خالی بشه و هم پر بشه و هم روکش .... یکماه کار داره ....واسم نوبت زده ... ۴ جلسه .... تا حالا ۴ تا از دندونام درست شدن ...این یکی رو هم درست کنم ببینم چی میشه .....حالم از دندونپزشکی به هم میخوره . بعد از اون هم دیگه سوار تاکسی شدم و اومدم خونه ... ساعت ۹ شب رسیدم .

زیتون:ازخودت که گذشت دندانهای بچه ها رامواظب باش یعنی نگذارکلسیم بدنشان کم بشه شبی چند عدد بادام بخورند مستمر روزی یک مقدارکشک غیر صنعتی بده بمکند یعنی عادتشون بده روزی یک قاشق کنجد بخورند غذاهای استرس زا هم نخورند روغن زیتون بابو بگیر بریزروغذایا سالاد هویج وکلم (گرم وخشک) البته همینطوربنوشی شورت کات ومیان براست تمام دردها می افتد بشرطی که غذاهای استراسور یا استرس زا مثل قند و شکر نخوری. چای اگرمینوشی کم رنگ وباخرما یامویز.

بعدها هم ترک کن هم صدای زانویت می افتد هم بدنت نرم میشه هم پوستت از کدری بیرون می اید هم زیباتر می شوی انشاالله.  

تمام دردهایت مرتبط و عصبی هستند نیاز به دارو ندارند حین زایمان تمام خانمها کم خونی شدید می گیرند (بقول قدیمی ها جن زده می شوند) باید غذاهای حاوی ب 12مصرف کنند که نمی کنند مبتلابه این دردسرها می شوند 

.غذاهایی که کلسیم دارد مغزاستخوان را پرمی کند ومغز استخوان به تعبیر امام رضاخون تازه می رویاند  

علت خرابی دندان ها کمبود کلسیم است   دانشمندان یکی ازعلت های خرابی دندان را کمبود کلسیم میدانند(اسلام پزشک بی دارو - ص ۷۸)

 

  

بادام یازده برابر شیر کلسیم دارد

اگرشیرپاستوره ریزه کلسیم می داشت کارشناسان امار نمیدادند ۹۰٪ ایرانی ها کمبودکلسیم دارند بگرد دنبال غذاهای کلسیم دار،باقلا(سرد و تر) با گردو (گرم و خشک)شوید(گرم و خشک)گوشت گوسفند را کباب کن و بخور اگر روزی 30گرم هم می خوری فقط کباب تخم مرغ را صبح باروغن کنجد درست کن بخوریاروغن زیتون بالاترین ویتامین ب راداردوقتی ما یک بیماری داریم 53درصداسترس می گیریم استرس سبب نوسان قندونوسان خون میشود نوسان مانع جذب ب میشود عصبی واسترسی می شویم لذابایدغذای حاوی ب بیشتربخوریم انشاالله اگرسرمائی هستی باید از غذاهای سرد و تر بکاهی

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://letsthinktogether2.blogfa.com

سلام
خوشحالم باعث خوشحالی شدم
بابت دعای دور اندیشانتون هم ممنون
خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد