زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

کمر درد بیماری طبع سرد است غذای حاوی باز بخوریم بهبود یابد

 ایکس بانو:اعصاب مصاب ندارمhttp://delneveshteha-007.blogfa.com/

عصبیم... خیلی زیاد... روزی 1لیوان گل گاوزبون میخورم بازم انگار نه انگار، همش حواسم به خودم هست که با کسی بد حرف نزنم، اصلاً حالم عادی نیست

یعنی روزی یه doneurin 10 میتونه این همه عوارض داشته باشه یا اینکه به دارو ربطی نداره؟ عصبی، غمگین، زود رنج، تحریک پذیر، کسل، بیقرار(اصلاً یجا بند نمیشم)، کم اشتها...  

اون شیکوریدین رو هم که باید همراه با سیخ تجویز کنن که از گلوی آدم بره پایین... 

به همه‏ی خوش خلقی‏های بالا سردرد و دلدرد و کمردرد شدید هم اضافه کنید و از این ترکیبات یه فرشته بسازید!

بدبختی گریه کردنمم مثل آدمیزاد نیست، حدود 30ثانیه گریه میکنم 5-6 دقیقه هم هی مماخمو میکشم بالا، همین!!!میرم بیرون، دوستامو میبینم، خونه رو تمیز میکنم، آهنگ گوش میدم، میرقصم، آرایش میکنم، لاک میزنم خلاصه هر کاری که قبلاً دوست داشتمو انجام میدم ولی اصلاً حال و هوامو عوض نمیکنه ،حوصله‏ی حرف زدن و حتی شنیدن هم ندارم (تا حالا اینجوری نشده بودم همیشه حتی تو بدترین اوضاع روحی هم شنونده‏ی خوبی بودم) 

----------

علاوه براینکه عارضه آن دارو هستنداین نشانه ها ،علامت طبع سرد هم هستند. 

معمولا افراد طبع سرد دچار کمر درد می شوند کسانی که معده خود را براثرخوردن غذاهای سرد و تر،سرد می کنند دچار دل درد می شوند سر درد غالبا نشانه کمخونی است باید از غذاهای استرس زاپرهیزکرد وغذای سازگار با طبع خود بخورید  

هربیماری طبق نظر مرحومه پریرخ دادستان (برجسته ترین روان شناس ایران که همه اساتید این رشته شاگردان مستقیم و غیرمستقیم وی هستند ) 53درصد فشار عصبی ایجاد می کند درنتیجه باید غذاهای حاوی ویتامین ب هرروز مصرف کنیم بخصوص روغن زیتون بابو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد