زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

کم خونی ام الامراض است و «سبب کاهش عاطفه مادری می گردد»

بسم الله الرحمن الرحیم

کم خونی ام الامراض است و«سبب کاهش عاطفه مادری می گردد»(آفتاب یزدـ‌ /1/84 به نقل از ایسنا واحد علوم پزشکی‌ دانشگاه تهران، نتیجه بررسی ‌رفتار85 مادر با فرزندانشان در آمریکا جنوبی که تازه وضع حمل کرده بودند) کاهش عاطفه ، بدرفتاری با طفل را درپی دارد و « بد رفتاری با طفل باعث ناایمنی او در سال اول و بدبینی ایشان به جهان تا پایان عمر می شود(روانکاوها)» { ده هفته بعد زایمان، 64 نفر از آن مادران که فقر آهن داشتند روابط صمیمی با فرزندانشان نداشتند اما 21نفر دیگرکه آهن خونشان کافی بود محبت کافی به فرزندشان ابرازمی کردند}  حال بنگریم آمار۹۰درصدی افراد ایرانی که کمبود کلسیم دارند بقول ربابه شیخ الاسلام کارشناس وزارت بهداشت  

درادامه به برخی نابهنجاری های ناشی ازکم خونی درسال ۷۸نگاه کنیم

درادامه

برخی قتل های خانوادگی 87مرتبط باکم خونی وکمبودکلسیم وکمبودویتامین ب مادران رابخوانیم

1200کودک درتهران مادرانشان آنهارابااتوسوزانده است(دکتررفیعی روان شناس)

کودک آزاری بعلت بیش فعال بودن کودکان وصبروتحمل نداشتن والدین بعلت کم خونی وکاهش ویتامین ب زیاداست.

مؤیدی فرمانده ناجای استان فارس گفته 70%قتلهادرفارس خانوادگی است. وی ازعدم تأثیرفعالیت اداره ارشاد وسازمان تبلیغات استان انتقادکرده است.کارگزاران21/3/87ماهنوزندیده بودیم کم خونی وکمبودکلسیم وکمبودویتامین ب دربدن راکه عامل افسردگی وپرخاشگری وقتل های خانوادگی است بتوان با درس اخلاق رفع کرد.حتی پدری که نمازجماعت میرفته دراصفهان دختر17ساله اش رامیکشد.قله مذهبی بودن شرکت درجماعت است ولی هرمعلولی علت مخصوص خودش رادارد.

شهلامعظمی استادجرم شناس دانشگاه تهران که10سال درخصوص قتل های خانوادگی تحقیق کرده گفت:«قتلها ریشه درروابط بیمارگونه اعضای خانواده دارد.مشکلات عصبی،عاطفی ،جنسی [مشکلات 4نوع است شناختی-عاطفی"عصبی وکم خونی "- شخصیتی – کارآمدی که کم خونی سبب به هرزرفتن قدرت تصمیم گیری میشود]واجتماعی موجب روند روبه رشد آنهااست».

------------------

بسم الله الرحمن الرحیم

قتل فجیع کودک 7 ساله به دست مادرش    

 ساعت 15 دقیقه بامداد 3شهریور اهالی خیابان عباس‌آباد متوجه سر و صدای یکی از همسایگان خود شدند که با پیگیری موضوع دریافتند زنی 30 ساله اقدام به قتل فـرزنـدش کرده است.

 با گزارش حادثه به مرکز فوریت‌های پلیس 110، ماموران کلانتری 104 عباس‌آباد در جریان این جنایت قرار گرفتند و بلافاصله طی هماهنگی‌های لازم با قاضی هنرمند بازپرس کشیک قتل پایتخت، در قربانگاه پاشا 7 ساله حضور یافتند. ماموران پس از حضور در صحنه با نازیلا (مادر کودک) در حالی روبه‌رو شدند که چاقویی خونین به دست داشت و بالای سر جسد فرزندش ایستاده بود. متهم با دیدن ماموران تهدید کرد که مادرش را به قتل می‌رساند و در همین حین با چاقویی که در دست داشت، ضربه‌ای به مادرش زد. با تلاش ماموران کلانتری، ‌نهایتا این زن جوان چاقو را رها کرد و تسلیم شد و با دستور بازپرس ویژه قتل، پزشک کشیک قانونی و عوامل تشخیص هویت در صحنه حضور یافته و بررسی صحنه قتل را آغاز کردند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد پاشا با وارد آمدن بیش از 10 ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده و مادربزرگ او نیز مجروح شده است. در پی بازداشت نازیلا، صبح روز یکشنبه قاضی هنرمند، دستور انتقال وی به بیمارستان روزبه را صادر کرد تا با رفع حالت خطرناک وی، تحقیقات از او آغاز شود. از سویی، مادر نازیلا اظهار کرد: دخترش از زمانی که از همسر خود طلاق گرفته، دچار حمله‌های شدید روانی شده و زمان حادثه نیز در حالی که به شدت از نظر روانی به هم ریخته بود، پاشا را در خواب به قتل رساند. به دنبال انجام بررسی‌های اولیه و صدور دستور بستری‌شدن متهم در بیمارستان، پـرونـده بـا دسـتـور قـضایی بازپرس جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت. دوشنبه,4 شهریور,1387 آفتاب یزد

زیتون:

طبق نظردکترپریرخ دادستان روان شناس برجسته جهان،افرادی که طلاق می گیرندیاجدا زندگی میکنند(قهرند)70%استرس دارند.

   مادر متهم به قتل کودک 10 ساله‌اش مجرم شناخته شد    

 مادری که متهم است پسر 10 ساله خود را خفه کرده ، با بیان آخرین دفـــاعــیـــاتـــش مــجـــرم شــنـــاخــتـــه شـــد. به گزارش ایسنا، روز اول آبان سال گذشته در پی گزارش به قتل رسیدن کودکی 10‌ ساله به نام مجتبی در منزلی مسکونی واقع در حوزه‌ استحفاظی کلانتری 160‌ خزانه، تحقیقات قضایی قاضی شهریاری بازپرس کشیک قتل پـایـتـخـت پـیـرامون ابعاد مختلف این جـنـایـت آغـاز شـد کـه نـهـایتا پس از بازداشت پدر، مادر و برادر بزرگ‌تر مقتول، روز بعد از حادثه مادر مقتول در مقابل بازپرس شعبه‌ هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به ارتکاب قتل فرزندش اعتراف کرد. این متهم به نام "ماه‌جبین50 "‌ ساله با تشریح جزئیات جـنـایـت صورت گرفته، اظهار کرد: زمانی که مجتبی از مدرسه به خانه آمد، متوجه لباس‌های خاکی او شدم اما پس از پرس و جو از دلیل خاکی شدن لباسش، او گفت که به مدرسه نرفته است. وی افزود: وقتی متوجه شدم صبح به خاطر بازی کردن به مدرسه نـرفـتـه اسـت، نـاگـهان عصبانی شدم و با روسری زردرنگ خود اقدام به خفه کردن او کردم. سپس برای آنکه کسی متوجه موضوع نشود به مدرسه رفته و ادعا کردم فرزندم نیست. روز گذشته با اخـذ آخـریـن دفـاعیات متهم، قاضی شهریاری وی را مجرم تشخیص داد و با صــــدور قــــرار مــجــــرمــیــــت بـــرای او، پـــــــــرونـــــــــده‌اش را جـــــهــــــــت صــــــــدور کـیـفــرخــواســت بــه دادیــار اظـهـارنـظـر دادسرای ناحیه 27 تهران ارجاع داد. چهار شنبه,16 مرداد,1387

مولوی:شب تاریک بیم موج گردابی چنان حائل/کجادانندحال ماسبک بالان ساحلها(که شکررااختراع کردند)

پزشکی قانونی اعلام کرد: مادر متهم به قتل فرزند 17 ماهه اش مجنون بوده است  

نحوه کشته شدن مهدیه رادربنداول خواندیم اینهم مادردختر11ساله ودختر17ماهه:

در پی اعلام نظر پزشکی قانونی مبنی بر مجنون بودن یک مادر هنگام به قتل رساندن فرزند 17 ماهه‌اش، برای این فرد قرار موقوفی تعقیب صادر شد. روز 22 تیرماه سال جاری قاضی حسین روشن بازپرس کشیک قتل پایتخت از طریق گزارش ماموران کلانتری 113 بازار در جریان فوت دختری 17 ماهه بر اثر سقوط از پشت‌بام منزلی مسکونی قرار گرفت و بلافاصله دستور انجام تحقیقات را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی توسط مادرش از پشت‌بام منزل به پایین پرتاب شده و سپس خود مادر نیز خود را از پشت‌بام به پایین پرتاب کرده و مصدوم شده است. در پی تحقیقات بعدی، دختر 11 ساله‌ این خانواده گفت: صبح مادرم مرا از خواب بیدار کرد و به همراه خواهر کوچکم به پشت‌بام برد. بعد گفت می‌خواهیم هر سه به پایین بپریم. من ترسیدم و فرار کردم اما زمانی که به حیاط رسیدم مادر و خواهرم را دیدم که کف حیاط افتاده‌اند. با استعلام بازپرس ویژه قتل از پزشکی قانونی در مورد صحت روانی متهم، پزشکی قانونی اعلام کرد که متهم در زمان ارتکاب قتل دارای جنون بوده اما در حال حاضر حالت خطرناک ندارد. به همین دلیل باید تحت نظر روانپزشک قرار گیرد. با توجه به نظر پزشکی قانونی در مورد متهم این پرونده، بازپرس جنایی تهران برای وی قرار موقوفی تعقیب صادر کرد.

دست پدرها ومادری به خون فرزندانشان‌آلوده شد    

آفتاب یزد:مرد فرزندکش در حالی در جنوب کشورمان بازداشت شد که پایتخت ایران نیز‌ ‌از آغاز پاییز تا کنون، شاهد پرپر شدن گل زندگی سه دختر و پسر به دست پدران بی رحم‌ ‌بوده است. چندی پیش زن جوانی که به کشتن نوزادش متهم است ‌در بجنورد دستگیر و بار‌ ‌دیگر زنگ هشدار برای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم فرزندکشی شنیده شد.بازپرس‌ ‌امانی (کشیک جنایی بندرعباس) وقتی از پیدا شدن جنازه مثله شده ای در چند کیسه باخبر‌ ‌شد ‌همراه با افسران کلانتری 14 و پلیس آگاهی به شهرک "نبوت" رفت.‌کارآگاهان با‌ ‌دیدن تکه های جنازه، رازگشایی معما را در دستور کار خود قرار دادند و تلاش برای‌ ‌شناسایی ‌قربانی آغاز شد.در آن میان ، مرد 47 ساله ای به نام "محمد" به کلانتری‌ ‌رفت و ادعا کرد پسر 22 ‌ساله‌اش "غلامرضا" ناپدید شده است. ‌وی اظهار داشت:  "‌غلامرضا" دانشجو می‌باشد و برای رفتن به دانشگاه از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت و‌ ‌تلاش ما برای یافتن پسرم بی نتیجه مانده است. ‌ماموران دایره تشخیص هویت اداره آگاهی‌ ‌نیز با طرح فرضیه ای از این شهروند خواستند به پزشکی قانونی ‌برود و جنازه مثله را‌ ‌ببیند.بدین ترتیب حدس پلیس به یقین رسید و قربانی که همان "غلامرضا" بود از ‌سوی‌ ‌خانواده اش شناسایی شد. ‌تلاش برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت هولناک ادامه‌ ‌داشت تا اینکه برملا شدن اختلاف‌های کهنه ‌این پدر و پسر ، نخستین سرنخ را به‌ ‌کارآگاهان داد."‌محمد" تلاش می کرد در بازجویی ها خود را بی گناه و غمگین نشان‌ ‌دهد، اما سرانجام با دیدن مدرک‌‌های دادگاه پسند ، قفل سکوتش را گشود و به فرزندکشی‌ ‌اعتراف کرد و گفت:"بیشتر وقت‌ها با پسرم دعوا داشتم ‌و کینه او در قلبم سنگینی می کرد. من‌ ‌تمام تلاشم را کردم که خودم را کنترل کنم، اما نشد." وی ادامه داد : صبح آن روز‌ ‌به جز من و "غلامرضا" که خوابیده بود کسی در خانه نبود.بقیه بچه ها به ‌مدرسه رفته‌ ‌بودند و زنم هم برای خرید نان از خانه خارج شد.فرصت مناسبی بود.سکوت ، همه جا را‌ فراگرفته بود که عقلم را به شیطان دادم و با پیک نیک بر سر پسرم کوبیدم.اختیارم‌ ‌را از دست داده بودم و ماندم که جنازه را چه کار کنم.در یک لحظه به ذهنم رسید جسد‌ ‌را مثله کنم تا بتوانم به راحتی از ‌خانه به بیرون ببرم. ‌متهم ادامه داد:  ‌پیکر فرزندم را داخل حمام بردم و قطعه قطعه کردم،سپس هر قسمت را در کیسه‌ای ‌انداختم‌ ‌و شبانه داخل یک خرابه‌ رها کردم.گفتنی است، جانی پشیمان به دستور‌ ‌بازپرس ‌کشیک جنایی بندرعباس با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 16 آبان

 

------

اعظم که 52 سال سن دارد در جریان بازجویی مقابل بازپرس جنایی پایتخت گفت: از دوران بچگی از پدرم متنفر بودم. او مدام مرا کتک می‌زد، حتی در بسیاری از مواقع می‌گفت که من دختر آنها نیستم و او به زور از من نگهداری می‌کند، حتی او چند بار به زندان رفته بود اما بداخلاقی‌های پدرم پس از ازدواج من تمام نشد و باز هم ادامه داشت. شش سال قبل پس از آنکه مادرم از دنیا رفت او زنی به نام طاهره را صیغه کرد. این زن نیز پس از اتمام مدت صیغه‌اش به خاطر بداخلاقی‌های پدرم او را ترک کرد و دیگر حاضر نشد صیغه پدرم شود. یک روز قبل از حادثه پدرم تماس گرفت و گفت که می‌خواهد روز یک‌شنبه برای صرف ناهار به خانه ما بیاید. روز حادثه ساعت 11 صبح بود که او به خانه ما آمد، هنوز یک ساعت نگذشته بود که بداخلاقی‌هایش شروع شد.

او می‌گفت به خانه طاهره رفته اما او در خانه را برایش باز نکرده و هرچه هم تماس گرفته طاهره پاسخ تلفنش را نداده است.

اعظم ادامه داد: پدرم می‌خواست صیغه طاهره را تمدید کند ولی طاهره حاضر به این کار نبود. این زن 52 ساله در حالی که به خاطر عدم مصرف قرص‌های آرام‌بخش حالت طبیعی نداشت در ادامه درخصوص نحوه به قتل رساندن پدرش گفت: پدرم می‌گفت که قصد دارد زنی را صیغه کند، هرچه به او گفتم که سن و سالت زیاد است و زن برای چه می‌خواهی، او گوشش بدهکار نبود، تا اینکه او مرا به اتاق خواب برد و قصد داشت به من تجاوز کند. من که دیگر طاقت نداشتم به سرعت به سمت آشپزخانه رفته و گوشت‌کوب را برداشتم. زمانی که پدرم نزد من آمد چند ضربه با گوشت‌کوب به سرش وارد کردم. او در حالی که سر و صورتش غرق در خون بود روی زمین افتاد و گلدانی را که کنار مبل بود برداشت. او قصد داشت با گلدان به من صدمه بزند که من گلدان را از او گرفتم، پس از آن پدرم روی زمین افتاد. وقتی سر و صورت خونی او را دیدم بسیار ترسیدم پتویی را برداشته و روی جسدش انداختم، سپس سر و صورتم را که خونی شده بود شسته و لباسم را عوض کردم. مدتی روی تختخواب دراز کشیده و سپس با همسرم تماس گرفتم و خواستم تا خودش را به خانه برساند. زمانی که همسرم به خانه آمد به ماموران خبر داد.

اعظم در پایان گفت: شش سال است که به خاطر رفتار عصبی‌ام قرص‌های آرام‌بخش استفاده می‌کنم اما این اواخر دیگر خسته شده بودم و آن قرص‌ها را مصرف نمی‌کردم. روز حادثه هم وقتی پدرم قصد تجاوز به من را داشت کنترلم را از دست داده و او را به قتل رساندم. دکتر نجفی‌توانا، جرم‌شناس روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص تحلیل جرم‌شناسی این ماجرا گفت: با توجه به صحبت‌های اعظم و شواهد موجود در پرونده به نظر می‌رسد اطلاعات ما برای تحلیل این ماجرا کافی نیست، اما به این حادثه از دو منظر می‌شود نگاه کرد. یکی آنکه پدر 76 ساله که قدرت کافی ندارد نمی‌تواند دخترش را به زور روی تختخواب بیندازد و به او تجاوز کند. من فکر می‌کنم بحث تجاوز تنها بهانه‌ای است که از سوی اعظم مطرح شده چون تجاوز یک پدر 76 ساله به دخترش که متأهل هم است از نظر عاطفی بعید به نظر می‌رسد. اما ادعای اعظم را از یک نگاه دیگر می‌شود بررسی کرد آن هم اینکه جواد از مدت‌ها قبل پیشنهاد رابطه جنسی را به دخترش داده و سرانجام اعظم به ستوه آمده و او را به قتل رسانده است. نجفی‌توانا ادامه داد: در حال حاضر با توجه به ابهامات این پرونده نمی‌توان نظر کارشناسی را مطرح کرد و باید تا مشخص شدن این ابهامات کمی صبر کنیم.ک28آبان

رهایی زن متهم به قتل فرزند 5 روزه

تکمیل خبر؛ زنی که نوزاد پنج روزه‌اش را سر بریده بود از قصاص رهایی یافت. این زن چندی قبل از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده بود اما روز گذشته همسر این زن پس از اثبات زوجیت از قصاص همسرش گذشت کرد و بدین‌ترتیب قرار موقوفی قصاص برای سهیلا صادر و پرونده او در اختیار نماینده دادستان قرار گرفت. 14 شهریورماه سال 85 ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان کشف جسد نوزاد پنج روزه‌ای قرار گرفتند که مثله شده بود، ‌بدین‌ترتیب حسین اصغرزاده، بازپرس کشیک قتل پایتخت از حادثه اطلاع یافت و همراه با اکیپ تخصصی بررسی صحنه جرم روانه قتلگاه شد. اصغرزاده پس از حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات متوجه شد این نوزاد پنج روزه از سوی مادرش به قتل رسیده و سپس جسدش مثله شده است. به همین دلیل هم سهیلا به اتهام قتل پسرش بازداشت شد. او در جریان بازجویی‌ها اتهامش را پذیرفت و در جلسه‌ای که دوم مردادماه در شعبه 71 دادگاه کیفری برگزار شد در دفاع از خود گفت: پس از مرگ پدرم بی‌سرپرست شده بودم به دنبال مکان امنی برای زندگی بودم اما از سوی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفتم. پس از آن به خاطر خشونت‌های زیادی که از مردها دیدم سنگدل و بی‌رحم شدم تا اینکه متوجه شدم از همسرم باردار هستم اما آزمایش‌ها نشان می‌داد که بیماری ایدز دارم، می‌دانستم که این بیماری به فرزندم سرایت می‌کند به همین دلیل پس از به دنیا آمدنش تصمیم گرفتم او را بکشم. سهیلا در ادامه به قاضی گفت: وقتی پسرم به دنیا آمد حس بسیار خوبی داشتم اما زمانی که بهزیستی می‌خواست او را از من بگیرد و به خانواده دیگری بدهد دنیا به سرم خراب شد، همین موضوع هم باعث شد تا برای به قتل رساندن پسرم مصمم‌تر شوم. قاضی در ادامه جلسه از سهیلا پرسید: چرا فرزند بی‌گناهت را پس از قتل مثله کردی؟ سهیلا در پاسخ به قاضی گفت: من عمدا او را به قتل رساندم، حتی زمانی که بدنش را مثله کردم متوجه رفتارم بودم، نمی‌خواستم به خاطر بیماری من به دنیا بیاید از طرفی می‌خواستم آدم‌کشی را یاد بگیرم تا اگر فردی خواست باز هم به من تجاوز کند او را به قتل برسانم.

در پایان جلسه دادگاه سهیلا اعلام کرد که ازدواج کرده است و همسرش را اولیای دم فرزندش معرفی کرد، اما به دلیل آنکه او مدرکی نداشت دادستان به دلیل عدم حضور ولی دم در پرونده برای سهیلا تقاضای قصاص کرد. قرار بود پس از صدور این حکم این زن سنگدل قصاص شود اما هفته گذشته مردی به اجرای احکام دادسرای جنایی آمد و مدارکی نشان داد که زوجیت او و سهیلا را به اثبات می‌رساند. بدین‌ترتیب این مرد به عنوان اولیای دم فرزندش از قصاص همسرش گذشت کرد. در حال حاضر نیز قاضی جابری برای سهیلا قرار موقوفی قصاص صادر کرده و پرونده در اختیار دادستان قرار گرفته است.کارگزاران23مهر87

زنی به اتهام قتل فرزندش دستگیر شد

یک زن جوان که به کشتن نوزادش متهم شده است با صدور دستور قضایی در خراسان شمالی دستگیر شد پلیس بجنورد، رسیدگی به این پرونده را پس از آن آغاز کرد که پسر 22 ماهه‌ای به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برده شد و برای ادامه درمان در بیمارستان امام علی(ع) این شهر بستری شد.کبودی در سر، سینه و شکم وی به خوبی نمایان بود و تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و پسر شیرخوار جان سپرد. در همین رابطه دادستان بجنورد گفت: با مرگ این نوزاد، پرونده قضایی تشکیل شده و در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تحت رسیدگی است. «میرعلم سیدی» تصریح کرد: به دنبال تحقیق مقدماتی، مادر قربانی به اتهام نوزادآزاری بازداشت شد و هم‌اکنون بررسی‌های پزشکی قانونی برای تشخیص علت اصلی مرگ فرزندش ادامه دارد.29مهر

  نامادری "الهه کوچولو " امروز اعدام می شود    

 نامادری الهه کوچولو ، همان دختری که در بوستان جنگلی "شیان" لویزان‌ ‌تهران زنده به گور شد، امروز به همراه 9 محکوم دیگر در زندان "اویـن" پای چوبه دار‌ ‌می رود.‌‌ به گزارش ایسکانیوز، در‌ ‌نشست پیشین رسیدگی به این پــــرونــــده کــه بــه ‌ریــاســت قــاضــی "حـسـیـنــی کوه کمره‌ای" در شعبه ‌‌74 ‌دادگاه کیفری تهران برگزار شد. پدر الهه در مورد چگونگی این حادثه گفته بود، چهار سال بود از زن اولم‌ (‌فاطمه) جدا ‌شده بودم که با طیبه در لویزان آشنا شدم. طیبه وقتی الهه را دید به او ابراز‌ ‌علاقه کرد و از من خواست به خاطر ‌دخترم با او ازدواج کنم.‌ ‌مرد داغدار ادامه داد: ‌ ‌بعد از آن که با طیبه ازدواج کردم ، به بهانه‌‌های مختلف حاضر نشد از دخترم‌ ‌نگهداری ‌کند و مجبور شدم باز هم فرزندم را پیش مادرم بفرستم.بعدها وقتی فهمیدم‌ ‌ابراز علاقه طیبه به الهه فقط ‌ترفندی برای ازدواج با من بوده، طلاقش دادم و مادرم‌ ‌هر روز دخترم را به مدرسه می‌برد.‌ ‌شاکی اضافه کرد : بعد از طلاق ، طیبه باز‌ ‌هم نزد من می‌آمد و تا آخر وقت در شرکت می‌ماند تا این که ‌9‌دی 1382 پدرم به من خبر‌‌ ‌داد از مدرسه الهه تماس گرفته‌ و گفته اند زنی او را با خود برده ‌است.سراسیمه به‌ ‌مدرسه رفتم ، از همکلاسان دخترم پرس و جو کردم و عکس فاطمه و طیبه را ‌نشانشان‌ ‌دادم.همگی به عکس طیبه اشاره کردند و گفتند او الهه را با خودش برده است.‌ ‌وی‌ ‌توضیح داد : مادران بچه ها و مستخدم مدرسه الهه نیز این مسئله را تایید کردند و‌ ‌تـحـقـیـق پـلیس پس از ‌چهار روز به نتیجه رسید.ماموران جنازه الهه را در پارک جنگلی‌ "‌شیان" لویزان از زیر خروارها خاک بیرون ‌کشیدند و حالا باید قاتل دخترم اعدام شود.‌ ‌در پایان این نشست ، هیئت قضایی‌ ‌وارد شور شد و طیبه را به مرگ محکوم کرد.رای به تایید شعبه 37 دیوان عالی کشور رسید‌ ‌و برای اجرا در اختیار دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.امروز نامادری الهه ‌و ‌‌9 ‌مرد محکوم در زندان "اوین" پای چوبه دار می روند و اگر خانواده های قربانیان در‌ ‌آخرین فرصت از ‌خونخواهی نگذرند حکم اعدام اجرا خواهد شد. پنج شنبه,5 دی,1387

ادعاهای قاتلین اغلب بهانه است.

--------------

دادستان تبریز همچنین درباره آخرین وضعیت پرونده اذیت و آزار <حامد> 20 ماهه توسط مادر و ناپدری‌اش، به ایسنا گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، زخم‌های موجود بر روی دست علیرضا (ناپدری این کودک) به زخم های حامد شباهت دارد و همین موضوع احتمال بروز بیماری واگیر بین آن دو را قوی کرده است. میرزامحمدی با اشاره به اینکه احتمالا این جراحات و سوختگی‌ها یک نوع بیماری باشد، تصریح کرد: موضوع این پرونده در کمیسیون پزشکی قانونی در حال بررسی است و به محض دریافت جوابیه نهایی، تصمیم گیری خواهد شد. دادستان تبریز افزود: مادر و ناپدری این کودک علاوه بر اتهام کودک آزاری، متهم به نگهداری و استعمال مواد مخدر نیز هستند و پرونده در شعبه دهم بازپرسی دادسرای تبریز در حال رسیدگی است.26بهمن87آفتاب یزد

25/2/زنی به همراه کودک 17ماهه اش ازطبقه پنجم درتهران خودراانداخت وکودک فوت کردوزن بیهوش شد.دختر11ساله اش گفت مادرم مراهم بالای پشت بام بردتابیندازد اما دستم راکشیدم وفرارکردم.

افت فشارخون سبب کاهش عاطفه مادری میگردد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد