زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

در شب بادام خوردن سبب درمان کمبود کلسیم و کم خونی است

عسل با پودر بادام درمان کمبود کلسیم و کم خونی(ازلینک  غذادرمانی پرفسورخرسند(

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

طبق اعلام وزارت بهداشت درسال 85درایران 58000000میلیون نفردچارفقرکلسیم وکمبودویتامین ب وکم خونی بوده اندبادام بیش از23%کلسیم داردوعسل به فرموده قرآن شفاء تمام بیماریهاست وبه فرموده پیغمبردرمان بلغم(طبع سردوتر)است وبه فرمایش امام علی هیچ چیزمانندنوشیدن عسل شفاءبیمارنیست .به فرموده امام رضاباقلامغزاستخوان راپرمیکندوخون تازه میرویاندوبفرموده امام صادق شیراستخوان رامحکم میکندکه کلسیم داراست نتیجه اینکه انجیرکه دردستوردکترخرسندآمده نیزکلسیم زیاددارد ومانندشیروباقلاخون سازاست یعنی گلبولهای قرمزخون راافزایش وگلبولهای سفیدراکاهش میدهدوحرارت بدن رابه دلیل طبع گرمش بالامیبردوسبب هضم وجذب بیشترغذاهامیگردد .کشمش نیزگرم وخشگ است که باجوانه عدس سردوخشگ سازگاراست  سالاکاهونیزسردوتروطبق فرموده امام صادق خون راتصفیه میکندوباگردوگه گرم وخشگ است ست می باشدومانع  عدم تعادل طبع میگردد. دستوردکترخرسندورضایت وبهبودبیمارش رادرزیرمیخوانیم:

هیپوفیز

سلام جناب پرفسور خرسند

بنده کیکاوسی از شهرستان مهاباد هستم اینجانب در سالهای 1381و1383 شمسی دو بار عمل هیپوفیز از راه بینی انجام داده ام و با وجود اینکه مریضیم خوش خیم است ولی باز هم عود می کند و پزشک معالجم برایم رادیو تراپی تجویز نموده است اما تا حال آنرا انجام نداده ام در ضمن به جز هورمون جنسی تمامی هورمونهایم تنظیم است و مشکل بینایی نیز دارم دو بینی دارم و میدان دیدم کم شده است . آیا روش حضرتعالی برای من مفید می باشد؟ اگر مفید است و چگونه؟بسیار سپاسگزار خواهم شد.ارادتمند کیکاوسی

توجه: این متقاضی(آقای مهندس کیکاوسی از مهاباد ) در تاریخ 19 / 03 / 1387 پرسشنامه مارا تکمیل و ارسال کرد و ما هم درتاریخ 20/03/1387 پرونده شماره 1820 را برایش تشکیل دادیم که در21/03/87آنرافعال نمود، و پس از دریاقت اولین نسخه و توصیه پرفسور خرسند،اقدام به درمان خود کرد، و امروز اولین گزارش حال خودرا برایمان فرستاده است که در این چهار روز چگونه نسخه و توصیه را اجرا کرده و چه حالی پیدا کرده، ملاحظه کنید:

تاریخ 26/3/87 /گزارش بالینی بیمار: کیکاوسی

گزارش روز:سوم و چهارم

وزن: 5/82

کد ادرار

کد روز سوم 2 و روز چهارم 4

حرارت بدن :37

فشارخون :روز سوم 9 و روز چهارم نگرفتم

ازصبح تاساعت9 : طبق فرمایش شما ابتدا ؟؟ و بعد ؟؟ خوردم

روز سوم انجیر[والتین ...- گرم وخشگ وکلسیم دار] و شربت انجیر و جوانه عدس[سرد] و کشمش[گرم،البته اگربجای کشمش ،مویزاستفاده شده بودبهتربودچون کشمش با موادشیمیائی خشگ میشود]

و روز چهارم سالاد کاهو و گردو و . . . . . . .

از ساعت 14: سالاد کاهو[سرد] و گردو[گرم]و . . . . . .جوانه عدس(روز سوم و چهارم)

ورزش و پیاده روی در هر دو روز به اندازه روزهای قبل

هر دو روز کمی سالادبا محتوا و طبق دستورحضرتعالی میل کردم

وضعیت :احساس سبکی میکنم و 3 شب است پشت سر هم عالی می خوابم و عمیق هم می خوابم این در حالی است که قبلا در هفته 2 شب هم خواب نداشتم

و در کل اطمینان پیدا کردم شفا می یابم

-------------------------------------

خرسند:سلام.خداراشکرکه «سیستم خوددرمانی بدن » درشما بسرعت بیدارشده وسموم مزاحم و بیماریزا را هم بسرعت دفع میکند، لطفا گزارشها را طبق نمونه و استاندارد ما بفرستید، درآینده گزارشهای متعددشما،میبایست درکنارهم قرارگیرند، لذابصورت استانداردماباشد بهتراست،از این مرحله به بعد شما مجاز هستید ازشماره های 1- و2 و3 هم در تغذیه خود داخل کنید. تذکر مفید: تازمانیکه گرسنه نشده اید، نیت خوردن نکنید وبه سمت این موادغذائی دست نبرید.

ورزش و حرکت را فراموش نکنید.موفق باشید.خرسند.تاریخ 1/4/87

گزارش بالینی بیمار: آقای مهندس کیکاوسی/گزارش روز:هفتم و هشتم ونهم و دهم/وزن: 82/کد ادرارهر چهار روز 2/حرارت بدن :37 /فشارخون :10/

ساعت 9 صبح:هر روز یک قاشق عسل و پودر بادام/تاساعت 14:دستورالعمل 2 و3 جنابعالی را پیگیری کردم

توضیح:هر روز اقدام به حدود 5 الی 6 کیلومتر پیاده روی و انجام ورزشها(طبق دستور)

وضعیت:قبل از شروع غذا درمانی دستها و پاهایم در خواب و بیداری خواب میرفت که خوشبختانه در 5 روز اخیر بر طرف شده است و فکر میکنم در دیدم نیز تاثیر کذار بوده و مشکل افتادگی پلکهایم نیز تا 50 در صد حل شده است

------------------------

خرسند:سلام.تغذیه را طبق اصول ما و درست کرده اید، « سیستم خوددرمانی بدن » هم در شما بیدار شده و برعکس سابق که روز به روز مریض تر میشدید، درحال بازسازی شماست، اینکه دست و پای شما قبلا درخواب و دربیداری مرتب خواب میرفته از کم خونی شما و ازکثیف بودن رگهای شما بوده و حالا این دوعامل بسیار مهم و زندگی بخش را برایت درست کرده ورگ ها تمیز شده ومرکزخون سازی شما درهمین فاصله کم، بسیارفعال گشته است، درنتیجه ازسکته های بی خبر و ایست قلبی که درصد آن در شما زیاد شده بود، الحمدالله فاصله گرفتید.درهمین چهارچوب توصیه شده ادامه دهید تاگزارشهای بعدی.موفق باشید.خرسند3

نظرات 2 + ارسال نظر
سعادت جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام جناب پروفسور. خسته نباشید
من زنی ۶۲ ساله هستم. بر طبق آزمایشات انجام شده دچار کمبود کلسیم شده ام. طبق دستورات پزشک معالجم ماهیانه یکبار قرص ویتامین د۳ و روزانه یکبار قرص های کلسیم-دی و فارماتون را مصرف میکنم ولی با مصرف این دارو ها دچار خمیدگی انگشت شست دست هم شده ام. هنگام نشستن نیز درد شدید ران و لگن دارم. لطفا من را راهنمایی فرمایید. با تشکر.

سعادت جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام جناب پروفسور. وقت بخیر
من زنی 62 ساله هستم. طبق آزمایشات صورت گرفته دچار کمبود کلسیم هستم. مطابق دستورات پزشک معالجم ماهانه یکبار قرض ویتامین د3 و روزانه یکبار قرص های کلسیم-دی و فارماتون مصرف میکنم. ولی با مصرف این داروها دچار خمیدگی استخوان شست دستم هم شده ام. هنگام نشستن نیز درد شدیدی در نواحی ران و لگنم دارم. لطفاً من را راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد