زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

زیتون

والتین و الزیتون(تقدیم به حبیبه ویاسمن)

عرق یونجه و شبدر

اطفال عصرماعصبی اند ، زیاد گریه می کنند و غر می زنند 

 گاه سر خود را به زمین می زنند و...  

دکترزهرا موحد پزشک اطفال در قم ظرف سه ماه هرداروئی برای یک کودک اینچنیی تجویزکرده اثردرمانی نداشته است تا اینکه برای او تجویز عرق یونجه و روغن زیتون بابو کرده استفاده کنند با این روش او درمان شده است.  

شبدر و یونجه  ویتامین کا ، دارند و در درمان ناراحتی خون بسیارمؤثرمی باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مشاوره خانواده یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://zendegiirani.persianblog.ir

سلام دوست خوبم...
مطلب بسیار مفیدی بود...
ممنونم...
[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]

روشن ترین نور دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام.حالتون چطوره؟
من مطالب اینچنینی را خیلی دوست دارم..
بچه من جز بچه های واقعا عصبی هستش اما به هیچ عنوان هم داروهای گیاهی را نمیخوره ...
راستی مطلبی که درمورد موز گفته بودین را تاحالا نشنیده بودم ..گرچه دخترم علاقه یی به موز نداره اما خودم خیلی مجبورش میکردم..

سلام
تشکر
خب شکر خدا که دارو گیاهی نمیخورد
موز را سبز وارد ایران میکنند برای زرد شدن در سردخانه به آن گوگرد میزنند که براثر رطوبت تبدیل به گاز پلی اتلین میشه که سبب کم خونی وعصبی شدن میگردد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد